Отдушник на маслото
Отдушник на маслото
Пичове,този отдушник(гумен маркуч) на маслото дет идва от двигателя и влиза в капака на въздушния филтър(кръглия),мога ли да го махна или да го запуша,та да не хвърля масълце по моното и по филтъра?За какво служи и защо е рЕгнат там?
L&R написа: картерните газове трябва да излизат свободно или да се впускат отново с постъпващия въздух в двигателя
Е ако не се впускат по заводското решение ке има ли няква разлика?
Ако го оставя извън филтъра отдушника без да го запушвам,да затапвам ли дупката която остава отворена в кутията на въздушния филтър(да не влиза боклук)?
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Отдушник на маслото
Даскала написа:Пичове,този отдушник(гумен маркуч) на маслото дет идва от двигателя и влиза в капака на въздушния филтър(кръглия),мога ли да го махна или да го запуша,та да не хвърля масълце по моното и по филтъра?За какво служи и защо е рЕгнат там?
Като се омаслява го почиствай веднъж годишно на есен да речем. Но не го махай. Вентилацията на картера е от съществено значение за живота на двигателя.
- nPaCe™
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
- Автомобил: FOLSVAGEN
- Двигател: BENDZIN-GAS
- Местоположение: Сливен
Re: Отдушник на маслото
yossarian написа:Даскала написа:Пичове,този отдушник(гумен маркуч) на маслото дет идва от двигателя и влиза в капака на въздушния филтър(кръглия),мога ли да го махна или да го запуша,та да не хвърля масълце по моното и по филтъра?За какво служи и защо е рЕгнат там?
Като се омаслява го почиствай веднъж годишно на есен да речем. Но не го махай. Вентилацията на картера е от съществено значение за живота на двигателя.
Хехехе

сигурен ли си в думите си, защото и аз имам същия проблем!
"Веднъж годишно"



Хаха, пускай надолу и да не ти дреме! Хаха

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Според мен двигателя ти е започнал да си ходи..... 

Последна промяна от Li4o на Нед 05 мар 2006 14:08, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Даскала написа:Li4o написа:Според мен двигателя ти е започнал да си ходи.....
Ха-ха,обоснови се ве младеж![]()
Мисля че колкото и нов да е мотора това все пак са картерни газове,а в картера нали се сещаш какво има,демек си "маже"
Че има картерни газове- има, но при новите двигатели не се качва масло до въздушния филтър...точна диагностика на двигателя по Интернет не мога да ти направя, пък и не съм специалист.
Според мен ти преминава повече компресия от цилиндрите покрай сегментите към картера...
Последна промяна от Li4o на Нед 05 мар 2006 11:07, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Li4o написа:Даскала написа:Li4o написа:Според мен ти преминава повече компресия от цилиндрите покрай сегментите в картера...
Това какво означава
Ми ако съм вътре в двигателя - ще ти кажа
Мери компресията и тогава може да се каже с точност. Ниска компресия - нови сегменти / покрай тях нови гарнитури картер, глава ,капак клапани/
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта