Отдушник на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Отдушник на маслото

Мнениеот Даскала™ » Пет 03 мар 2006 15:29


Пичове,този отдушник(гумен маркуч) на маслото дет идва от двигателя и влиза в капака на въздушния филтър(кръглия),мога ли да го махна или да го запуша,та да не хвърля масълце по моното и по филтъра?За какво служи и защо е рЕгнат там?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 03 мар 2006 15:56


Само не го пуши да не се видиш в чудо.
Ако омазява доста или те дразни много трябва да го пуснеш надолу да си диша в атмосферата (лада стайл) картерните газове трябва да излизат свободно или да се впускат отново с постъпващия въздух в двигателя,
както е и решението от завода.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 03 мар 2006 16:01


L&R написа: картерните газове трябва да излизат свободно или да се впускат отново с постъпващия въздух в двигателя

Е ако не се впускат по заводското решение ке има ли няква разлика?
Ако го оставя извън филтъра отдушника без да го запушвам,да затапвам ли дупката която остава отворена в кутията на въздушния филтър(да не влиза боклук)?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 03 мар 2006 16:04


Няма проблем само му сложи някакво удължително маркуче, което да сочи надолу да не вземе да напълниш пък картера с H2O, а запуши и с нещо дупката на кутията на въздушния.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 03 мар 2006 16:08


Бахх маааму,сега пък за това да се притеснявам :banghead:
Отдушника е доста високо,а и се е вдървил добре като пръчка и стои право нагоре(да не казвам като какво)
Обаче после като нищо не омаслява моното да не вземе да се запуши :lol:


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Отдушник на маслото

Мнениеот yossarian » Пет 03 мар 2006 16:30


Даскала написа:Пичове,този отдушник(гумен маркуч) на маслото дет идва от двигателя и влиза в капака на въздушния филтър(кръглия),мога ли да го махна или да го запуша,та да не хвърля масълце по моното и по филтъра?За какво служи и защо е рЕгнат там?


Като се омаслява го почиствай веднъж годишно на есен да речем. Но не го махай. Вентилацията на картера е от съществено значение за живота на двигателя.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Re: Отдушник на маслото

Мнениеот nPaCe™ » Нед 05 мар 2006 6:02


yossarian написа:
Даскала написа:Пичове,този отдушник(гумен маркуч) на маслото дет идва от двигателя и влиза в капака на въздушния филтър(кръглия),мога ли да го махна или да го запуша,та да не хвърля масълце по моното и по филтъра?За какво служи и защо е рЕгнат там?


Като се омаслява го почиствай веднъж годишно на есен да речем. Но не го махай. Вентилацията на картера е от съществено значение за живота на двигателя.

Хехехе :D
сигурен ли си в думите си, защото и аз имам същия проблем!
"Веднъж годишно" :lol: :lol: :lol: ти да ни съ ибаваш нещо с нас?


Хаха, пускай надолу и да не ти дреме! Хаха :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 05 мар 2006 10:42


Според мен двигателя ти е започнал да си ходи..... :wink:

Последна промяна от Li4o на Нед 05 мар 2006 14:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 05 мар 2006 10:47


Li4o написа:Според мен двигателя ти е започнал да си ходи.....

Ха-ха,обоснови се ве младеж :lol:
Мисля че колкото и нов да е мотора това все пак са картерни газове,а в картера нали се сещаш какво има,демек си "маже" :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 05 мар 2006 11:01


Даскала написа:
Li4o написа:Според мен двигателя ти е започнал да си ходи.....

Ха-ха,обоснови се ве младеж :lol:
Мисля че колкото и нов да е мотора това все пак са картерни газове,а в картера нали се сещаш какво има,демек си "маже" :roll:


Че има картерни газове- има, но при новите двигатели не се качва масло до въздушния филтър...точна диагностика на двигателя по Интернет не мога да ти направя, пък и не съм специалист.
Според мен ти преминава повече компресия от цилиндрите покрай сегментите към картера...

Последна промяна от Li4o на Нед 05 мар 2006 11:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 05 мар 2006 11:07


Li4o написа:Според мен ти преминава повече компресия от цилиндрите покрай сегментите в картера...

Това какво означава :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 05 мар 2006 11:18


Даскала написа:
Li4o написа:Според мен ти преминава повече компресия от цилиндрите покрай сегментите в картера...

Това какво означава :roll:

Ми ако съм вътре в двигателя - ще ти кажа :lol:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20273
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Нед 05 мар 2006 13:40


Вие от 1 маркуч направихте 5 страници тема...

Взимаш коркова тапа и запушваш кутията на филтъра. Маркуча с картерните го пускаш да върви надолу некъде и си готов. Аз от 2 години съм така и проблеми няма. Ваското1 де що види голф на сички го прилага, така че не се притеснявай...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 05 мар 2006 14:00


Li4o написа:
Даскала написа:
Li4o написа:Според мен ти преминава повече компресия от цилиндрите покрай сегментите в картера...

Това какво означава :roll:

Ми ако съм вътре в двигателя - ще ти кажа :lol:


Мери компресията и тогава може да се каже с точност. Ниска компресия - нови сегменти / покрай тях нови гарнитури картер, глава ,капак клапани/


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 05 мар 2006 22:00


kris11 написа: Ниска компресия

А ако се окаже висока :roll:
И незнам дали има някой от форума с чиста кутия :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта