


тресе на свободна
- golf2949
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
- Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
- Двигател: 2000 CRDI 2005г
- Местоположение: Търговище
тресе на свободна
колеги,имам мк2 1,6 турбо дизел.скоро сменях масла и филтри и сложих "спортен" въздушен филтър.в кавички е защото не е оригинален.като запаля колата студена и ми свети лампата за акомулатора докато не изфорсирам.може ли да е от филтара това с ниските обороти и тресенето.и да питам пречи ли че не е оригинален филтара да не мъча колата нещо?
Re: тресе на свободна
това ,че като запалиш и ти свети лампата за акумулатора си е нормално.Дизелите са си така.Като подадеш гас и тогава почва да зарежда алтернатора.
А за филтера по добре си сложи оригиналния ,Тия спортни филтри само скасяват живота на двигателя,с изключение на филтрите К&Н ,но те са скъпи и няма смисъл от тях.
Тресенето на двигателя предполагам ,че ти е от тампоните на двигателя.Явно са за смяна.
Може да ги пробваш.Дърпаш ръчната и даваш леко на първа ако двигателя се повдигне, начи си е от тампоните.Като сменяш скорост има ли едно подрипане??
А за филтера по добре си сложи оригиналния ,Тия спортни филтри само скасяват живота на двигателя,с изключение на филтрите К&Н ,но те са скъпи и няма смисъл от тях.
Тресенето на двигателя предполагам ,че ти е от тампоните на двигателя.Явно са за смяна.
Може да ги пробваш.Дърпаш ръчната и даваш леко на първа ако двигателя се повдигне, начи си е от тампоните.Като сменяш скорост има ли едно подрипане??
- golf2949
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
- Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
- Двигател: 2000 CRDI 2005г
- Местоположение: Търговище
Re: тресе на свободна
Racer написа:това ,че като запалиш и ти свети лампата за акумулатора си е нормално.Дизелите са си така.Като подадеш гас и тогава почва да зарежда алтернатора.
А за филтера по добре си сложи оригиналния ,Тия спортни филтри само скасяват живота на двигателя,с изключение на филтрите К&Н ,но те са скъпи и няма смисъл от тях.
Тресенето на двигателя предполагам ,че ти е от тампоните на двигателя.Явно са за смяна.
Може да ги пробваш.Дърпаш ръчната и даваш леко на първа ако двигателя се повдигне, начи си е от тампоните.Като сменяш скорост има ли едно подрипане??
колега имам чувството че съм те возил защото напипа явно проблема има го това подрипване.мисълта ми е че преди 5 дена сменях ремъка на динамото и тогава забелязах че прави така лампата.големия тампон отпрен на гредата го сменях преди 4 или 5 месеца и тогава се засили тресенето.от тогава и таблото ми тресе.даже като загрее колата имам чувството че са ниски оборотите.от каде мога да ги бутна.
Re: тресе на свободна
Пасата ми е 4-ти дизелов автомобил, който имам, а междувременно съм карал още...не знам колко. На нито един от тях не му е светвала лампата за акумулатора след запуск. С изключение на едно фордче, на което му бяха заминали четките на динамото, но и там светенето е друго.
Не, не е нормално да ти свети лампата.
Не, не е нормално да ти свети лампата.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: тресе на свободна
Racer написа:това ,че като запалиш и ти свети лампата за акумулатора си е нормално.Дизелите са си така.Като подадеш гас и тогава почва да зарежда алтернатора.

Re: тресе на свободна
Еми и намене ми е така ,като запаля свети докато неподам гас да дигне малко оборотите и веднага гасне.И други дизьели съм карал и те така.Невярвам всички да имат проблеми с алтернатора.Това си е нормално. Но както казваш щом си сменял ремъка може да не си го обтегнал добре и затова да ти свети.
А за оборотите има едно болче зад ГНП-то.като погледнеш помпата,мисля че беше с права отверка и го завърташ надоло и оборотите се покачват ,има една пластинка която натиска смукача (обогатителя ) като въртиш болчето.Немога да ти го обясня добре .
А за оборотите има едно болче зад ГНП-то.като погледнеш помпата,мисля че беше с права отверка и го завърташ надоло и оборотите се покачват ,има една пластинка която натиска смукача (обогатителя ) като въртиш болчето.Немога да ти го обясня добре .

- golf2949
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
- Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
- Двигател: 2000 CRDI 2005г
- Местоположение: Търговище
Re: тресе на свободна
Racer написа:Еми и намене ми е така ,като запаля свети докато неподам гас да дигне малко оборотите и веднага гасне.И други дизьели съм карал и те така.Невярвам всички да имат проблеми с алтернатора.Това си е нормално. Но както казваш щом си сменял ремъка може да не си го обтегнал добре и затова да ти свети.
А за оборотите има едно болче зад ГНП-то.като погледнеш помпата,мисля че беше с права отверка и го завърташ надоло и оборотите се покачват ,има една пластинка която натиска смукача (обогатителя ) като въртиш болчето.Немога да ти го обясня добре .
колега сещам се за кое болтче говориш,но си мисля да не вземе да гори повече.аз я карам все на къси разстояния и без това ми гори повечко
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: тресе на свободна
Racer написа:Еми и намене ми е така ,като запаля свети докато неподам гас да дигне малко оборотите и веднага гасне.И други дизьели съм карал и те така.Невярвам всички да имат проблеми с алтернатора.Това си е нормално. Но както казваш щом си сменял ремъка може да не си го обтегнал добре и затова да ти свети.
А за оборотите има едно болче зад ГНП-то.като погледнеш помпата,мисля че беше с права отверка и го завърташ надоло и оборотите се покачват ,има една пластинка която натиска смукача (обогатителя ) като въртиш болчето.Немога да ти го обясня добре .
а каква ти е колата ако е с механика може и така да е

Re: тресе на свободна
Нищот и няма на динамото бе... На половината 1.6 фолцове дизели така им свети като палиш без газ. Това с лампата да не те плаши! И четки да смениш и реле да смениш пак така ше си е. Вдигни си само малко оборотите да не ти тресе и даваи ГАЗ. И не бутай онова болтче което е на гъза на помпата!!! Има си болтче което ти пипа реиката(лоста на който ти е закачено жилото за газта) намира се от вътрешната страна на помпата от към главата ВИЖДА СЕ ЯСНО има контра гайка и се базара с по-дългичка отвертка, от там се вдигат и се смъкват обороти. 

- blagi1972
- Мнения: 207
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: ALH
- Местоположение: София
Re: тресе на свободна
Колега,и при мен лампата гасне веднага.rosen79 написа:Racer написа:това ,че като запалиш и ти свети лампата за акумулатора си е нормално.Дизелите са си така.Като подадеш гас и тогава почва да зарежда алтернатора.
Колега нещо си се объркал май.И аз карам дизел и паля без газ,но лампата загасва мигновено щом запали.Това не е бензинова кола.

- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: тресе на свободна
При мен също си свети поради ниски обороти. Колкото до тресенето - провери и ауспуха. При мен се беше разхлабила стойката за корпуса и ме побърка точно на ниски обороти.
- golf2949
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
- Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
- Двигател: 2000 CRDI 2005г
- Местоположение: Търговище
Re: тресе на свободна
за сега няма да пипам нищо по помпата щото не и разбирам много.ще проверя аспуха че бях ходил при един пишман маистор да ми го заварява и нещо е аланкат.лампата угасва ако не е много студено след 5 6 секунди.мисля обаче да сменя тампоните на двигатела да видя няма ли малко да се омекоти тресенето
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта