тресе на свободна

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
golf2949
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
Двигател: 2000 CRDI 2005г
Местоположение: Търговище

тресе на свободна

Мнениеот golf2949 » Чет 12 мар 2009 18:37


колеги,имам мк2 1,6 турбо дизел.скоро сменях масла и филтри и сложих "спортен" въздушен филтър.в кавички е защото не е оригинален.като запаля колата студена и ми свети лампата за акомулатора докато не изфорсирам.може ли да е от филтара това с ниските обороти и тресенето.и да питам пречи ли че не е оригинален филтара да не мъча колата нещо?




Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тресе на свободна

Мнениеот Racer » Чет 12 мар 2009 19:05


това ,че като запалиш и ти свети лампата за акумулатора си е нормално.Дизелите са си така.Като подадеш гас и тогава почва да зарежда алтернатора.
А за филтера по добре си сложи оригиналния ,Тия спортни филтри само скасяват живота на двигателя,с изключение на филтрите К&Н ,но те са скъпи и няма смисъл от тях.
Тресенето на двигателя предполагам ,че ти е от тампоните на двигателя.Явно са за смяна.
Може да ги пробваш.Дърпаш ръчната и даваш леко на първа ако двигателя се повдигне, начи си е от тампоните.Като сменяш скорост има ли едно подрипане??


Потребителски аватар
golf2949
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
Двигател: 2000 CRDI 2005г
Местоположение: Търговище

Re: тресе на свободна

Мнениеот golf2949 » Чет 12 мар 2009 19:22


Racer написа:това ,че като запалиш и ти свети лампата за акумулатора си е нормално.Дизелите са си така.Като подадеш гас и тогава почва да зарежда алтернатора.
А за филтера по добре си сложи оригиналния ,Тия спортни филтри само скасяват живота на двигателя,с изключение на филтрите К&Н ,но те са скъпи и няма смисъл от тях.
Тресенето на двигателя предполагам ,че ти е от тампоните на двигателя.Явно са за смяна.
Може да ги пробваш.Дърпаш ръчната и даваш леко на първа ако двигателя се повдигне, начи си е от тампоните.Като сменяш скорост има ли едно подрипане??


колега имам чувството че съм те возил защото напипа явно проблема има го това подрипване.мисълта ми е че преди 5 дена сменях ремъка на динамото и тогава забелязах че прави така лампата.големия тампон отпрен на гредата го сменях преди 4 или 5 месеца и тогава се засили тресенето.от тогава и таблото ми тресе.даже като загрее колата имам чувството че са ниски оборотите.от каде мога да ги бутна.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: тресе на свободна

Мнениеот единак » Чет 12 мар 2009 19:23


Пасата ми е 4-ти дизелов автомобил, който имам, а междувременно съм карал още...не знам колко. На нито един от тях не му е светвала лампата за акумулатора след запуск. С изключение на едно фордче, на което му бяха заминали четките на динамото, но и там светенето е друго.
Не, не е нормално да ти свети лампата.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тресе на свободна

Мнениеот rosen79 » Чет 12 мар 2009 19:24


Racer написа:това ,че като запалиш и ти свети лампата за акумулатора си е нормално.Дизелите са си така.Като подадеш гас и тогава почва да зарежда алтернатора.

:shock Колега нещо си се объркал май.И аз карам дизел и паля без газ,но лампата загасва мигновено щом запали.Това не е бензинова кола.


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тресе на свободна

Мнениеот Racer » Чет 12 мар 2009 19:44


Еми и намене ми е така ,като запаля свети докато неподам гас да дигне малко оборотите и веднага гасне.И други дизьели съм карал и те така.Невярвам всички да имат проблеми с алтернатора.Това си е нормално. Но както казваш щом си сменял ремъка може да не си го обтегнал добре и затова да ти свети.
А за оборотите има едно болче зад ГНП-то.като погледнеш помпата,мисля че беше с права отверка и го завърташ надоло и оборотите се покачват ,има една пластинка която натиска смукача (обогатителя ) като въртиш болчето.Немога да ти го обясня добре . :roll:


Потребителски аватар
golf2949
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
Двигател: 2000 CRDI 2005г
Местоположение: Търговище

Re: тресе на свободна

Мнениеот golf2949 » Чет 12 мар 2009 19:50


Racer написа:Еми и намене ми е така ,като запаля свети докато неподам гас да дигне малко оборотите и веднага гасне.И други дизьели съм карал и те така.Невярвам всички да имат проблеми с алтернатора.Това си е нормално. Но както казваш щом си сменял ремъка може да не си го обтегнал добре и затова да ти свети.
А за оборотите има едно болче зад ГНП-то.като погледнеш помпата,мисля че беше с права отверка и го завърташ надоло и оборотите се покачват ,има една пластинка която натиска смукача (обогатителя ) като въртиш болчето.Немога да ти го обясня добре . :roll:


колега сещам се за кое болтче говориш,но си мисля да не вземе да гори повече.аз я карам все на къси разстояния и без това ми гори повечко


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: тресе на свободна

Мнениеот fox_vt » Съб 14 мар 2009 12:58


Racer написа:Еми и намене ми е така ,като запаля свети докато неподам гас да дигне малко оборотите и веднага гасне.И други дизьели съм карал и те така.Невярвам всички да имат проблеми с алтернатора.Това си е нормално. Но както казваш щом си сменял ремъка може да не си го обтегнал добре и затова да ти свети.
А за оборотите има едно болче зад ГНП-то.като погледнеш помпата,мисля че беше с права отверка и го завърташ надоло и оборотите се покачват ,има една пластинка която натиска смукача (обогатителя ) като въртиш болчето.Немога да ти го обясня добре . :roll:


а каква ти е колата ако е с механика може и така да е :shock ама ако електрониката командва няма такова нещо то ако е студено даже минават 1000 а мога да те уверя че и при 800 не светва лампата така че колега не е нормално тва светване вий си евентуално релето и замери напрежението на зарежданена празен ход и на обороти не тряя да мърда


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: тресе на свободна

Мнениеот mimojef » Съб 14 мар 2009 17:52


Нищот и няма на динамото бе... На половината 1.6 фолцове дизели така им свети като палиш без газ. Това с лампата да не те плаши! И четки да смениш и реле да смениш пак така ше си е. Вдигни си само малко оборотите да не ти тресе и даваи ГАЗ. И не бутай онова болтче което е на гъза на помпата!!! Има си болтче което ти пипа реиката(лоста на който ти е закачено жилото за газта) намира се от вътрешната страна на помпата от към главата ВИЖДА СЕ ЯСНО има контра гайка и се базара с по-дългичка отвертка, от там се вдигат и се смъкват обороти. :012:


Потребителски аватар
blagi1972
Мнения: 207
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ALH
Местоположение: София

Re: тресе на свободна

Мнениеот blagi1972 » Съб 14 мар 2009 18:48


rosen79 написа:
Racer написа:това ,че като запалиш и ти свети лампата за акумулатора си е нормално.Дизелите са си така.Като подадеш гас и тогава почва да зарежда алтернатора.

:shock Колега нещо си се объркал май.И аз карам дизел и паля без газ,но лампата загасва мигновено щом запали.Това не е бензинова кола.
Колега,и при мен лампата гасне веднага. :да:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Re: тресе на свободна

Мнениеот levonik » Съб 14 мар 2009 20:37


При мен също си свети поради ниски обороти. Колкото до тресенето - провери и ауспуха. При мен се беше разхлабила стойката за корпуса и ме побърка точно на ниски обороти.


Потребителски аватар
golf2949
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
Двигател: 2000 CRDI 2005г
Местоположение: Търговище

Re: тресе на свободна

Мнениеот golf2949 » Нед 15 мар 2009 19:17


за сега няма да пипам нищо по помпата щото не и разбирам много.ще проверя аспуха че бях ходил при един пишман маистор да ми го заварява и нещо е аланкат.лампата угасва ако не е много студено след 5 6 секунди.мисля обаче да сменя тампоните на двигатела да видя няма ли малко да се омекоти тресенето



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта