

За което благодаря предварително!

DragoGT: следващия път малки букви в заглавието и без удивителни
Andonov написа:Мисля че е маховик.
Но при условие че няма как да я чуя може и да греша.
produxan написа:Andonov написа:Мисля че е маховик.
Но при условие че няма как да я чуя може и да греша.
същото при мен само че на 1.9 мотор и излезе маховик ... Получава се едно леко сменяне на оборотите на празен ход нали
produxan написа:Andonov написа:Мисля че е маховик.
Но при условие че няма как да я чуя може и да греша.
същото при мен само че на 1.9 мотор и излезе маховик ... Получава се едно леко сменяне на оборотите на празен ход нали
gen_ata написа:А може ли някой да ми обясни каква е връзката на маховика с оборотите.Ако е така мога ли да взема втора употреба и по какво да разбера дали е читав?
благодаря!
Adnan написа:gen_ata написа:А може ли някой да ми обясни каква е връзката на маховика с оборотите.Ако е така мога ли да взема втора употреба и по какво да разбера дали е читав?
благодаря!
Втора употреба е истината но докато не го сложиш и не тестваш няма начин да разбереш.
А дали е разбит твоя направи следното. С маркер направи белез между гумента и двете желязни части. След определен период виж има ли разлика между двете.А за моментно успокоение може да увеличиш милиграмите на горивото.
Andonov написа:Tака се прави само че това е проверка на демферната шайба, а не на маховика.
gen_ata написа:Мисля да рискувам и да я вкарам на диагностика в Юнитрейд,казаха ми че струва 36лв.Надявам се да ми направят точната диагностика и да разбера какъв ми е точно проблема.Разбира се,че веднага ще го споделя във форума!Ако наистина е маховик ще се видя в приключение голямоНякой ще може ли да ми каже мога ли да я карам така до отстраняването на проблема,може ли нещо да се прецака защото ако се окаже скъп ремонт ще трябва да го отстранявам поне след 2 месеца,но ако рискувам да скапя нещо ще спря да е карам а ми трябва всеки ден
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта