1.9 1Z проблем със запалване - свещи, реле - ОК, не подгрява
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
Предпазителът е50А там е проблема Гадът се намира в салона зад основните пр-ли Необходимо е блока да се завърти и свали на долу тогава ще видите Голям 50А пр-л който е за подгрева на 1З Гори при многократно подгряване Дано съм Ви помогнал
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
това че не вярвам въобще не пречи да проверя това със зъбчатката де, лесно изглежда
имам едно две питания за тази проверка, какво ще рече зъбчатка на коляновия вал ? този болт който трябва да въртя на демпферната шайба ли е ? и има ли опасност да развия нещи и да стане беля?
завиваш волана наляво и поглеждаш покрай дясната гума там кадето са ремъците нз имаш ли климатик но като погледнеш там ще видиш една малка шайба с трпецовиден ремък за хидравликата (ако имаш) тая шаиба е завита за една по голяма с четири болта а тези болтове са завити за въпросната зъбчатка ти нея няма да я видиш а по средата има болт тип звезда по принцип не би трябвало да се развие току така но това трябва да стане на загряла кола иначе когато е студена болта затяга и не мърда и тва подвежда аз на мойта сам правил тая проверка 2 пъти топла и 2 студена и като е топла мърда а иначе не и тва ме подведе
значи моите симптоми бяха че трудно почна да пали и като запали бая пуши и аз като тебе първо си мислех че са свещите обаче се оказа че са ок после мислех че нафта не достига или се връща през ноща щот жърти пък не пали но запали ли после е барут от тея опити с нафтата то не бе шишета не бе шлауфки си съборих акумолатора стартера и 3 месеца мъки пътека бях напраил до сервиза онес кат ме видят и се поболяват накрая даже им писна и си свалях капака на клапаните сам 
имам едно две питания за тази проверка, какво ще рече зъбчатка на коляновия вал ? този болт който трябва да въртя на демпферната шайба ли е ? и има ли опасност да развия нещи и да стане беля?
завиваш волана наляво и поглеждаш покрай дясната гума там кадето са ремъците нз имаш ли климатик но като погледнеш там ще видиш една малка шайба с трпецовиден ремък за хидравликата (ако имаш) тая шаиба е завита за една по голяма с четири болта а тези болтове са завити за въпросната зъбчатка ти нея няма да я видиш а по средата има болт тип звезда по принцип не би трябвало да се развие току така но това трябва да стане на загряла кола иначе когато е студена болта затяга и не мърда и тва подвежда аз на мойта сам правил тая проверка 2 пъти топла и 2 студена и като е топла мърда а иначе не и тва ме подведе


- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
bobitur написа:Да, ама аре да не бъркаме нещата. Пали една сутрин без свещи(махни им кабелите) и след като стартираш ДВГ-то го загаси веднага и пак го запали пък да видим какъв ще е ефекта. Сигурно ще въртиш на стартер еднакво времево и двата пъти. Проблема не е във студено или топло палене, защо не може да се съгласите, че не отива ток по една или друга причина до подгревните свещи. Иначе като се даде директно "+" на свещите от акумулатора като е студена пали от четвърт (за това мисля, че няма проблем с въпросната зъбчатка и центровката е проверявана периодично и няма разминаване)
Успех на всички и да не забравят да пробват "въртенето на стартер без подгревни свещи". Пък може да установим, че ни се е разбила ролката и да направим малко оборот на местната Бакалия за части. И ако няма ролки може и яйца да купим и да замерим някой с тях.
какво искаш да кажеш че не разбрах мн




Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
При полужение че релето свещите и двата захранващи кабела са изрядни проблема е в 50А предпазител За 1Z той се намира в салона зад блока с основите предпазители Сваляте капачето освобождавате панела с предпазители завъртате го на долу и се вижда голям 50А предпазител той е за подгрева на 1Z 

-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
mi6un4o написа:Предпазителът е50А там е проблема Гадът се намира в салона зад основните пр-ли Необходимо е блока да се завърти и свали на долу тогава ще видите Голям 50А пр-л който е за подгрева на 1З Гори при многократно подгряване Дано съм Ви помогнал
мишунчо, искаш да кажеш зад бушониерата с релетата ли ? при колената ? там където са всички бушони ? в някаква кутийка ли е ?
фокс, това е болта на демпферната шайба ако съм те разбрал правилно, нали трябва без много усилие да се завърти по принцип ако има луфт ? защото точно този болт не смятам да го напъвам, не съм дорасъл толкова

Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
Да бушониерата се крепи на две щипки в ляво и дясно като бръкнеш ще ги напипаш натискаш ги на длу и вадиш леко напред после на долу предпазител 50А до него има и релета струва 1лв След смяната вкл плафона на салона Вкл на подгрев гледаш плафона в момента на изл на релето лампата усилва светлината това етест че подгрева е ОК 

-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
mi6un4o написа:Да бушониерата се крепи на две щипки в ляво и дясно като бръкнеш ще ги напипаш натискаш ги на длу и вадиш леко напред после на долу предпазител 50А до него има и релета струва 1лв След смяната вкл плафона на салона Вкл на подгрев гледаш плафона в момента на изл на релето лампата усилва светлината това етест че подгрева е ОК
бушона само не разбрах къде се намира ? като падне бушониерата с релетата на нейния гръб някъде ли ? бушона къде е закрепен, на бушониерата или някъде на купето зад бушониерата ?
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
Предпазителят не е на гърба на подвижната част а към купето вижда се след сваляне на бушониерата
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
daniel_falin написа:mi6un4o написа:Предпазителът е50А там е проблема Гадът се намира в салона зад основните пр-ли Необходимо е блока да се завърти и свали на долу тогава ще видите Голям 50А пр-л който е за подгрева на 1З Гори при многократно подгряване Дано съм Ви помогнал
мишунчо, искаш да кажеш зад бушониерата с релетата ли ? при колената ? там където са всички бушони ? в някаква кутийка ли е ?
фокс, това е болта на демпферната шайба ако съм те разбрал правилно, нали трябва без много усилие да се завърти по принцип ако има луфт ? защото точно този болт не смятам да го напъвам, не съм дорасъл толковаразбрах за какъв луфт говориш, ще го тествам
виж ти толкова сам ровил в тая бушониера пък да не го видя


- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
fox_vt написа:daniel_falin написа:mi6un4o написа:Предпазителът е50А там е проблема Гадът се намира в салона зад основните пр-ли Необходимо е блока да се завърти и свали на долу тогава ще видите Голям 50А пр-л който е за подгрева на 1З Гори при многократно подгряване Дано съм Ви помогнал
мишунчо, искаш да кажеш зад бушониерата с релетата ли ? при колената ? там където са всички бушони ? в някаква кутийка ли е ?
фокс, това е болта на демпферната шайба ако съм те разбрал правилно, нали трябва без много усилие да се завърти по принцип ако има луфт ? защото точно този болт не смятам да го напъвам, не съм дорасъл толковаразбрах за какъв луфт говориш, ще го тествам
виж ти толкова сам ровил в тая бушониера пък да не го видяболта държи зъбното колело а 4 те болта дето са за шестограм държат демфера и малката ролка те са завити за зъбчаттката а усилието е се едно затягаш болт с гидоре не се притеснявай болта е високоякостен не може да се скъса на рука освен ако не се езакъсал ама то тогава по добре да се скъса
Тоя болт се стяга с точно определена сила (не помня килограмите)ако се стегне силно се къса(обикновено след време в движение),за да не се развие се лепи


- AYSI
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 26 авг 2008 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
- Контакти:
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
Само да споделя , че и аз имах подобен проблем на ААЗ мотор, всичко е ОК но не иска да пали и накрая от толкова добри майстори аз си реших проблема. Проблема беше точно в предпазителя (80А) за подгряващите свещи тои се намира при двигателя представлява една П-образна пластина и от корозията намаля сечението и така идва едно време в което не издържа на този ток и изгаря. 1лв. струва едно предпазителче затова недейте се хвърля като мен на майстори и СЕПЦЕАЛИСТИ дето казват дачика е акумулатора е и незнам си ко още и само гадаят че искаха свещите да сменям и още куп глупости и накрая като в приказката за "НЕВОЛЯТА" сам си го оправих!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
Що не правите разлика между ТД и ТДИ?
И на кой мотор подгревните свещи играят значителна роля при студен старт.
И на кой мотор подгревните свещи играят значителна роля при студен старт.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
то всеки болт подложен на някакъв температурен напън така да се каже ако се стегне силно може да се скъса но колегата няма да го развива а просто ще напъне а лепенето просто е задължително за такъв болт
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
Andonov написа:Що не правите разлика между ТД и ТДИ?
И на кой мотор подгревните свещи играят значителна роля при студен старт.
на сдухания




-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалване на 1.9 1Z - свещи реле ОК, не подгрява
fox_vt написа:то всеки болт подложен на някакъв температурен напън така да се каже ако се стегне силно може да се скъса но колегата няма да го развива а просто ще напъне а лепенето просто е задължително за такъв болт
точно този болт дори и аз знам, че не е като всеки болт, по-специално отношение иска
Андонов, на кой от двата играят значителната роля, ТД ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта