За синтетичните масла.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
provigo
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 4:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

За синтетичните масла.

Мнениеот provigo » Вто 07 мар 2006 1:19


Здравейте на всички,
Днес прочетох едно мнение в един френски форум за синтетичните масла. Там беше написано, че трябва да се внимава със синтетичните масла, защото е възможно да повлияят на гарнитурите и да се появят течове. Това било така при по-старите мотори, които преди това са карани със минерално масло. Кажете вашето мнение за това изказване. Също пишеше че ако искаме да минем на синтетика, е добре първо да се сложи полу-синтетика, и ако няма проблеми, тогава да се мине на синтетика.
Аз лично го намирам малко странно това, но исках да споделя с вас.
Другото нещо е, ако искам да сипя пълна синтетика, а не знам какво е имало преди, щото съм купил колата наскоро, трябва ли да промивам с нещо или какво? Ясно е че при източването на старото масло част от него остава в двигателя, ако е било минерално , и после заредя със синтетично, и се смеси малко, дали това ще пресече маслото, или да направи някоя друга беля?

Ето го и самото мнение:

Il faut faire attention avec les huiles Synthetique,les joints d'etancheité de votre voiture dependament du kilometrage ont été conditionné avec de l'huile ordinaire pendant un certain temps et auront une tendance a fuir quand ont y met de la synthetique et ca c'est pas moi qui l'invente.

L'huile synthetique a se pouvoir detergent que les autre huile n'ont pas et sur une voiture neuve sa peut aller mais sur une veille voiture c'est plus risquer,donc dans l'ordre des choses faite un nettoyage moteur puis aller y avec de la semisyntetique pour commencer,si vous ne remarquer pas de fuite passer a la synthetique.

Sur une voiture de moins de 100 000km ont peut faire ce changement sans trop de probleme mais apres cela il faut porter une petite attention au fuite si le changement est fait trop drastiquement.

Certaine personne ont du changer leur joint un peu partout suite a un passage a la synthetique et dite vous bien que ce n'est pas fait pour toute les voitures.

La synthetique est une huile performante pour les voiture performante et n'aportera rien sur une voiture conventionnel mis a part un demarage plus facile a basse temperature.

Nous avons depuis quelque temps des melange d'huile traditionnel dite d'hiver qui font tout aussi bien le travail et quand arrive le temsp de choisir une marque ou un grade tout est question de publicité et de prix lors de notre choix.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20270
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Вто 07 мар 2006 3:30


Тази тема сме я дискутирали много. Можеш да потърсиш в търсачката. На колко хиляди километра е колата?


provigo
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 4:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

Мнениеот provigo » Вто 07 мар 2006 4:55


Е точно за прецакването на гарнитурите едва ли е дискутирано много много, но си прав все пак, намерих на Ваското темата "маслата-енциклопедия", там е споменато че старите мотори могат да шурнат като лейка след слагане на синтетично масло ;)
И интересното е че там срещнах че ако след минерал сложим синтетика, няма да има проблеми :) Което е добре :)
Абе хубава е темата, евала на Ваското.


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Вто 07 мар 2006 9:37


аз карам дизела ми с полусинтетика 10W40 и съм му навъртял 30000км е това са 3 смени всяка по 10000км.а и в германия саго карали с такова.мислех преди няколко дни да сипя 15W40 но маслара каза че е по добре да си сложа полусинтетиката а не минералнато.но всеки си има предпочетания .бих препоръзал даси сипете добавката РЕСУРС 10 лв. струва но наистина има ефект и се усеща почти веднага.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Вто 07 мар 2006 11:59


Във всяка масларница правят промивка на мотора преди смяната на маслото - източват строто масло, сипва се течността за промивката/при мен беше некава английска консерва с розова течност която мирише на газ/, колата работи 5 или 10 мин. - колкото пише, след което се източва и се сипва новото масло. Тая процедура струва към 10 кинта.


Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ARMO » Чет 09 мар 2006 17:20


evgenyh написа:Във всяка масларница правят промивка на мотора преди смяната на маслото - източват строто масло, сипва се течността за промивката/при мен беше некава английска консерва с розова течност която мирише на газ/, колата работи 5 или 10 мин. - колкото пише, след което се източва и се сипва новото масло. Тая процедура струва към 10 кинта.


Колега извинявай ама, как така източват маслото, слагат промивка и колата работи 5-10 мин? Аз от коли много не разбирам, щот само карам, ама тва? :roll: :no-no


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Чет 09 мар 2006 17:25


може и evgenyh да се е объркал с реда на продцедурата, на мене ми го обясниха така - първо ти сипват някакъв препарат в старото масло. Така колата рабпти 10 мин и след това се източва... операцията струва 5 кинта :wink:


provigo
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 4:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

Мнениеот provigo » Чет 09 мар 2006 18:15


Мисля че Nero е прав, и аз така знам че се прави.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 09 мар 2006 19:23


Аз го правих това с промивката :) обаче като разбрах,че дадох 10 кинта за нищо...оказа се че газта за горене вършела същата работа(е почти де) а струва доооста по малко :x



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта