От 1.0 към 1.4 16в

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Blizzarder-VW
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Blizzarder-VW » Пет 20 мар 2009 22:41


Едно е един двигател, съвсем друго цяла кола :)




Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Volkov » Пет 20 мар 2009 22:47


Колега... колега, както обичам да казвам: "Нема невъзможни неща, стига да имаш достатъчно желание и пари!"
Отиваш Купуваш мотора, скорости инсталация, комп, и почваш, НЕМА нищо сложно,
всичко пасва ... но си проготви сериозна сума преди да се решиш на тази стъпка!
Успех, и дано поне 1 от всички пуснали такава тема да премине към конкретни действия!
П.П. Но ми се струва, че много несериозно си пуснал тая тема, не си запознат с цифрите! А те като заговорят може да ти се доплаче...
Но все пак успех :)


Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Пет 20 мар 2009 23:45


Goldorak написа:Е, по тая логика, отде знае двигателя за присаждане колко е читав??


Няма да го взема гьотери я :lol:
Мн се радвам че има хора ,които разбират защо неискам да сменям колата :beer


Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Пет 20 мар 2009 23:54


Volkov написа:П.П. Но ми се струва, че много несериозно си пуснал тая тема, не си запознат с цифрите! А те като заговорят може да ти се доплаче...
Но все пак успех :)


Защо да е несериозно колега ? защото имам малко мнения във форума ли ? или защото не съм достатъчно компетентен и питам ? а относно цените определено са си оправдани спрямо крайния резултат ,който за мен ще е напълно задоволителен :beer


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот doc_j » Съб 21 мар 2009 1:46


moimoimoi написа:...намираш един двигател от голф2-желателно да е 1.8 пълна инжекция 112 коня с код на двигателя PB-понеже няма ламбда сонда-имам 3 коли с тоя двигател и съм предоволен от вървеж,разход и поддръжка
искам и да упомена че блоковете на 1.6 и 1.8 двигателите са еднакви по размери и разликата в обема идва от факта че на 1.6 буталата са повисоки,следователно щом полото има фабрично 1.6 двигател то трябва да няма проблеми в слагането на 1.8

друг вариант е сеат ибиза 2.0 8v 115koня

А мислиш ли, че захващането на двигателя е друго и ще трябва да преправя коша на двигателя... На полото единия тампон е отзад, а за двигателите за които говориш се иска стабилен тампон отпред, които от своя страна иска здрава греда... заварки, агрария... А 1.4 16-ка или Г40 просто слага двигателя ("просто" е образно казано, имам в предвид, че не се нуждае от модификации)

П.П. Колега, когато търсиш двигател много внимавай за кода на двигателя, тъй като има и двигатели 16-ки, които са по 75 мулета (ама те май са от 6N2 и комбита-та - 6KV миля че се водиха).


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Volkov » Съб 21 мар 2009 9:30


winstrol написа:
Volkov написа:П.П. Но ми се струва, че много несериозно си пуснал тая тема, не си запознат с цифрите! А те като заговорят може да ти се доплаче...
Но все пак успех :)


Защо да е несериозно колега ? защото имам малко мнения във форума ли ? или защото не съм достатъчно компетентен и питам ? а относно цените определено са си оправдани спрямо крайния резултат ,който за мен ще е напълно задоволителен :beer


Не го казвам заради малкото ти мнения или друго, но си мисля че ако си го обмислил по-сериозно щеше да пробваш 1во сам да потърсиш информация, да стигнеш до някакво заключение, да сфериш цени за желателно нови неща, които ще трябва да купиш, и тогава да пристъпиш към пускане на конкретната тема с по-конкретни въпроси, а не "ще сменям двигател дайте съвети",някак несериозно ми звучи, извинявай ако бъркам :bowdown


Потребителски аватар
Blizzarder-VW
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Blizzarder-VW » Съб 21 мар 2009 9:54


Еми хубаво де дайте да нахвърляме едни цифри за нещата които му трябват и да видим :) Значи за двигател 16v примерно: 2ра ръка с доста търсене би трябвало да излезне не повече от 700-800 лв. Скоростна кутия към 300 пак с доста търсене. и комп, там вече не знам но и той предполагам не е повече от 300-400 лв (дано не се бъркам ) И колегата ако даде още примерно към 400 лв за преправяния и някои наложителни смени по двигателя, горе долу това са парите :да: демек максимум 2 бона а аз все си мсиля че ще е по-малко


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот doc_j » Съб 21 мар 2009 10:27


Blizzarder-VW написа:... и комп, там вече не знам но и той предполагам не е повече от 300-400 лв (дано не се бъркам )...

"Дано да се бъркам" трябваше да напишеш в скобите. Много пари са т'ва за стокова електроника. За тия пари един МегаСкуърт може да вземе (ама там пък ще трябва да даде още за настройка).


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот moimoimoi » Съб 21 мар 2009 14:06


има двигател 1.6 75 коня който се монтира в това поло-той също е добър избор
а ако не ти стига тая мощност от 75 коня правиш следната гимнастика:
1 - намираш си такъв блок от 1.6 които се монтира на поло и нямаш проблеми с захващането
2 - слагаш в него вал,бутала,биели,глава и инжекцион от 1.8 с код PB от голф2/пасат
и имаш кола с 112 коня и елементарна поддръжка
и всичко тва някъде за около 1000-1200 лева


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот doc_j » Съб 21 мар 2009 14:11


Такааааа, ясно е, че колегата твърдо е решил да е 1.4 16-ка. Ако става дума за варианти - махаш задната седалка, изрязваш дъното на багажника, правиш си магаре за там, купуваш VR6...

Колега, кажи като имаш въпроси или развитие по темата.


jabeto
Мнения: 241
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот jabeto » Съб 21 мар 2009 18:04


Колеги не искам да спамя в темата на момчето ама за да сложи 1.4 16в не требва ли да сложи и други полуоски други по големи дискови спирачки и евентуално заден мост с дискове :roll:


Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Съб 21 мар 2009 19:15


Благодаря ви за мненията колеги :bowdown ще имам всичко казано в предвид и като се задвижат нещата ще пиша пак


Потребителски аватар
hooligans
Модератор
Модератор
Мнения: 18739
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот hooligans » Пон 23 мар 2009 1:31


moimoimoi написа:има двигател 1.6 75 коня който се монтира в това поло-той също е добър избор
а ако не ти стига тая мощност от 75 коня правиш следната гимнастика:
1 - намираш си такъв блок от 1.6 които се монтира на поло и нямаш проблеми с захващането
2 - слагаш в него вал,бутала,биели,глава и инжекцион от 1.8 с код PB от голф2/пасат
и имаш кола с 112 коня и елементарна поддръжка
и всичко тва някъде за около 1000-1200 лева



колега , стана ми интересно , я ми обесни по обстойно , че аз съм с 1.6 75 , ама незнам какво може да му се направи повече ...


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот grishitu » Пон 23 мар 2009 12:01


ще е интересно да се проследи развитието извън форума в действие, а не само на думи.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Anbuch » Пон 23 мар 2009 12:10


hooligans написа:...

За съжаление ,мисля ,че при теб няма как да стане. Буталата на РВ са с 4.5мм по-големи в диаметър от твоите. Виж за двигателите 1F (75 коня) , AFT и AKL (100 коня) може и да стане някакси работата, защото са със същите бутала като диаметър,но тези двигатели се монтирват само на класика и комбито



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта