От 1.0 към 1.4 16в
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Едно е един двигател, съвсем друго цяла кола 
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Колега... колега, както обичам да казвам: "Нема невъзможни неща, стига да имаш достатъчно желание и пари!"
Отиваш Купуваш мотора, скорости инсталация, комп, и почваш, НЕМА нищо сложно,
всичко пасва ... но си проготви сериозна сума преди да се решиш на тази стъпка!
Успех, и дано поне 1 от всички пуснали такава тема да премине към конкретни действия!
П.П. Но ми се струва, че много несериозно си пуснал тая тема, не си запознат с цифрите! А те като заговорят може да ти се доплаче...
Но все пак успех
Отиваш Купуваш мотора, скорости инсталация, комп, и почваш, НЕМА нищо сложно,
всичко пасва ... но си проготви сериозна сума преди да се решиш на тази стъпка!
Успех, и дано поне 1 от всички пуснали такава тема да премине към конкретни действия!
П.П. Но ми се струва, че много несериозно си пуснал тая тема, не си запознат с цифрите! А те като заговорят може да ти се доплаче...
Но все пак успех
- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Goldorak написа:Е, по тая логика, отде знае двигателя за присаждане колко е читав??
Няма да го взема гьотери я
Мн се радвам че има хора ,които разбират защо неискам да сменям колата

- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Volkov написа:П.П. Но ми се струва, че много несериозно си пуснал тая тема, не си запознат с цифрите! А те като заговорят може да ти се доплаче...
Но все пак успех
Защо да е несериозно колега ? защото имам малко мнения във форума ли ? или защото не съм достатъчно компетентен и питам ? а относно цените определено са си оправдани спрямо крайния резултат ,който за мен ще е напълно задоволителен

- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
moimoimoi написа:...намираш един двигател от голф2-желателно да е 1.8 пълна инжекция 112 коня с код на двигателя PB-понеже няма ламбда сонда-имам 3 коли с тоя двигател и съм предоволен от вървеж,разход и поддръжка
искам и да упомена че блоковете на 1.6 и 1.8 двигателите са еднакви по размери и разликата в обема идва от факта че на 1.6 буталата са повисоки,следователно щом полото има фабрично 1.6 двигател то трябва да няма проблеми в слагането на 1.8
друг вариант е сеат ибиза 2.0 8v 115koня
А мислиш ли, че захващането на двигателя е друго и ще трябва да преправя коша на двигателя... На полото единия тампон е отзад, а за двигателите за които говориш се иска стабилен тампон отпред, които от своя страна иска здрава греда... заварки, агрария... А 1.4 16-ка или Г40 просто слага двигателя ("просто" е образно казано, имам в предвид, че не се нуждае от модификации)
П.П. Колега, когато търсиш двигател много внимавай за кода на двигателя, тъй като има и двигатели 16-ки, които са по 75 мулета (ама те май са от 6N2 и комбита-та - 6KV миля че се водиха).
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
winstrol написа:Volkov написа:П.П. Но ми се струва, че много несериозно си пуснал тая тема, не си запознат с цифрите! А те като заговорят може да ти се доплаче...
Но все пак успех
Защо да е несериозно колега ? защото имам малко мнения във форума ли ? или защото не съм достатъчно компетентен и питам ? а относно цените определено са си оправдани спрямо крайния резултат ,който за мен ще е напълно задоволителен
Не го казвам заради малкото ти мнения или друго, но си мисля че ако си го обмислил по-сериозно щеше да пробваш 1во сам да потърсиш информация, да стигнеш до някакво заключение, да сфериш цени за желателно нови неща, които ще трябва да купиш, и тогава да пристъпиш към пускане на конкретната тема с по-конкретни въпроси, а не "ще сменям двигател дайте съвети",някак несериозно ми звучи, извинявай ако бъркам

- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Еми хубаво де дайте да нахвърляме едни цифри за нещата които му трябват и да видим
Значи за двигател 16v примерно: 2ра ръка с доста търсене би трябвало да излезне не повече от 700-800 лв. Скоростна кутия към 300 пак с доста търсене. и комп, там вече не знам но и той предполагам не е повече от 300-400 лв (дано не се бъркам ) И колегата ако даде още примерно към 400 лв за преправяния и някои наложителни смени по двигателя, горе долу това са парите
демек максимум 2 бона а аз все си мсиля че ще е по-малко
демек максимум 2 бона а аз все си мсиля че ще е по-малко- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Blizzarder-VW написа:... и комп, там вече не знам но и той предполагам не е повече от 300-400 лв (дано не се бъркам )...
"Дано да се бъркам" трябваше да напишеш в скобите. Много пари са т'ва за стокова електроника. За тия пари един МегаСкуърт може да вземе (ама там пък ще трябва да даде още за настройка).
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: От 1.0 към 1.4 16в
има двигател 1.6 75 коня който се монтира в това поло-той също е добър избор
а ако не ти стига тая мощност от 75 коня правиш следната гимнастика:
1 - намираш си такъв блок от 1.6 които се монтира на поло и нямаш проблеми с захващането
2 - слагаш в него вал,бутала,биели,глава и инжекцион от 1.8 с код PB от голф2/пасат
и имаш кола с 112 коня и елементарна поддръжка
и всичко тва някъде за около 1000-1200 лева
а ако не ти стига тая мощност от 75 коня правиш следната гимнастика:
1 - намираш си такъв блок от 1.6 които се монтира на поло и нямаш проблеми с захващането
2 - слагаш в него вал,бутала,биели,глава и инжекцион от 1.8 с код PB от голф2/пасат
и имаш кола с 112 коня и елементарна поддръжка
и всичко тва някъде за около 1000-1200 лева
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Такааааа, ясно е, че колегата твърдо е решил да е 1.4 16-ка. Ако става дума за варианти - махаш задната седалка, изрязваш дъното на багажника, правиш си магаре за там, купуваш VR6...
Колега, кажи като имаш въпроси или развитие по темата.
Колега, кажи като имаш въпроси или развитие по темата.
-
jabeto
- Мнения: 241
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Колеги не искам да спамя в темата на момчето ама за да сложи 1.4 16в не требва ли да сложи и други полуоски други по големи дискови спирачки и евентуално заден мост с дискове 
- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Благодаря ви за мненията колеги
ще имам всичко казано в предвид и като се задвижат нещата ще пиша пак
ще имам всичко казано в предвид и като се задвижат нещата ще пиша пак- hooligans
- Модератор

- Мнения: 18739
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
moimoimoi написа:има двигател 1.6 75 коня който се монтира в това поло-той също е добър избор
а ако не ти стига тая мощност от 75 коня правиш следната гимнастика:
1 - намираш си такъв блок от 1.6 които се монтира на поло и нямаш проблеми с захващането
2 - слагаш в него вал,бутала,биели,глава и инжекцион от 1.8 с код PB от голф2/пасат
и имаш кола с 112 коня и елементарна поддръжка
и всичко тва някъде за около 1000-1200 лева
колега , стана ми интересно , я ми обесни по обстойно , че аз съм с 1.6 75 , ама незнам какво може да му се направи повече ...
-
grishitu
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: От 1.0 към 1.4 16в
ще е интересно да се проследи развитието извън форума в действие, а не само на думи.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
hooligans написа:...
За съжаление ,мисля ,че при теб няма как да стане. Буталата на РВ са с 4.5мм по-големи в диаметър от твоите. Виж за двигателите 1F (75 коня) , AFT и AKL (100 коня) може и да стане някакси работата, защото са със същите бутала като диаметър,но тези двигатели се монтирват само на класика и комбито
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта
