Същият проблем - скъсано жило на шофьорската седалка. Описание на ремонта в детайли (прийомът е същият като описания от Leavon):
1. От Женския пазар се купува жило за ръчна спирачка за велосипед (1 лв.) и устер-клема (в Практикер го пишат Лустер-клема) от големите, бакелитовите.
2. Чупиш бакелита и изваждаш само металното цилиндърче с двата нареза за винтове.
3. Махаш тапицерията на седалката - в долната й част има едни огънати зъбчета, които трябва да изправиш с отвертка. Те влизат в прорези на кожата ЗАД нещо като спица, което е зашито в подгъва на долната част на тапицерията по цялата й дължина. Достатъчно е да не я махаш цялата, а само да я набереш нагоре.
4. Ако не ти се е разплело скъсаното жило, опитай да събереш и завинтиш двата му края с устер-клемата. Ако се е разплело непоправимо (моя случай), си запази само частта, която влиза в кукичката - на нейния край има едно S-образно окончание.
5. Горната част на жилото (тази, която се движи от лостчето отстрани на седалката) е захваната.... не помня вече как е захваната, но минава през едни пластмасови водачи, закачени отстрани на седалката - напипват се, като вдигнеш тапицерията. Махаш горната част на скъсаното си жило и слагаш това, дето си си купил (за 1 лев)
6. свързваш го с устер-клемата с тая част, дето има S-образното окончание.
7. Пробваш, дърпаш тапицерията надолу и закривяваш отново зъбчетата.
8. Доволен, пиеш една бира.
тоя ремонт го правих миналата година август месец, като бях абсолютно убеден, че няма да изкара и 2 седмици. Още не се е развалило.
Поздрави.
