Лада 2105 с 2103 мотор...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Лада 2105 с 2103 мотор...
Тук има много бивши лададжии, та нека някой даде акъл
Проблема е следния, при форсиране на мотора от маркуча за картерните газове хвърчи масло
Мотора беше изцяло читав, не може да се е износил изведнъж, мисля че няма и как да е счупил бутало.Според мен проблема е специфичен и е свързан може би със студа, маслената помпа, филтъра
Просто не мога да приема че мотора е за основен ремонт, затова искам друга идея 
- Genadi75
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
аз преди карах лада 2105 и моята хвърляше по малко боклуци от картерните газове горе в кътията на въздушния филтър особенно зимата когато е студена и е караш на къси разтояния но и така си е продадох и нямаше никакъв проблем така 4е само яко каране и да не ти пука хич мисля че нетрябва да се п ритесняваш затова 

- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
какво искаш да кажеш 2105 с мотор 2103?
значи мисля си че на твойта 5ца имаш мотор 1300 куб.см, който е с ангренажен ремък...двигателя е хубав, но найстина ъпгрейд до 1500 куб.см(който е на 2103) е перфектен...мотора 1500 е с верига-просто перфект според мен...само е малко по-щумен, но при ладите не можеш да забележиш разликата...значи ако си намериш 1600 куб.см мотор си още по-добре...стягаш си го и си пееш
ако си толкова претенциозен -сменяш веригата,обтегач и успокоител и грам шум няма да чуеш
ремонта като шлайфаш и смениш всичко няма да е повече от 500 лв!
ако ги нямаш в момента можеш да сипеш малко добавка и карай!
значи мисля си че на твойта 5ца имаш мотор 1300 куб.см, който е с ангренажен ремък...двигателя е хубав, но найстина ъпгрейд до 1500 куб.см(който е на 2103) е перфектен...мотора 1500 е с верига-просто перфект според мен...само е малко по-щумен, но при ладите не можеш да забележиш разликата...значи ако си намериш 1600 куб.см мотор си още по-добре...стягаш си го и си пееш
ремонта като шлайфаш и смениш всичко няма да е повече от 500 лв!
ако ги нямаш в момента можеш да сипеш малко добавка и карай!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
maistora_1 написа:какво искаш да кажеш 2105 с мотор 2103?
С това искам да кажа, че е петица с 1500 мотор
Не искам да слагам друг мотор, просто искам да намеря логично обяснение
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен е от двигателя ама ако си сигурен че не е сдухан двигателя, имаш и други по лабави варианти:
1) кофти масло. Аз като карах с минерално, картерните газове си "разхождаха" маслени парцали из възд. филтър, когато е студено - нормална работа.
2) Като имах този проблем ми казаха да си почистя масло-отделителя ( ако двигателя ти е 2103 / 1500 кб. там където тръбата влиза в двигателя ), не се оправи при мен
3) Има някакъв искрогасител ( мрежичка ) във въздушния филтър точно където тръбата влиза - може да си е отишла / изгнила.
виж на :
http://forum.ladaclub-bg.com/
има много полезно инфо. Ползвай търсачката
1) кофти масло. Аз като карах с минерално, картерните газове си "разхождаха" маслени парцали из възд. филтър, когато е студено - нормална работа.
2) Като имах този проблем ми казаха да си почистя масло-отделителя ( ако двигателя ти е 2103 / 1500 кб. там където тръбата влиза в двигателя ), не се оправи при мен
3) Има някакъв искрогасител ( мрежичка ) във въздушния филтър точно където тръбата влиза - може да си е отишла / изгнила.
виж на :
http://forum.ladaclub-bg.com/
има много полезно инфо. Ползвай търсачката
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
momcho написа:2) Като имах този проблем ми казаха да си почистя масло-отделителя ( ако двигателя ти е 2103 / 1500 кб. там където тръбата влиза в двигателя ), не се оправи при мен
тва е верно-трябва да се почистят и самите маркучи!знаете ги кви са дебели и твърди-аз прекарах парцал през тях
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
3) Има някакъв искрогасител ( мрежичка ) във въздушния филтър точно където тръбата влиза - може да си е отишла / изгнила.[/quote]
Заради този тъп искрогасител ми хвърчала щеката и се бях видял в чудо. Конденз от студа + як студ = искрогасителя буца лед.
Паля и се чува едно чаткане от двигателното -щеката се ударила в капака , намествам и пак същата. Това беше извън темата.
За да дига толкова масло във филтъра - компресия измерване, масло -калпаво или на голям пробег и поразредено.
Независимо че е на 80 000км колко годишна е ? Това , че не е карана е също толкова зле като да е карана. Ако е седяла някоя година без да се пали и поработи при запалване се получава яко отнемане на материал от цилиндрите. сегментите също стареят / термообработвани са /.
Заради този тъп искрогасител ми хвърчала щеката и се бях видял в чудо. Конденз от студа + як студ = искрогасителя буца лед.
Паля и се чува едно чаткане от двигателното -щеката се ударила в капака , намествам и пак същата. Това беше извън темата.
За да дига толкова масло във филтъра - компресия измерване, масло -калпаво или на голям пробег и поразредено.
Независимо че е на 80 000км колко годишна е ? Това , че не е карана е също толкова зле като да е карана. Ако е седяла някоя година без да се пали и поработи при запалване се получава яко отнемане на материал от цилиндрите. сегментите също стареят / термообработвани са /.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта


