Лада 2105 с 2103 мотор...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Лада 2105 с 2103 мотор...

Мнениеот NovobranecGT » Сря 08 мар 2006 1:31


Тук има много бивши лададжии, та нека някой даде акъл :wink: Проблема е следния, при форсиране на мотора от маркуча за картерните газове хвърчи масло :D Мотора беше изцяло читав, не може да се е износил изведнъж, мисля че няма и как да е счупил бутало.Според мен проблема е специфичен и е свързан може би със студа, маслената помпа, филтъра :?: :!: Просто не мога да приема че мотора е за основен ремонт, затова искам друга идея :!:




Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 08 мар 2006 9:31


Не съм компетентен достатъчно по техническата част. Само ще споделя, че аз по-як Ладов мотор от 2103 - 1500 не съм виждал. Каквото и да му има, подлежи на евтина поправка и после пак - гааааааааааз! :D


Потребителски аватар
Genadi75
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Genadi75 » Сря 08 мар 2006 9:43


аз преди карах лада 2105 и моята хвърляше по малко боклуци от картерните газове горе в кътията на въздушния филтър особенно зимата когато е студена и е караш на къси разтояния но и така си е продадох и нямаше никакъв проблем така 4е само яко каране и да не ти пука хич мисля че нетрябва да се п ритесняваш затова :drive


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 08 мар 2006 15:04


какво искаш да кажеш 2105 с мотор 2103?
значи мисля си че на твойта 5ца имаш мотор 1300 куб.см, който е с ангренажен ремък...двигателя е хубав, но найстина ъпгрейд до 1500 куб.см(който е на 2103) е перфектен...мотора 1500 е с верига-просто перфект според мен...само е малко по-щумен, но при ладите не можеш да забележиш разликата...значи ако си намериш 1600 куб.см мотор си още по-добре...стягаш си го и си пееш :)ако си толкова претенциозен -сменяш веригата,обтегач и успокоител и грам шум няма да чуеш :)
ремонта като шлайфаш и смениш всичко няма да е повече от 500 лв!
ако ги нямаш в момента можеш да сипеш малко добавка и карай!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 08 мар 2006 15:41


maistora_1 написа:какво искаш да кажеш 2105 с мотор 2103?

С това искам да кажа, че е петица с 1500 мотор :wink:
Не искам да слагам друг мотор, просто искам да намеря логично обяснение :roll: Колкого до 1600 кубиковия, мисля че е голяма издънка....Мотора на тази кола е на 88к, гаражна е, с него е ходено главно до вила и т.н. Това няма значение...


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 08 мар 2006 15:51


Колеги, не е грешка - има 5-ици с 1500 мотор. :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 08 мар 2006 16:09


Петиците се продават с два маторя 1300 и 1500, като 1,3 са по-честите, а 1,5 е добър мотор един съсед вече го влачи 350 000 без основен ремонт...


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 08 мар 2006 16:14


на един познат петицата беше 1200 с дясна дирекция->екзотика :idea3


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 08 мар 2006 16:15


Pichaga написа:Петиците се продават с два маторя 1300 и 1500, като 1,3 са по-честите, а 1,5 е добър мотор един съсед вече го влачи 350 000 без основен ремонт...

Има петици и с 1,2 мотор :D абе моделите им са 21051, 21052, 21053 според мотора.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 08 мар 2006 16:17


NovobranecGT написа:С това искам да кажа, че е петица с 1500 мотор :wink:

еми това си е джакпот!на 88 хиляди ме съмнява да е сдухала мотора...според мен мери компресия и виж колко ти е разхода на масло и гориво...така най -добре ще прецениш състоянието й!


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 08 мар 2006 16:17


е благодаря Уграмотих сеееее :wink: , ама аз съм Москвичист, а на лададжия :lol:


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Сря 08 мар 2006 18:42


Според мен е от двигателя ама ако си сигурен че не е сдухан двигателя, имаш и други по лабави варианти:

1) кофти масло. Аз като карах с минерално, картерните газове си "разхождаха" маслени парцали из възд. филтър, когато е студено - нормална работа.

2) Като имах този проблем ми казаха да си почистя масло-отделителя ( ако двигателя ти е 2103 / 1500 кб. там където тръбата влиза в двигателя ), не се оправи при мен

3) Има някакъв искрогасител ( мрежичка ) във въздушния филтър точно където тръбата влиза - може да си е отишла / изгнила.

виж на :
http://forum.ladaclub-bg.com/
има много полезно инфо. Ползвай търсачката ;)


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 08 мар 2006 18:49


momcho написа:2) Като имах този проблем ми казаха да си почистя масло-отделителя ( ако двигателя ти е 2103 / 1500 кб. там където тръбата влиза в двигателя ), не се оправи при мен

тва е верно-трябва да се почистят и самите маркучи!знаете ги кви са дебели и твърди-аз прекарах парцал през тях :lol: но ме съмнява да е както каза някой колега по -горе - че ключовете на пръстените са съвпаднали...това практически се случва, но за кратко


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 08 мар 2006 22:56


3) Има някакъв искрогасител ( мрежичка ) във въздушния филтър точно където тръбата влиза - може да си е отишла / изгнила.[/quote]

Заради този тъп искрогасител ми хвърчала щеката и се бях видял в чудо. Конденз от студа + як студ = искрогасителя буца лед.
Паля и се чува едно чаткане от двигателното -щеката се ударила в капака , намествам и пак същата. Това беше извън темата.
За да дига толкова масло във филтъра - компресия измерване, масло -калпаво или на голям пробег и поразредено.
Независимо че е на 80 000км колко годишна е ? Това , че не е карана е също толкова зле като да е карана. Ако е седяла някоя година без да се пали и поработи при запалване се получава яко отнемане на материал от цилиндрите. сегментите също стареят / термообработвани са /.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта