Избор на вътрешен кормилен накрайник
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник
Прав си колега, но моя стария външен накрайник беше оригинален и здрав, затова предпочетох да сменя само маншончето. Като цяло избягвам да сменям оригиналните части със закупени в БГ, защото е пълно с всякакви ментета. Иначе нов външен беше 17лв.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник
интересно ми стана че си се навил на такава процедура след като 100% си има износване в самия накрайник
аз смених наред всички и първите ми впечатления са
днес покарах малко за пръв път от месеци насам и няма нищо общо със състоянието на колата преди ремонтите

аз смених наред всички и първите ми впечатления са

днес покарах малко за пръв път от месеци насам и няма нищо общо със състоянието на колата преди ремонтите

- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник
Първоначалната ми радост бързо почна да отминава. Днес при потегляне с навит волан и при рязко въртене наляво-надясно на волана имаше припукване. Когато воланът е изправен и се върти рязко луфта - няма пукане. Когато обаче воланът е навит повече на едната страна - и се бута рязко наляво-надясно, чува се претракване. Преди смяната на накрайника нямаше такова нещо. След реглажа всичко е супер, колата върви по съвсем друг начин, но сега ме притеснява и дразни това тракане и пукане. Някакви идеи?
П.п. Това с потеглянето при навит волан е просто пример и при какви още условия се чува. Не става въпрос за разбито каре.
П.п. Това с потеглянето при навит волан е просто пример и при какви още условия се чува. Не става въпрос за разбито каре.
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник
да ибутам малко темата.
та единия ми вътрешен кормилен накрайник е заминал утре ще се прави колата
В дилема съм дали и двата или само проблемния накрайник да сменя-щото тея части в бг са доста шано-макар че ще купя лемфьордер пак нямам доверие .
та единия ми вътрешен кормилен накрайник е заминал утре ще се прави колата
В дилема съм дали и двата или само проблемния накрайник да сменя-щото тея части в бг са доста шано-макар че ще купя лемфьордер пак нямам доверие .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник
fedoracore написа:проблемния накрайник да сменя-щото тея части в бг са доста шано-макар че ще купя лемфьордер пак нямам доверие .
Голема грешка за много пари.
Купи си Беса / Ас Метал/ Има и човек във форума ,който ги внася.
Тия прехвалените не карат много време. 2012г смених накрайници , след повече от 60к км ще сменям десен накрайник, но,аз съм си виновен - налетях на капак от шахта изместен от шахтата във потоп над 20 см .Гледах къде извира водата и минах настрани от "изригването" и налетях на чугунения капак.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: RE: Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник
Подкрепям АС МЕТАЛ с две ръце
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта