Избор на вътрешен кормилен накрайник

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот Wish_Master » Пет 27 мар 2009 22:02


Прав си колега, но моя стария външен накрайник беше оригинален и здрав, затова предпочетох да сменя само маншончето. Като цяло избягвам да сменям оригиналните части със закупени в БГ, защото е пълно с всякакви ментета. Иначе нов външен беше 17лв.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот parno » Съб 28 мар 2009 13:06


интересно ми стана че си се навил на такава процедура след като 100% си има износване в самия накрайник :)
аз смених наред всички и първите ми впечатления са :shock
днес покарах малко за пръв път от месеци насам и няма нищо общо със състоянието на колата преди ремонтите :)


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот zdravko555 » Съб 28 мар 2009 20:01


:012: :да:


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот Wish_Master » Пон 30 мар 2009 19:01


Първоначалната ми радост бързо почна да отминава. Днес при потегляне с навит волан и при рязко въртене наляво-надясно на волана имаше припукване. Когато воланът е изправен и се върти рязко луфта - няма пукане. Когато обаче воланът е навит повече на едната страна - и се бута рязко наляво-надясно, чува се претракване. Преди смяната на накрайника нямаше такова нещо. След реглажа всичко е супер, колата върви по съвсем друг начин, но сега ме притеснява и дразни това тракане и пукане. Някакви идеи?

П.п. Това с потеглянето при навит волан е просто пример и при какви още условия се чува. Не става въпрос за разбито каре.


Потребителски аватар
fedoracore
Мнения: 113
Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
Автомобил: V5
Двигател: 2.3
Местоположение: София

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот fedoracore » Пон 10 окт 2016 18:28


да ибутам малко темата.
та единия ми вътрешен кормилен накрайник е заминал утре ще се прави колата
В дилема съм дали и двата или само проблемния накрайник да сменя-щото тея части в бг са доста шано-макар че ще купя лемфьордер пак нямам доверие .


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот kris11 » Пон 10 окт 2016 19:39


fedoracore написа:проблемния накрайник да сменя-щото тея части в бг са доста шано-макар че ще купя лемфьордер пак нямам доверие .

Голема грешка за много пари.
Купи си Беса / Ас Метал/ Има и човек във форума ,който ги внася.
Тия прехвалените не карат много време. 2012г смених накрайници , след повече от 60к км ще сменям десен накрайник, но,аз съм си виновен - налетях на капак от шахта изместен от шахтата във потоп над 20 см .Гледах къде извира водата и минах настрани от "изригването" и налетях на чугунения капак.


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: RE: Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот barutchiev » Сря 12 окт 2016 5:57


Подкрепям АС МЕТАЛ с две ръце



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта