Абе колеги Вие сте уникални - как успяхте да извадите тази тема отново, не виждате ли, че тя е от март 2005, и човека вече е забравил, че изобщо е сменял масло.
И по-тези въпроси има толкова много писано, че сигурно вече 1/3 на обема на форума са дискусии за маслата.
Смяна на масло - грешка!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20264
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
tyo написа:scirocco gt написа:Проблема не е в маслото и филтъра,а в отдушника на картерните газове.Като замръзне,налягането в картера се повишава и маслото избива през някой семеринг или улътнение.
лошо,лошо...човек със страх да си пали колата при -10~15 градуса Целзий и надолу
Дам... темата беше от миналата година...
От тогава карах малко Шел и после пак Мотул. Нямам никакви проблеми въпреки че реших да го карам с 10В40 вече
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vlad777 написа:tyo написа:scirocco gt написа:Проблема не е в маслото и филтъра,а в отдушника на картерните газове.Като замръзне,налягането в картера се повишава и маслото избива през някой семеринг или улътнение.
лошо,лошо...човек със страх да си пали колата при -10~15 градуса Целзий и надолу
Дам... темата беше от миналата година...
От тогава карах малко Шел и после пак Мотул. Нямам никакви проблеми въпреки че реших да го карам с 10В40 вече
Имам сервиз от 7-8год. и съответно някакви наблюдения.А относно датата на темата,съжалявам,не съм обърнал внимание.Аз и без това рядко пиша тук.
Верно, че е е отдавна темата, но като сме се заговорили за масло - едно въпросче за маслото в скоростната.
Сменях масло вчера (05.03 - Мобил - 15W40) и исках да ми проверят нивото в скоростната - майстора вика: А ми трябва да се долеят 100-на, 200 грама.
Почна да налива - цял литър отиде! Та, дали не прекали - и ако да, може ли да се прецака нещо?
Сменях масло вчера (05.03 - Мобил - 15W40) и исках да ми проверят нивото в скоростната - майстора вика: А ми трябва да се долеят 100-на, 200 грама.
Почна да налива - цял литър отиде! Та, дали не прекали - и ако да, може ли да се прецака нещо?
масло Motul купувайте само от сервиза на Туподолски там е оригинално 1000% аз смених там15/50 наливно и вече 3 месец нямам проблеми
Колега, ти как така бързо реши че като си карал 3 месеца и нямаш проблеми и маслото е оригинално ?
Като почнете да се вживявате на тия дърти котори кви масла да слагате....такива, па онакива, а бе пожелавам ви го, купете си нови коли, па тогаз се вживявайте, а не на мотори на по 200 и кусур хилки дет им е взет акъла от каране и вие им се вживявате толкова много....
Аз ви съветвам: сипвайте евтино масло и го сменяйте начесто, 5-6-7 хиляди....и без друго на маслата не им се препоръчва повече от 1 сезон....
А между другото още нещо, много важно при смяната, преди да завиете новия маслен филтър на мястото му, пълните ли го догоре с новото масло направо от тубата?
Официален вносител на маслата МОТУЛ за България е бургаската фирма "Тиримпорт", но неин основен дистрибутор е "Проспийд". Абсолютно качествени филтри MANN внася фирма "Станкофф". За съжаление местоположението на складовете им е неудобно. Имам отстъпки и от двете. При желание ми пуснете л.с., но не се обиждайте, ако се забавя няколко дни. За всеки случай сега ще пусна всичко на моя приятел Vaskoto1.



Krasi написа:масло Motul купувайте само от сервиза на Туподолски там е оригинално 1000% аз смених там15/50 наливно и вече 3 месец нямам проблеми
Колега, ти как така бързо реши че като си карал 3 месеца и нямаш проблеми и маслото е оригинално ?
Извинявам се, че се намесвам (не го приемай и като конфронтация, моля), но ти от къде реши, че пък за колегата не са достатъчно 3 месеца за да е/не е доволен от маслото, с което кара???
Като почнете да се вживявате на тия дърти котори кви
Заради това, че неговия „дърт котор” (Господи, каквото и да означава това? ) не е достатъчно "млад" котор ли???
масла да слагате....такива, па онакива, а бе пожелавам ви го, купете си нови коли, па тогаз се вживявайте, а не на мотори на по 200 и кусур хилки дет им е взет акъла от каране и вие им се вживявате толкова много....
... дай Боже всеки му... но до тогава...
Аз ви съветвам: сипвайте евтино масло и го сменяйте начесто, 5-6-7 хиляди....и без друго на маслата не им се препоръчва повече от 1 сезон....
...дано никой не се вслушва в такива съвети!
А между другото още нещо, много важно при смяната, преди да завиете новия маслен филтър на мястото му, пълните ли го догоре с новото масло направо от тубата?
А пък, ако това го обясниш защо - за всички майстори ще е много полезно?!
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Krasi написа:масло Motul купувайте само от сервиза на Туподолски там е оригинално 1000% аз смених там15/50 наливно и вече 3 месец нямам проблеми
Колега, ти как така бързо реши че като си карал 3 месеца и нямаш проблеми и маслото е оригинално ?
Като почнете да се вживявате на тия дърти котори кви масла да слагате....такива, па онакива, а бе пожелавам ви го, купете си нови коли, па тогаз се вживявайте, а не на мотори на по 200 и кусур хилки дет им е взет акъла от каране и вие им се вживявате толкова много....
Аз ви съветвам: сипвайте евтино масло и го сменяйте начесто, 5-6-7 хиляди....и без друго на маслата не им се препоръчва повече от 1 сезон....
А между другото още нещо, много важно при смяната, преди да завиете новия маслен филтър на мястото му, пълните ли го догоре с новото масло направо от тубата?
Градски, карал съм кола на 160К мили, както и кола на 5К мили. Говоря от практика, и не само моя, и съвета ми е не слагайте евтино масло, двигателя ви се отплаща после за това. Разбира се, всичко по него е нужно да бъде в добро състояние, за да усетиш благодарността му. Дори и на двигател на 150К километра можеш да сложиш хубаво масло, и полза ще има.
А това с пълненето на масления филтър нещо не го схващам защо е. Маже се уплътнителя само. Ако го правиш това, само за да не работи двигателя без масло за 20-30 секунди, не се притеснявай, стига да не форсираш, всичко е наред

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 10:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Philip написа:Верно, че е е отдавна темата, но като сме се заговорили за масло - едно въпросче за маслото в скоростната.
Сменях масло вчера (05.03 - Мобил - 15W40) и исках да ми проверят нивото в скоростната - майстора вика: А ми трябва да се долеят 100-на, 200 грама.
Почна да налива - цял литър отиде! Та, дали не прекали - и ако да, може ли да се прецака нещо?
Без да съм специалист - нЕма страшно. Обикновено (поне на по-старите коли) масло в скоростите се сипва докато събира. Предполагам става дума за обикновени, а не автоматични.. И подобна измамна ситуация често се случва - уж иска 200 грама пък глътне литър, затова си подходил правилно като не си си спестил единия литър масло...
Мисля че е добре да се пълни филтъра предварително, е поне до колкото може. Той е обемист като обем, и след като се развие всичкото масло по магистралата към разпределителния вал изтича. Когато филтъра е напълнен предварително, маслената помпа успява достатъчно бързо да качи маслото до клапаните. Това е идеята в общи линии на това дребно нещо, което е споменал колегата.
Всичко това си е въпрос на мнение, всеки си прави както желае. Аз лично така правя, пълня филтъра до колкото мога предварително.
Всичко това си е въпрос на мнение, всеки си прави както желае. Аз лично така правя, пълня филтъра до колкото мога предварително.
Виждам, че има хора които са ме подкрепили за пълненето на масления филар, и това ме радва. Да си призная пред всички от форума, че не мога точно да обясня и да дам задоволителен отговор на това защо е добре да се прави, но съм бил свидетел, на 2 пъти, как след смяна на масло и филтър на колото не и гасне лампата за налягане на маслото....възглавница ли става някъде...или байпас клапана.....
А иначе, според мен с какво тачно масло кара човек като марка - мисля че няма значение...няма смисал от скъпи масла, помислете реално, всички почти караме коли втора употреба, никой не знае как е стопанисван тоя мотор през първите си 200 хилки, купува колата и почва да се вманиачава....хайде да си кажем честно колко от нас знаят истинските километри на мотора или колата си и могат да ги докажат, т.е. когато са купували колата на километри Х, са им дали документ че това е така....Аз съм един от може би малкото щастливци в това отношение, колата ми дойде на ход от Швейцария със всичките си атрибути преди години....знам и реалните километри /може да не ми се случи втори път/, но никога не съм се внаниачавал чак толкова в маслата, старая се обикновено да сипвам нещо в средния ценови клас и препоръчано от оборотните масларски центрове и приятели....та това е.....марката дали е Мотул, Арал....или нещо си друго може ли някой от вас като го види, да каже, това е Мотул, това е еди кво си.....
Иначе съм съгласен че мотора се отплаща за добрата поддръжка - това е така, амма да съм си купил колата чисто нова, и да си я каркам и поддържам....Повечето хора когато купуват кола втора употреба купуват котка в чувал, кръстят се с 2 ръце да са "улучили" и после почват да се вманиачават в масла, и кво ли не друго и я лъскат....- кво лъскаш бе човек ???
И моля да ме извини ако съм обидил някой
И все пак - сменяйте си масълцето на сезон, ако преди това не е станало за смяна, особено след края на зимата.
А иначе, според мен с какво тачно масло кара човек като марка - мисля че няма значение...няма смисал от скъпи масла, помислете реално, всички почти караме коли втора употреба, никой не знае как е стопанисван тоя мотор през първите си 200 хилки, купува колата и почва да се вманиачава....хайде да си кажем честно колко от нас знаят истинските километри на мотора или колата си и могат да ги докажат, т.е. когато са купували колата на километри Х, са им дали документ че това е така....Аз съм един от може би малкото щастливци в това отношение, колата ми дойде на ход от Швейцария със всичките си атрибути преди години....знам и реалните километри /може да не ми се случи втори път/, но никога не съм се внаниачавал чак толкова в маслата, старая се обикновено да сипвам нещо в средния ценови клас и препоръчано от оборотните масларски центрове и приятели....та това е.....марката дали е Мотул, Арал....или нещо си друго може ли някой от вас като го види, да каже, това е Мотул, това е еди кво си.....
Иначе съм съгласен че мотора се отплаща за добрата поддръжка - това е така, амма да съм си купил колата чисто нова, и да си я каркам и поддържам....Повечето хора когато купуват кола втора употреба купуват котка в чувал, кръстят се с 2 ръце да са "улучили" и после почват да се вманиачават в масла, и кво ли не друго и я лъскат....- кво лъскаш бе човек ???
И моля да ме извини ако съм обидил някой
И все пак - сменяйте си масълцето на сезон, ако преди това не е станало за смяна, особено след края на зимата.
Krasi написа:Виждам, че има хора които са ме подкрепили за пълненето на масления филар, и това ме радва...
Убеди ме!

А иначе, според мен с какво тачно масло кара човек като марка - мисля че няма значение...няма смисал от скъпи масла...
Колега и аз съм на същото мнение…
В допълнение - по-скоро смятам като теб, че не трябва да се търси най-доброто масло – а най-доброто масло за тези пари (за средния ценови клас).

В тая връзка за маслата от среден ценови клас, аз мисля да слагам Кастрол High Milеage. Нямам идея що за боклук е, ама другите тука дето намирам са някакви странни марки, и разбира се синтетични масла на Мобил и Валволин.
Този Кастрол го дават за стари мотори, може да има някои добавки вътре, знам ли ? Ако някой ползва такова олио да каже как е.
Мерси!
Този Кастрол го дават за стари мотори, може да има някои добавки вътре, знам ли ? Ако някой ползва такова олио да каже как е.
Мерси!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта