


Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
Знам че става много банална темата но искам дави попита колеги каква газова уредба даси поставя на 1.8 моно абс мотор?Колата штесе кара 5 дни на седмиса по 50 км на ден изван градско.Няква марка?Цени?
-
- Мнения: 397
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
на пръв прочит ще я избиеш след година и половина - две, за нова
иначе цени всякакви - дори като почнеш с втора употреба от 100 лв. и стигнеш до 500 лв. нова с екстри
иначе цени всякакви - дори като почнеш с втора употреба от 100 лв. и стигнеш до 500 лв. нова с екстри
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
Слагай електрическо Ловато колега.Аз съм със същия мотор и вече 2 година съм на газ и нямам никакви проблеми.Разхода също е много добър.
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
цени от 350 до 500 кинта спрямо екстрите!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
Здравей колега.
Естествено че обикновена газова уредба. Не газов инжекцион. Не се занимавай със секънд хенд офертите. Вземи си автоматичен ключ ГАЗ-БЕНЗИН с кабел който върви към него, за да не правят импровизации с вързопи от кабели, релета и копчета. Специално на тоя двигател, нямаш нужда от симулатор/емулатор на ламбда сондата, защото и с него е същото. Проблема се решава с реле, което рестартира компютъра на колата всеки път когато палиш. По-културния вариант е пак с реле, обаче да прекъсваш сондата, когато си на газ. Обаче за т'ва второто майсторчетата газаджии ще те гледат като изоран ако им го предложиш. След монтажа не настройвай АГУ-то на газанализатор! На тоя двигател няма абсолютно никакъв смисъл. Незнам какъв кучи-изпарител трябва да си сложиш, че да иска газанализатор. С BRC или Lovato ти гарантирам, че няма такъв филм като сработване на платната, ала-бала и т.н. Нещото което е много важно да не си въртиш винта на изпарителя, който е за регулиране на БЕДНА-БОГАТА смес или пък някое майсторче газаджия да ти обяснява как с него ще настрои газовата. Този винт нарочно са го направили да се върти с шестограм, а не на ръка и е регулиран заводско. Газовата се настройва от пластмасовия тройник и от винта на изпарителя за празен ход. Нямаш нужда от предпазни (антифайър или незнам там как им викат) клапи. Задължително си намери TAP (известен още като адванс процесор, авансатор и т.н.). Специално за тоя двигател си търси "AEB DIS 92". Казано с едно изречение, това е устройство, което изменя ъгъла на запалване на искрата, когато си на газ. Ако си запален на тази тема, към TAP-а, може да се монтира ламбда контрол система, обаче отиваме в графа "ентусиасти". Бензиновата помпа не я спирай. И последно което се сетих - газовия клапан трябва да взима 12V от дюзата, а не от контактния ключ примерно. Общо взето нахвърлях ти някои от моментите, къде основни, къде не. Отбери си това което ти допада.
Естествено че обикновена газова уредба. Не газов инжекцион. Не се занимавай със секънд хенд офертите. Вземи си автоматичен ключ ГАЗ-БЕНЗИН с кабел който върви към него, за да не правят импровизации с вързопи от кабели, релета и копчета. Специално на тоя двигател, нямаш нужда от симулатор/емулатор на ламбда сондата, защото и с него е същото. Проблема се решава с реле, което рестартира компютъра на колата всеки път когато палиш. По-културния вариант е пак с реле, обаче да прекъсваш сондата, когато си на газ. Обаче за т'ва второто майсторчетата газаджии ще те гледат като изоран ако им го предложиш. След монтажа не настройвай АГУ-то на газанализатор! На тоя двигател няма абсолютно никакъв смисъл. Незнам какъв кучи-изпарител трябва да си сложиш, че да иска газанализатор. С BRC или Lovato ти гарантирам, че няма такъв филм като сработване на платната, ала-бала и т.н. Нещото което е много важно да не си въртиш винта на изпарителя, който е за регулиране на БЕДНА-БОГАТА смес или пък някое майсторче газаджия да ти обяснява как с него ще настрои газовата. Този винт нарочно са го направили да се върти с шестограм, а не на ръка и е регулиран заводско. Газовата се настройва от пластмасовия тройник и от винта на изпарителя за празен ход. Нямаш нужда от предпазни (антифайър или незнам там как им викат) клапи. Задължително си намери TAP (известен още като адванс процесор, авансатор и т.н.). Специално за тоя двигател си търси "AEB DIS 92". Казано с едно изречение, това е устройство, което изменя ъгъла на запалване на искрата, когато си на газ. Ако си запален на тази тема, към TAP-а, може да се монтира ламбда контрол система, обаче отиваме в графа "ентусиасти". Бензиновата помпа не я спирай. И последно което се сетих - газовия клапан трябва да взима 12V от дюзата, а не от контактния ключ примерно. Общо взето нахвърлях ти някои от моментите, къде основни, къде не. Отбери си това което ти допада.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
bachest написа:... И последно което се сетих - газовия клапан трябва да взима 12V от дюзата, а не от контактния ключ примерно...
Може ли малко разяснение, че наскоро монтирахме една газова уредба и не направих така

-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
Благодаря за съветите колеги!Бъдете в съштия дух,оште малко и штесам в час с нештата.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
bachest написа:Здравей колега.
Естествено че обикновена газова уредба. Не газов инжекцион. Не се занимавай със секънд хенд офертите. Вземи си автоматичен ключ ГАЗ-БЕНЗИН с кабел който върви към него, за да не правят импровизации с вързопи от кабели, релета и копчета. Специално на тоя двигател, нямаш нужда от симулатор/емулатор на ламбда сондата, защото и с него е същото. Проблема се решава с реле, което рестартира компютъра на колата всеки път когато палиш. По-културния вариант е пак с реле, обаче да прекъсваш сондата, когато си на газ. Обаче за т'ва второто майсторчетата газаджии ще те гледат като изоран ако им го предложиш. След монтажа не настройвай АГУ-то на газанализатор! На тоя двигател няма абсолютно никакъв смисъл. Незнам какъв кучи-изпарител трябва да си сложиш, че да иска газанализатор. С BRC или Lovato ти гарантирам, че няма такъв филм като сработване на платната, ала-бала и т.н. Нещото което е много важно да не си въртиш винта на изпарителя, който е за регулиране на БЕДНА-БОГАТА смес или пък някое майсторче газаджия да ти обяснява как с него ще настрои газовата. Този винт нарочно са го направили да се върти с шестограм, а не на ръка и е регулиран заводско. Газовата се настройва от пластмасовия тройник и от винта на изпарителя за празен ход. Нямаш нужда от предпазни (антифайър или незнам там как им викат) клапи. Задължително си намери TAP (известен още като адванс процесор, авансатор и т.н.). Специално за тоя двигател си търси "AEB DIS 92". Казано с едно изречение, това е устройство, което изменя ъгъла на запалване на искрата, когато си на газ. Ако си запален на тази тема, към TAP-а, може да се монтира ламбда контрол система, обаче отиваме в графа "ентусиасти". Бензиновата помпа не я спирай. И последно което се сетих - газовия клапан трябва да взима 12V от дюзата, а не от контактния ключ примерно. Общо взето нахвърлях ти някои от моментите, къде основни, къде не. Отбери си това което ти допада.
Баткоууу... ти колко глупости избълва можеш ли сам да се сетиш?

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
bachest написа:Здравей колега.
Естествено че обикновена газова уредба. Не газов инжекцион. Не се занимавай със секънд хенд офертите. Вземи си автоматичен ключ ГАЗ-БЕНЗИН с кабел който върви към него, за да не правят импровизации с вързопи от кабели, релета и копчета. Специално на тоя двигател, нямаш нужда от симулатор/емулатор на ламбда сондата, защото и с него е същото. Проблема се решава с реле, което рестартира компютъра на колата всеки път когато палиш. По-културния вариант е пак с реле, обаче да прекъсваш сондата, когато си на газ. Обаче за т'ва второто майсторчетата газаджии ще те гледат като изоран ако им го предложиш. След монтажа не настройвай АГУ-то на газанализатор! На тоя двигател няма абсолютно никакъв смисъл. Незнам какъв кучи-изпарител трябва да си сложиш, че да иска газанализатор. С BRC или Lovato ти гарантирам, че няма такъв филм като сработване на платната, ала-бала и т.н. Нещото което е много важно да не си въртиш винта на изпарителя, който е за регулиране на БЕДНА-БОГАТА смес или пък някое майсторче газаджия да ти обяснява как с него ще настрои газовата. Този винт нарочно са го направили да се върти с шестограм, а не на ръка и е регулиран заводско. Газовата се настройва от пластмасовия тройник и от винта на изпарителя за празен ход. Нямаш нужда от предпазни (антифайър или незнам там как им викат) клапи. Задължително си намери TAP (известен още като адванс процесор, авансатор и т.н.). Специално за тоя двигател си търси "AEB DIS 92". Казано с едно изречение, това е устройство, което изменя ъгъла на запалване на искрата, когато си на газ. Ако си запален на тази тема, към TAP-а, може да се монтира ламбда контрол система, обаче отиваме в графа "ентусиасти". Бензиновата помпа не я спирай. И последно което се сетих - газовия клапан трябва да взима 12V от дюзата, а не от контактния ключ примерно. Общо взето нахвърлях ти някои от моментите, къде основни, къде не. Отбери си това което ти допада.
Колега,не че се заяждам ама....затваряй си вечер прозореца като си лягаш да спиш понеже явно течението ти е в повече....какъв шестограм на изпарителя,какви клапани,захранени от дюизте,какви релета за ресет на комп-а,какви чудеса....

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
Добре де
. Преди две години си слагах уредбата. Това газов клапан по научно му било Електромагнитен винтил. Подаваш му 12-те волта не от "дюизте", а от кабела +12V на дюзата. С цел - познай?
Прочетох това дето съм написъл, явно доста директорската се изказах и съм ви подразнил. Ето на това му викам шестограм
или шестостен. С него въртиш винта на изпарителя. Друго кое не разбра?

Прочетох това дето съм написъл, явно доста директорската се изказах и съм ви подразнил. Ето на това му викам шестограм

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
Winner25 написа:bachest написа:... И последно което се сетих - газовия клапан трябва да взима 12V от дюзата, а не от контактния ключ примерно...
Може ли малко разяснение, че наскоро монтирахме една газова уредба и не направих така
Това което знам е следното. Става катастрофа примерно и двигателя угасва, обаче ключа си е в позиция "на контакт". В момента в който двигателя угасне, падат 12-те волта от дюзата. Ако там е вързан и газовия клапан, по този начин се спира клапана и притока на газ. Другото което също е плюс е следното. Ако завъртим ключа на контакт без да палим двигателя, на дюзата се подават 12 волта за няколко секунди. След това те изчезват. Плюса е в това, че ако решим директно да палим на газ и завъртим ключа "на контакт" и оставим така колата в продължение на 10 минути примерно. Газовия клапан няма да е отворен 10 минути, еми само първите няколко секунди.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
bachest написа:Winner25 написа:bachest написа:... И последно което се сетих - газовия клапан трябва да взима 12V от дюзата, а не от контактния ключ примерно...
Може ли малко разяснение, че наскоро монтирахме една газова уредба и не направих така
Това което знам е следното. Става катастрофа примерно и двигателя угасва, обаче ключа си е в позиция "на контакт". В момента в който двигателя угасне, падат 12-те волта от дюзата. Ако там е вързан и газовия клапан, по този начин се спира клапана и притока на газ. Другото което също е плюс е следното. Ако завъртим ключа на контакт без да палим двигателя, на дюзата се подават 12 волта за няколко секунди. След това те изчезват. Плюса е в това, че ако решим директно да палим на газ и завъртим ключа "на контакт" и оставим така колата в продължение на 10 минути примерно. Газовия клапан няма да е отворен 10 минути, еми само първите няколко секунди.
Всичк това изброено по горе си го прави ключа

Това да вържиш клапана за бобината пробвал ли си го? Защото ако стане си има прдимства - примерно при спускане на скорост няма да гори газ. Ама си мисля че няма да стане
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
Winner25 написа:Всичк това изброено по горе си го прави ключаНали затова отговаря кабела навит около кабела от бобината.
Не мога да намеря схемата на моя ключ газ-бензин, обаче помня как си беше нарисувано, че +12V се взимат от дюзата и така съм го и вързал. Сега гледах ключа, няма никакви надписи по него и не мога да разбера каква марка е, обаче има вградени емулатор за инжектори, на сондата, някакъв датчик, който се навива на самия изпарител, които така и не успях да вържа правилно или просто не сработват.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Каква газова уредба на Golf 3-1.8-моно abs-мотор?
Абе ти имаш ли си на идея как ще изпукаш някой транзистор в ЕКУ-то с тва захранване от дюзата?!
На дюзата си има постоянен +, променливия е на бензиновата помпа, пък и не съм сигурен при изгасване на мотора (колата продължава да е на контакт) дали помпата спира.
Шестограма е поставен с цел!
Ако не трябваше да се пипа щеше да е капсулован
На БРЦ изпарителят точно шестограмът регулира чувствителността на мембраната, тоест изходното налягане на изпарителя. Болтчето с накатката е една игличка за постоянно количество газ - с нея само да настроиш празен ход си е трудно и с цената на висок разход, а и в преходните режими мотора ще беднее!
С тия ресети на ЕКУ-то му тотализираш всички майки, ама щом те влече...
А прекъсването на сондата - ще натрупа грешка отново "Lambda probe - no signal"
Улягане на мембраните и гумичките има дори при газовите инжекциони.
ТАП не е чак толкова наложителен, може да се промени и аванса на запалването - не е толкова фатално 3 градуса отгоре...
Ламбда контролера си е пълна боза... кой квото иска да ми казва!
... И те така... някой като ти чете писанията ще вземе да им повярва...

На дюзата си има постоянен +, променливия е на бензиновата помпа, пък и не съм сигурен при изгасване на мотора (колата продължава да е на контакт) дали помпата спира.
Шестограма е поставен с цел!
Ако не трябваше да се пипа щеше да е капсулован

На БРЦ изпарителят точно шестограмът регулира чувствителността на мембраната, тоест изходното налягане на изпарителя. Болтчето с накатката е една игличка за постоянно количество газ - с нея само да настроиш празен ход си е трудно и с цената на висок разход, а и в преходните режими мотора ще беднее!
С тия ресети на ЕКУ-то му тотализираш всички майки, ама щом те влече...
А прекъсването на сондата - ще натрупа грешка отново "Lambda probe - no signal"

Улягане на мембраните и гумичките има дори при газовите инжекциони.
ТАП не е чак толкова наложителен, може да се промени и аванса на запалването - не е толкова фатално 3 градуса отгоре...
Ламбда контролера си е пълна боза... кой квото иска да ми казва!
... И те така... някой като ти чете писанията ще вземе да им повярва...


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта