


Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Колега за голф ли е този съединител
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Тия пяри за нищо ги нямате.Незнам кво му е специалното на твоя мотор ,но гледам из темите ТДИ 110 коня и 1.8Т демпферния маховик с феродото комплекта 700 лева.Няма да споменавам ,че можеш да си сложиш обикновен маховик и съдинител.Какво ти пречи ,че отделя горе - по-лесно се превключва.Скоро сменях на майка ми СДИ-то съединителя/само феродовия защото шлиците имаха луфт/ за 200 лева с труда.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
KirilGeorgiev за пасата от аватара, ама те на всички са еднакви .. Rabbit_TDI ами какво да ти кажа .. имах адски много доверие на майстора и като ми каза тази цена му казах добре... което ми беше грешката. А иначе за това че педала на съединителя ми отделя горе като до преди 100км отделяше долу не питам дали по-лесно се преключват предавки, а дали е нормално ?
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Ако това ще те успокои и моя съединител отделя горе. На дачия логан , на 6 месеца същата история.
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Труда струва около 120 ~150лв. Ако е в фирмен сервиз, може да го смятате x2
За ASZ мотор, какъвто мисля е твоя, комплект съединител с маховик излиза към 1300лв. на Сакс, в Аутоплюс. Цена с ДДС, без абсолютно никакви отстъпки. 500лв. не са малко пари, а Сакс, не е лоша марка
.
Друг е въпроса, че ако има познат в магазин, може да го вземеш много на далавера. Камплект съединител + демпферен маховик на Сакс за G4 110к.с TDI, от 1200лв. стана на 900лв
.
Аз съм на 100000% убеден, че твоят добър приsтел се е възползвал от въпросната отстъпка за твоя сметка.
Дето се вика, приятели най-лесно се лъжат
...имал си... преценил си че те устройва, дал си ги. Важното е колата да си работи както трябва и всичко да е станало както трябва.
За ASZ мотор, какъвто мисля е твоя, комплект съединител с маховик излиза към 1300лв. на Сакс, в Аутоплюс. Цена с ДДС, без абсолютно никакви отстъпки. 500лв. не са малко пари, а Сакс, не е лоша марка

Друг е въпроса, че ако има познат в магазин, може да го вземеш много на далавера. Камплект съединител + демпферен маховик на Сакс за G4 110к.с TDI, от 1200лв. стана на 900лв

Аз съм на 100000% убеден, че твоят добър приsтел се е възползвал от въпросната отстъпка за твоя сметка.
Дето се вика, приятели най-лесно се лъжат

Последна промяна от morfei1 на Вто 07 апр 2009 21:24, променено общо 1 път.
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
колеги взимаш стария маховик и с него та във мазазина и питаш за саидинител от пасат 3 1.8 бензин със обикновен маховик и демферни пружини на феродовия диск при някои модели стават цена 600 лв к-т аз лично съм го правил на моя пасат
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Не съм съгласен че са еднакви .На моя пасат 2001 тди си е савсем обикновен.За мен 2000лв е направо грабеж.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
daniel_falin написа:
а на първите тди-та по специално 1Z/AHU мотори демпферен ли е ?
1Z e с обикновен маховик.
Колега Лук се вгражда като оригинална част, при смяна за препоръчване са ЛУК или Сакс, има само една особеност, дори и от вносител да поръчаш, има шанс да ти изпратят РЕЦИКЛИРАН такъв, затова трябва да се внимава.С Тия кутии дето казваш, че са били ме навяват точно на такива мисли

- radko153
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 01 авг 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Ами какво да ви кажа,аз съм готов да ги дам тези 2000лв.Пък ако излезе че не е толкова поне ще ми е обица на ухото.Не за друго а понеже имам доверие на маистора.До сега тои ми е правил всичко по колата.
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
на колегата longora мога да кажа следното (базирайки се на собствено проучване):
съединителите за дизелите AVB,AWX,AVF са еднакви (228мм), на по малките магазини някой път се опитват да продават и такива от 1.8 бензин под претекст че "можело" да се сложи, ама това са щуротии...
оригинала наистина се прави от LUK, но според специалисти, самите LUK имат вече цехове от Индия, Китай та чак до Словения, та не се знае на какво си попаднал. това за "вдигането" на педала горе не е добре, защото то се получава, когато се деформират диафрагмените пружини на притискателния диск, а то трябва да стане след 70-80 хил.натискания на педала...тоест този парамерър на твоя диск е слаб.
цената по официалните наистина е 1700 лева за съединител к-т (двата диска + лагер) и маховик за още 820 лв, но на тези от "пазара" би трябвало цената да е 1 към 3 както е и за другите части, тоест да ги намериш всички части за около 650 лв. труда си е навсякъде 200 лева, защото в Сакар е 320...
не искам да казвам, че си излъган, но ако на мен ми предложат подобна смяна за тези пари не бих приел. провери как са цените (просто информативно като клиент) по магазините на Елит Ауто, сервиз Стратос и тези от веригата SSM за да се ориентираш - те всички вкарват само одобрени немски части с TUV, тоест тези, дето са най-близо до "оригиналните" такива в опаковки на VAG.
а за маховик - скоро сменях на служебен бус Транспортер с подобен мотор и съединител - погледнаха и казаха, че не е още за смяна и ако не е имало вибрации (а то нямаше) просто няма нужда. колата е на 5 години, на 373 000 км...
съединителите за дизелите AVB,AWX,AVF са еднакви (228мм), на по малките магазини някой път се опитват да продават и такива от 1.8 бензин под претекст че "можело" да се сложи, ама това са щуротии...
оригинала наистина се прави от LUK, но според специалисти, самите LUK имат вече цехове от Индия, Китай та чак до Словения, та не се знае на какво си попаднал. това за "вдигането" на педала горе не е добре, защото то се получава, когато се деформират диафрагмените пружини на притискателния диск, а то трябва да стане след 70-80 хил.натискания на педала...тоест този парамерър на твоя диск е слаб.
цената по официалните наистина е 1700 лева за съединител к-т (двата диска + лагер) и маховик за още 820 лв, но на тези от "пазара" би трябвало цената да е 1 към 3 както е и за другите части, тоест да ги намериш всички части за около 650 лв. труда си е навсякъде 200 лева, защото в Сакар е 320...
не искам да казвам, че си излъган, но ако на мен ми предложат подобна смяна за тези пари не бих приел. провери как са цените (просто информативно като клиент) по магазините на Елит Ауто, сервиз Стратос и тези от веригата SSM за да се ориентираш - те всички вкарват само одобрени немски части с TUV, тоест тези, дето са най-близо до "оригиналните" такива в опаковки на VAG.
а за маховик - скоро сменях на служебен бус Транспортер с подобен мотор и съединител - погледнаха и казаха, че не е още за смяна и ако не е имало вибрации (а то нямаше) просто няма нужда. колата е на 5 години, на 373 000 км...
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Колега предишната ми кола беше пассат б5 1.8т не съм сменял маховик но сменявах съединител и след смяната педала пак отделяше високо горе казаха ми от сервиза,че при тези коли било така нз и не разбирам колата я продадох пича си я кара още без ядове.А относно маховика и аз сменявах миналата година на голфа ми asz мотор,но платих 1600 лева със труда на закс цял комплект от тогава нямам проблем със колата дано се оправиш 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Аз не съм карал кола на ФВ Груп която да отделя ниско долу съединителя.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
kubicaПроверих до момента в Ауто Плюс и от там ми казаха, че съединител Закс и маховик Люк са 1700лв. Цената в Сакар Ауто е 1900 и малко лева с връщане на стария съединител за което ме е много яд в момента че не съм го направил .. Гледам го моя маховик, и няма никакъв луфт. всичко е иделано само дето малко е посинял, но това предполагам е защото понастъпвам колата. До колкото разбрах от теб е притеснителен факта че съединителя отделя пяк високо. Мисля тези дни когато съм по свободен да отскоча до сервиза и вече със събраната информация от тук ( за която съм много благодарен на всички ) да го поразпитам малко от къде ги е купил тия части и защо ме е прецакал така ..
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
...а за цената на маховик на Сакс попита ли в Аутоплюс? 800 ~ 900лв. беше последно.
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?
Rabbit_TDI написа:Аз не съм карал кола на ФВ Груп която да отделя ниско долу съединителя.
Kолегата си е оправил колицата, което е най-важното. Моят съединител отделя на около 3см. от крайно долно натиснато положение, и преди да стигне средна точка си е отделил напълно. Сменях и двете помпи, че и на мен уж оригинална ми беше купил "майстора" а тя не издържа и година това на AHU. Няма ли възможност за настройване на момента, когато трябва да отдели, за да си го направиш, както ти е удобно?
Последна промяна от Legolas на Сря 08 апр 2009 21:08, променено общо 1 път.