Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот KirilGeorgiev » Вто 07 апр 2009 15:44


Колега за голф ли е този съединител




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 07 апр 2009 16:19


Тия пяри за нищо ги нямате.Незнам кво му е специалното на твоя мотор ,но гледам из темите ТДИ 110 коня и 1.8Т демпферния маховик с феродото комплекта 700 лева.Няма да споменавам ,че можеш да си сложиш обикновен маховик и съдинител.Какво ти пречи ,че отделя горе - по-лесно се превключва.Скоро сменях на майка ми СДИ-то съединителя/само феродовия защото шлиците имаха луфт/ за 200 лева с труда.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот longora » Вто 07 апр 2009 16:51


KirilGeorgiev за пасата от аватара, ама те на всички са еднакви .. Rabbit_TDI ами какво да ти кажа .. имах адски много доверие на майстора и като ми каза тази цена му казах добре... което ми беше грешката. А иначе за това че педала на съединителя ми отделя горе като до преди 100км отделяше долу не питам дали по-лесно се преключват предавки, а дали е нормално ?


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот djdaka » Вто 07 апр 2009 17:55


Ако това ще те успокои и моя съединител отделя горе. На дачия логан , на 6 месеца същата история.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот morfei1 » Вто 07 апр 2009 19:37


Труда струва около 120 ~150лв. Ако е в фирмен сервиз, може да го смятате x2

За ASZ мотор, какъвто мисля е твоя, комплект съединител с маховик излиза към 1300лв. на Сакс, в Аутоплюс. Цена с ДДС, без абсолютно никакви отстъпки. 500лв. не са малко пари, а Сакс, не е лоша марка :) .

Друг е въпроса, че ако има познат в магазин, може да го вземеш много на далавера. Камплект съединител + демпферен маховик на Сакс за G4 110к.с TDI, от 1200лв. стана на 900лв :shock .

Аз съм на 100000% убеден, че твоят добър приsтел се е възползвал от въпросната отстъпка за твоя сметка.

Дето се вика, приятели най-лесно се лъжат :? ...имал си... преценил си че те устройва, дал си ги. Важното е колата да си работи както трябва и всичко да е станало както трябва.

Последна промяна от morfei1 на Вто 07 апр 2009 21:24, променено общо 1 път.


byzano
Мнения: 184
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот byzano » Вто 07 апр 2009 19:58


колеги взимаш стария маховик и с него та във мазазина и питаш за саидинител от пасат 3 1.8 бензин със обикновен маховик и демферни пружини на феродовия диск при някои модели стават цена 600 лв к-т аз лично съм го правил на моя пасат


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот KirilGeorgiev » Вто 07 апр 2009 21:05


Не съм съгласен че са еднакви .На моя пасат 2001 тди си е савсем обикновен.За мен 2000лв е направо грабеж.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 07 апр 2009 21:19


daniel_falin написа:
а на първите тди-та по специално 1Z/AHU мотори демпферен ли е ?

1Z e с обикновен маховик.
Колега Лук се вгражда като оригинална част, при смяна за препоръчване са ЛУК или Сакс, има само една особеност, дори и от вносител да поръчаш, има шанс да ти изпратят РЕЦИКЛИРАН такъв, затова трябва да се внимава.С Тия кутии дето казваш, че са били ме навяват точно на такива мисли :roll:


Потребителски аватар
radko153
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 01 авг 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот radko153 » Вто 07 апр 2009 21:43


Ами какво да ви кажа,аз съм готов да ги дам тези 2000лв.Пък ако излезе че не е толкова поне ще ми е обица на ухото.Не за друго а понеже имам доверие на маистора.До сега тои ми е правил всичко по колата.


Потребителски аватар
kubica
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 19 мар 2009 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот kubica » Вто 07 апр 2009 21:58


на колегата longora мога да кажа следното (базирайки се на собствено проучване):
съединителите за дизелите AVB,AWX,AVF са еднакви (228мм), на по малките магазини някой път се опитват да продават и такива от 1.8 бензин под претекст че "можело" да се сложи, ама това са щуротии...
оригинала наистина се прави от LUK, но според специалисти, самите LUK имат вече цехове от Индия, Китай та чак до Словения, та не се знае на какво си попаднал. това за "вдигането" на педала горе не е добре, защото то се получава, когато се деформират диафрагмените пружини на притискателния диск, а то трябва да стане след 70-80 хил.натискания на педала...тоест този парамерър на твоя диск е слаб.
цената по официалните наистина е 1700 лева за съединител к-т (двата диска + лагер) и маховик за още 820 лв, но на тези от "пазара" би трябвало цената да е 1 към 3 както е и за другите части, тоест да ги намериш всички части за около 650 лв. труда си е навсякъде 200 лева, защото в Сакар е 320...
не искам да казвам, че си излъган, но ако на мен ми предложат подобна смяна за тези пари не бих приел. провери как са цените (просто информативно като клиент) по магазините на Елит Ауто, сервиз Стратос и тези от веригата SSM за да се ориентираш - те всички вкарват само одобрени немски части с TUV, тоест тези, дето са най-близо до "оригиналните" такива в опаковки на VAG.
а за маховик - скоро сменях на служебен бус Транспортер с подобен мотор и съединител - погледнаха и казаха, че не е още за смяна и ако не е имало вибрации (а то нямаше) просто няма нужда. колата е на 5 години, на 373 000 км...


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот vw_manqk » Вто 07 апр 2009 23:48


Колега предишната ми кола беше пассат б5 1.8т не съм сменял маховик но сменявах съединител и след смяната педала пак отделяше високо горе казаха ми от сервиза,че при тези коли било така нз и не разбирам колата я продадох пича си я кара още без ядове.А относно маховика и аз сменявах миналата година на голфа ми asz мотор,но платих 1600 лева със труда на закс цял комплект от тогава нямам проблем със колата дано се оправиш :(


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 08 апр 2009 7:52


Аз не съм карал кола на ФВ Груп която да отделя ниско долу съединителя.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот longora » Сря 08 апр 2009 9:16


kubicaПроверих до момента в Ауто Плюс и от там ми казаха, че съединител Закс и маховик Люк са 1700лв. Цената в Сакар Ауто е 1900 и малко лева с връщане на стария съединител за което ме е много яд в момента че не съм го направил .. Гледам го моя маховик, и няма никакъв луфт. всичко е иделано само дето малко е посинял, но това предполагам е защото понастъпвам колата. До колкото разбрах от теб е притеснителен факта че съединителя отделя пяк високо. Мисля тези дни когато съм по свободен да отскоча до сервиза и вече със събраната информация от тук ( за която съм много благодарен на всички ) да го поразпитам малко от къде ги е купил тия части и защо ме е прецакал така ..


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот morfei1 » Сря 08 апр 2009 13:26


...а за цената на маховик на Сакс попита ли в Аутоплюс? 800 ~ 900лв. беше последно.


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Re: Излъгаха ли ме при смяната на съединител и маховик - 2000лв?

Мнениеот Legolas » Сря 08 апр 2009 13:45


Rabbit_TDI написа:Аз не съм карал кола на ФВ Груп която да отделя ниско долу съединителя.


Kолегата си е оправил колицата, което е най-важното. Моят съединител отделя на около 3см. от крайно долно натиснато положение, и преди да стигне средна точка си е отделил напълно. Сменях и двете помпи, че и на мен уж оригинална ми беше купил "майстора" а тя не издържа и година това на AHU. Няма ли възможност за настройване на момента, когато трябва да отдели, за да си го направиш, както ти е удобно?

Последна промяна от Legolas на Сря 08 апр 2009 21:08, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта