restless написа:що си мисля че точно Аутобилд бяха тествали точно такъв Пасат ТДИ - за година и половина бяха врътнали 100К км
Заглавието на статията: "Вечният пациент" - с основни ударения че след 100К км, блока е с пукнатини ("нищо страшно при нагряване те се затварят - според специалистите на ФВ), 3-4 пъти колата е била придвижвана с репатрак, на 2 пъти сменят всички дюзи (каква ли е цената ако не си в гаранция?) - и накрая 28-мо място в тестовете на Аутобилд за надеждност от 32 възможни
PS: ето я статията, преведена на английски с гугъл
http://translate.google.bg/translate?pr ... l=de&tl=en27. Fiat Punto 1.2/Jaguar S-Type 3.0/Renault Mégane 1.9 dCi 1.6/Laguna 33 4
28. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 41 5
29. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP 45 5 --
30. Peugeot 307 HDi 110 FAP 46 6
31. VW Polo 1.2 Comfort 56 6
32. VW Touran 2.0 TDI Trendline 77 6
Нищо лично, не аз споменах Аутобилд.
ФВ на моменти се оливат с целта да вкарат колите си в "премиум сегмента".
PPS: тук във форума има хора купили си нова КИА Сийд, даже модератори, нека споделят за проблемите си с колите без да са навършили и 1 година...
Колега, май някой от нас двамата има проблеми с превода от Англйиски. Как реши, че пасата е на 28-мо място с 44 точки на теста, което от този тест го поставя на 5-то място, е след TOYOTA Prius с 1точка или другите 20 автомобила след него. А?