Самата конзола по принцип е от 3 основни части :
-лагера на кормилния прът - той се разкапсолова като се изпили ръбчето,което го държи капсолован...продава се като обикновен лагер на SKF в магазините...ако питаш за него това му е играта - отстраняваш ръбчето и вадиш - има много готна тема с доста картинки.
-самия контактен ключ (патрона демек), в който влиза ключа и реално осигурява отключването на волана и т.н. - той се вади само с разпорбиване - ходих на ключар и той с една бургия 6мм проби дупка в самата конзола отстрани и през нея с една отвертка натисна едно чопче и патрона излезе целия навън...ама нямам точен спомен къде точно проби дупката.
-клеморед - той седи отдолу под патрона и реално осигурява различните положения на клча да са свъразни с различни електрически прояви :
-> да кажем положение "контакт" или положение "стартер" и тем подобни.
Съответно :
-ако имаш проблем с лагерна на кормилния прът и кормилото ти хлопа -> свалящ конзолата,разкапсоловаш лагера,намираш си нов лагер (съвсем не е нужно да е месингов) и по обратния ред сглобяваш всичко.
-ако имаш проблем със самия патрон и заяжда и т.н. можеш да го смениш с друг или да се мъчиш да го смазваш - и да го свалиш няма да постигнеш нищо по-различно от това,което можеш да постигнеш на място.
-ако имаш проблем с клемореда - развиваш едно болтче и той се отделя от патрона и конзолата...псоел го подменяш с друг (гледай да не е некое менте) и събираш обратно.
Ето и картинка :
