Значи да не се притеснявам все още за изпарителя. По принцип гледам да го жаля,като зимата не паля директно на газ, но съм абсолютно сигурен че времето през което карам на бензин никак не е достатъчно за подгряване.
Определено модела BRC поставен на колата няма мембрани между газта и охлаждащата течност, до колкото знам е метална преградата, което е един голям + .
Колега ivo123, това което казваш за съпротивлението на датчика на температурата - изпробвано ли е от теб?Ако омовете се направят 600 както казваш, колко ще са оборотите тогава?Аз искам да са около 900.
И къде точно на термодатчика се поставя съпротивлението?
И още нещо, понеже не съм наясно: увеличавайки съпротивлението, не казваме ли на компа че двигателя не е загрял още и от това да последва увеличаване на разхода на гориво?



Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
Преди около две години и половина ми монтираха изпарител старгаз. Беше есента. Първоначално разхода ми беше 11,5-12 градско и около 9,5 извънградско. След това зимата разхода градско се покачи, но минаваше 15/100. След като се стопли вече разхода ми не падаше под 12,5градско а вече и под 13 не пада. След махането на катализатора и лека намеса от моя страна върху настройката на изпарителя разхода ми извънградско падна значително - между 8 и 9 в зависимост от скоростта. Но разхода в града си остана висок - тази зима под 15 не е падал.
Минал съм 30 000км.
Зимата не чакам да загрее, карам на газ и докато колата е студена.
Докато е студена мирише доста на газ.
Прави ми впечатление че и на ниски обороти не върви много - чак след 2000об./мин се усеща ускорение, но това може да е и от настройката на изпарителя.
Чудя се дали да сменя мембраните? Накои ме съветват да не махам оригиналните докато няма проблеми, защото тези които се продавали биле некачествени. Не знам дали високия разход се счита за проблем
Други ме съветват да си взема направо цял изпарител за 50лв
И още един въпрос, не по темата
На този изпарител пластмасовия винт какво регулира - байпасната газ или натегнатостта на мембраните?
http://www.slavgas.ru/spaw2/uploads/images/Stargas_vapor.jpg
Минал съм 30 000км.
Зимата не чакам да загрее, карам на газ и докато колата е студена.
Докато е студена мирише доста на газ.
Прави ми впечатление че и на ниски обороти не върви много - чак след 2000об./мин се усеща ускорение, но това може да е и от настройката на изпарителя.
Чудя се дали да сменя мембраните? Накои ме съветват да не махам оригиналните докато няма проблеми, защото тези които се продавали биле некачествени. Не знам дали високия разход се счита за проблем

Други ме съветват да си взема направо цял изпарител за 50лв
И още един въпрос, не по темата
На този изпарител пластмасовия винт какво регулира - байпасната газ или натегнатостта на мембраните?
http://www.slavgas.ru/spaw2/uploads/images/Stargas_vapor.jpg
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re:
doktora написа:Благодаря за съветите!
trifonov, ниските обороти определено не мога да ги контролирам, или по точно не мога да ги вдигна над определено ниво. Искам например да ги направя към 900 но възможностите са до 800.
Иначе за сега нямам някакви подозрения че мембраните не са добре, но вече 2,5 год ( 25 000 КМ ) нищо не съм сменял по изпарителя.
Оборотите на празен ход при теб трябва да са от 750 до 1050 и са нерегулируеми ....те се определят от компютъра!Гледай да са еднакви на газ и на бензин...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re:
doktora написа:Значи да не се притеснявам все още за изпарителя. По принцип гледам да го жаля,като зимата не паля директно на газ, но съм абсолютно сигурен че времето през което карам на бензин никак не е достатъчно за подгряване.
Определено модела BRC поставен на колата няма мембрани между газта и охлаждащата течност, до колкото знам е метална преградата, което е един голям + .
Колега ivo123, това което казваш за съпротивлението на датчика на температурата - изпробвано ли е от теб?Ако омовете се направят 600 както казваш, колко ще са оборотите тогава?Аз искам да са около 900.
И къде точно на термодатчика се поставя съпротивлението?
И още нещо, понеже не съм наясно: увеличавайки съпротивлението, не казваме ли на компа че двигателя не е загрял още и от това да последва увеличаване на разхода на гориво?
Със сигурност е метална защото скоро си отварях изпарителя...преградата е алуминиева и е оребрена...
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
Само да отбележа че темата е от 2006 година и предполагам че doktora си е решил проблема.
Реших да ползвам темата за да не пускам нова
Реших да ползвам темата за да не пускам нова

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
Бях забравил че съм пускал такава тема, добре че колегата е писал в нея и сега си я прочетох на ново
и тъкмо мога да ви кажа какво е положението към момента.
Смених мембраните на изпарителя, някъде на около 50 000 км, разхода на гориво определено падна - от 15,5 на 12 градско, но истината е от тогава ме гризат огромни съмнения дали въобще е трябвало да бутам оригиналните италиански мембрани. Подозренията ми започнаха след като газаджията , или бакшиша както вие ги наричате, ме попита съвсем сериозно на колко километра е газовата.Подозренията се увеличиха още повече, когато ми спомена че освен мембрани е сменял и дистрибуторната капачка на делкото, защото старата е била станала на гъз.Не се и съмнявам че капачката е била за смяна, защото преди това колата палеше при по продължително въртене, а сега пали за части от секундата.
Не знам дали дистрибуторна капачка може да повлияе толкова много на разхода, но аз си останах с огромните съмнения за мембраните, а бакшиша така и не ми отговори дали са били за смяна
Така че, ако имате голям разход, съвета ми е да почнете от дистрибуторната капачка
В момента, с новите мембрани, имам проблеми с тихите обороти, които след отпускането на педала на газта падат за секунда до 200-300 и после се покачват на 800. Остана си и същото положението с невъзможността да вдигна от изпарителя мъъничко оборотите - от 800 на 900 за да не се усещат никакви вибрации.
Така че, ако можете първо се уверете , убедете се, че проблема ви идва от мембраните и чак тогава ги сменяйте.
Правя една корекция на разхода на газ - днес заареждах до горе и ми излезе разход 11,3 градско. Миналата година есента, когато температурите на вън бяха долу-горе като сегашните, разхода беше 15

Смених мембраните на изпарителя, някъде на около 50 000 км, разхода на гориво определено падна - от 15,5 на 12 градско, но истината е от тогава ме гризат огромни съмнения дали въобще е трябвало да бутам оригиналните италиански мембрани. Подозренията ми започнаха след като газаджията , или бакшиша както вие ги наричате, ме попита съвсем сериозно на колко километра е газовата.Подозренията се увеличиха още повече, когато ми спомена че освен мембрани е сменял и дистрибуторната капачка на делкото, защото старата е била станала на гъз.Не се и съмнявам че капачката е била за смяна, защото преди това колата палеше при по продължително въртене, а сега пали за части от секундата.
Не знам дали дистрибуторна капачка може да повлияе толкова много на разхода, но аз си останах с огромните съмнения за мембраните, а бакшиша така и не ми отговори дали са били за смяна

Така че, ако имате голям разход, съвета ми е да почнете от дистрибуторната капачка

В момента, с новите мембрани, имам проблеми с тихите обороти, които след отпускането на педала на газта падат за секунда до 200-300 и после се покачват на 800. Остана си и същото положението с невъзможността да вдигна от изпарителя мъъничко оборотите - от 800 на 900 за да не се усещат никакви вибрации.
Така че, ако можете първо се уверете , убедете се, че проблема ви идва от мембраните и чак тогава ги сменяйте.
Правя една корекция на разхода на газ - днес заареждах до горе и ми излезе разход 11,3 градско. Миналата година есента, когато температурите на вън бяха долу-горе като сегашните, разхода беше 15
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
Май и аз ще сменя моите и ще запазя старите за всеки случай 

-
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Някъде по света
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
Winner25 написа:Май и аз ще сменя моите и ще запазя старите за всеки случай
Един съвет, не сменявай мембраните, смени целия изпарител.
Мембраните са 20-30 лв. а испарител от тези турските 50лв. и след две-три години отново смяна и тн.
Това е вариянт ако се отнася за обикновен испарител.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
zmei написа:Winner25 написа:Май и аз ще сменя моите и ще запазя старите за всеки случай
Един съвет, не сменявай мембраните, смени целия изпарител.
Мембраните са 20-30 лв. а испарител от тези турските 50лв. и след две-три години отново смяна и тн.
Това е вариянт ако се отнася за обикновен испарител.
И познати ме посъветваха така


- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
А какво значи обикновен изпарител?
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Някъде по света
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
doktora написа:А какво значи обикновен изпарител?
Такъв без сантиментална стойност.

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
А нещо по-конкретно за турските изпарители? Защото мисля че има доста марки 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
Ми... работят... известно време... после хвърляш... слагаш следващия... той евентуално заработва... известно време... скъсва ти нервите с донастройки... хвърляш...
Така де, сериозно - не са лоши общо-взето всичките турски - те до един са на базата на Ловато


Така де, сериозно - не са лоши общо-взето всичките турски - те до един са на базата на Ловато

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
Разглобих изпарителя
Тази мембрана ми се струва че е малко разпъната
Никога не съм виждал как изглежда нова.

Изпарителя изглежда учудващо чист, при положение че не съм източвал никога утайките.

Имам и един проблем. Не мога да махна малката мембрана

Ако някой има идея как да я махна да пише
Изпарителя е старгаз - електрически. Малката мембрана няма гайка а е кернирана

Тази мембрана ми се струва че е малко разпъната


Изпарителя изглежда учудващо чист, при положение че не съм източвал никога утайките.

Имам и един проблем. Не мога да махна малката мембрана

Ако някой има идея как да я махна да пише

Изпарителя е старгаз - електрически. Малката мембрана няма гайка а е кернирана

-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Смяна на мембраните на изпарител-на колко време или км?
Хм .. при мен и двете мембрани бяха закрепени по един и същ начин на лостчето по средата на изпарителя . ОФФ Winner25 какво означава кернирана
.
ПП моя изпарител е ловато елекрически но предполагам че са на един и същ принцип

ПП моя изпарител е ловато елекрически но предполагам че са на един и същ принцип
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта