Както са казали и колегите - сваляю вентилатора и първо го пробвай него - подаваш му 12V (без значение + и - понеже е обикновен електромотор) и гледаш дали ще се завърти...само го дръж здраво,че тея играчки са мощни и ще отиде в другия край на масата докато се усетиш

Ако тръгне - няма проблем в него и се насочваш към регулатора на степените и съответно към защитата по ток (такава не съм виждал ама не съм я и търсил честно казано).Мериш и гледаш къде какво се случва.Не съм разглобявал регулатора ама долкото знам как работи може да не успееш да премериш коректно напрежението ако вентилатора не е закачен понеже той се явява товара в системата.Би трябвало ако регулатора е наред на 1-ва степен напрежението да е най-ниско и нагоре да става все по-високо като на 4 трябва да е горе-долу 12V .Общо взето е това.
За кола с климатик е същото....а за климатроник е малко по-различно ама и тях ги хакнах вече как работят
