дизелите, внасяни от Италия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
golfracer
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот golfracer » Съб 11 апр 2009 22:13


:да: Колега, преди месец купих точно такава машина Г 3 ТДИ АФН. За месец успях да нявъртя 3 000 км. /много ме кефи колата и само се чудя къде да драсна на разходка/. Колата е италианка и от Дупница. Платих я 5 000 лв, със следните кусури: ел. стъкло на водача не работеше и счупена задна чистачка/ рамото/. До момента нищо друго! Дава всички признаци да е ОК, щото аз коли не жаля.
Искам да кажа, че всичко е на късмет, например при мен - това което видях на място, това се оказа, тоест не излязоха скрити дефекти, или поне досега не излизат.
А преди да взема тая, на що кочини се нагледах, малииии....
Така че прекръствай се ... и отивай да търсиш. Не робувай на теории за Германия, Италия, България и т. н. Всичко зависи от човека, но това не може да го знаеш като купувач, така че гледаш колата и ако ти харесва ... скачаш в клуба.
Успех, мисля че избора е добър. :да:




Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот didodi » Съб 11 апр 2009 23:42


Верно си е на късмет ама "Италианец = мърляч" по отношение на автомобилите, пресен пример търсихме Голф за баща ми по Пловдивския регион и най-арен се оказа едно ТДИ 97-а от автокъща. Имаше малки забележки но за 12 год кола нормално. При обслужването в сервиза след замяна на всяка част се установява че е оригиналната, тоест жабара не е сменял нищо докато не го е продал (от 1свен собсвеник е колата)Да не споменавам и за 5-те изгорели крушки на 3-я стоп !!!! Една крушка от 20-си стинки като не сменя к'во говорим за стопанисване на кола изобщо :063:


Потребителски аватар
The Bear
Мнения: 79
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот The Bear » Нед 12 апр 2009 13:35


didodi написа:Верно си е на късмет ама "Италианец = мърляч" по отношение на автомобилите, пресен пример търсихме Голф за баща ми по Пловдивския регион и най-арен се оказа едно ТДИ 97-а от автокъща. Имаше малки забележки но за 12 год кола нормално. При обслужването в сервиза след замяна на всяка част се установява че е оригиналната, тоест жабара не е сменял нищо докато не го е продал (от 1свен собсвеник е колата)Да не споменавам и за 5-те изгорели крушки на 3-я стоп !!!! Една крушка от 20-си стинки като не сменя к'во говорим за стопанисване на кола изобщо :063:


Моя AFN го взех от Германия (Rossenheim), но беше експлоатиран в Италия. Автокъщата е на сърбин...
Нито съм имал понятие от Passat B5, нито че е с такова окачване, турбини и т.н. Просто ми беше писнало да обикалям вече 5 дни, щото всичко дето намирах беше скъпо, а Пасата "грееше" за 4500 евро, свалихме ги на 4300. Това есента на 2007-ма. Нямаше сервизна книжка. Но на колонката имаше позатъркани лепенки от сервиз с км които ми даваха надежда.
Като разчетох, се оказа че собственик първите 3 години е бил чичко на средна възраст, а след това е продадена дедо или баба, че така и не разбрах името на мъж ли е или на жена. Но ЕГН-то беше фрапиращо. Километрите бяха 154 000.
Докара си ме без проблем, оттогава 30000 км навъртях като съм сменял само масло и антифриз, даже ремъци не съм пипал, щото ангренажния, пък и другите ми се виждат в топ кондиция. Преди два месеца смених задните накладки. Шарнири, носачи, нищо не съм пипал, и нищо не тропа, даже и при реглаж на предницата хората я гледаха и казаха и те, че всичко си е наред. Ръждица има на две-три петънца на задния капак под стъклото точно дето е уплътнението, вече 2-3 пъти го боядисвам мястото. Вдига си 185-190 без проблем, ускорява си добре, масло 5W-40 харчи около 150мл на 1500км при скорост 130-140. Отвътре салона си беше чист и в отлично състояние. Когато я взех вътре имаше някакви боклучета, части от детски играчки две-три, малко петънце разтопен шоколад под седалката, борови иглички около акумулатора [седяла е на сянка :-)]. Само вратата на шофьора е получила малко луфт и е попровиснала малко. Другите са на хладилник. Дясната предна не се отваряше добре, щото не беше регулирано жилото на дръжката. Купих си я с багажник за фолксваген в калъф оригинален и чист, беше си в багажника. Радиото обаче беше взето, ама ми дадоха друго, впоследствие си сложих Sony - пасна идеално. По моему, сигурно е била на някакви лети джанти, взети са, взели са радиото незнайно защо, и са ми я продали със 300-400 евро отгоре, и готово.
Това е то, кола на "италиански мърляч". Първо пътищата им са превъзходни в Италия, после индустрията им, и всичко им е доста развито (говоря за Северна Италия). Не ми е направило впечатление да се щурат по пътищата повече отколкото в другите държави и да правят ралита, то рали се прави на дупки, а там дупки няма. Зима има, примерно моя Пасат е от Belluno, там са си Алпите, разликата с Австрия е, че са южните склонове. Все пак зима си има и там, макар и не като в Австрия. Не може да се генерализира, че всичко от Италия е скапано. Въпреки, че може да съм улучил 5-те процента които са читави. :)


Потребителски аватар
tonkata82
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот tonkata82 » Нед 12 апр 2009 22:19


Да ви кажа аз винаги си карам колите от Германия за мен там са наи-добрите коли,но мога да кажа че италянските морги са предимно от южна Италия,на север има хубави коли и подържани и това е обяснимо защото стандарта там е по-висок


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот danii » Нед 12 апр 2009 23:52


Няма по хубаво от ПОТДЪРЖАНА Италианка,което се намира трудно,но все пак го има.Успех.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот SACHO7803 » Пон 13 апр 2009 22:38


дизел от Италия над 3 години и под 100 000км. :D :D :D :D НЯЯЯЯМААА.майката му е да го вземеш блъснат на 2-3 годинки и да си го направиш---тогава може да си сигурен че колата е на 100 000км.еееее познай на колко са наще дето са на по 10 години :D :D :D милиииоооонннииицииииии-----който не вярва......нека си мисли че колата му е на реални 150 000км---------все пак вярата побеждава :D


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот danii » Пон 13 апр 2009 23:21


И кво от тва че на километража пише 200000 а колата реално е на 500000 ако маслото е сменявано на 7000 както правя аз например и всичко останало е сменяно на време.Та те жигулите навремето караха по милион км.като таксита имайки в предвид как е устроен руския двигател макар и краден от фиат,а ти ми говориш за немски дизел недй така. Колите се скапват от некаране а не от каране.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот SACHO7803 » Пон 13 апр 2009 23:24


:lol: проблема е че 90 процента от италианците НЕ СМЕНЯТ НИКОГА МАСЛО НА ДВИГАТЕЛ.абе кво та бърка.......нали курника ти е в движение :lol: и моя върви--така че...... :beer


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот danii » Пон 13 апр 2009 23:31


Да бе знам,че не сменят,но искам да кажа,че има и читави и то не малко,ама прав си карай си курника а аз колата и така. :beer


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот SACHO7803 » Пон 13 апр 2009 23:44


danii написа:Да бе знам,че не сменят,но искам да кажа,че има и читави и то не малко,ама прав си карай си курника а аз колата и така. :beer
КОЛА за мене е МПС закупено от магазин.всичко останало от 3 години нагоре-внос от някъде там.....от европата е КАРУЦА.това имах впредвид.но...щом си мислиш че караш КОЛА--карай си я със здраве---вярата прави човека силен :beer :P


Потребителски аватар
Един
Мнения: 791
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВТ

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот Един » Пон 13 апр 2009 23:53


SACHO7803 написа::lol: проблема е че 90 процента от италианците НЕ СМЕНЯТ НИКОГА МАСЛО НА ДВИГАТЕЛ.абе кво та бърка.......нали курника ти е в движение :lol: и моя върви--така че...... :beer


Как не сменят никога - за 10 години само на доливане ли карат? Макар че и тук съм чувал такава хипотеза "защо да го сменям, нали доливам". Вярно, че ако гори половин литър на 1000 км наистина няма нужда от цялостна смяна, защото тя става сама.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот SACHO7803 » Вто 14 апр 2009 0:01


значи ако някой има познат примерно който работи в италия или.....питайте бе.италианеца си купува нова кола и не сменяяяяя масло---когато маслото остарее то колата почва да го гори и италианеца--долива.те са като наще цигани.а що мислиш че по автокъщите на която и кола да й дигниш щеката на маслото е един пръст над максимума---италианеца е наливал....да има в резерв----ейвала. :lol: :lol: :lol:


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот danii » Вто 14 апр 2009 0:24


Виж сега мн добре знам че италианците не сменят масло щото мн често отварям такива мотори,но там има и много потдържани коли и се опитвам да кажа,че е много по добре да вземеш ПОТДЪРЖАНА италианка отколкото потдържана германка щото немеца колкото и да е задължен да я потдържа мишките я изяждат.(лугата де) А относно кои какво кара не мисля,че А3йката е голема кола. :beer


Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот Boyan Yordanov » Вто 14 апр 2009 11:34


Да споделя и аз какви наблюдения имам точно над AFN мотор.Имам приятел майстор който заработва в извън работно време в гаража си та там му донесоха SHARAN TDI АFN мотор.Отвън и отвътре сълза син металик без забележка,салона стегнат без изцапано климатроник........викам си е те това е кола.В момента в който ми каза за каква повреда е и ми спадна ентусиазма.Колата не палеше топла и чукаше много странно.Колата беше внесена от Италия и човека беше дал 10000 лева на джамбаза за нея.На финала се стигна до отваряне на мотора смяна на бутала сегменти затваряне на мотора и уж сичко е ок но уви .....турбината се беше предала.Та цялото това удоволствие по спомен излезе на собственика 2000+ лева.Турбо 1200 лева буталата не бяха от най ефтините не помня колко но бяха от порядъка на 700-800 лева труд 400 лева.Ремонта го следих с голям интерес защото исках такова TDI АFN, но след това което видях изобщо не съм сигурен,че искам да си пробвам тото шанса ли как беше :)


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: дизелите, внасяни от Италия

Мнениеот bobitur » Вто 14 апр 2009 15:54


danii написа:Виж сега мн добре знам че италианците не сменят масло щото мн често отварям такива мотори,но там има и много потдържани коли и се опитвам да кажа,че е много по добре да вземеш ПОТДЪРЖАНА италианка отколкото потдържана германка щото немеца колкото и да е задължен да я потдържа мишките я изяждат.(лугата де) А относно кои какво кара не мисля,че А3йката е голема кола. :beer

Та значи имаше едно предаване на някаква немска телевизия (ще се опитам да намеря клипа) по въпроса с не сменяне на маслото. Имаше немец с мерцедес (слк мисля) не му беше сменял маслото близо 70 000 км. И казва, че няма проблем и да не се сменя редовно само задължително маслен филтър и доливане до средата. Така, че кола не се плаши от нередовна смяна на масло, а от без масло и съответно от блокирал клапан на масления филтър
Иначе се улучват и италянски коли, ама с много търсене и гледане преди купуване. Поне в Италия(южна) вали по-малко сняг :lol: и външно са по запазени, няма изгнило. И като дойдат в БГ поне климатиците им работят докато тея вкарани от Германия може и да не са пускани с години.
Поздрави на всички. И все пак има коли и собственици, не е важно от къде са, а важно е в какво състояние са.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта