


Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 странно придърпване
ако говорите за тампона който е между инжекцията и всмукателите,мога да ви кажа че от 8 месеца вече моя е скъсан и си работи колата без проблем.Когате е запалена все пак там се получава вакум и се уплътнява,изключвам това да е проблема освен ако тампона напълно го няма.(получи се ще когато купих колата имаше детонации и една суртин тръгвам да запаля и от там изби)
- RAMIRESS
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 11:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 странно придърпване
такааа... продължаваме с търсенето на проблема. Току що махнах капака на инжекциона - нищо притеснително не открих (доколкото ми е ясно де).
Реших да пробвам съветът на VaNk0_1 относно тампона под инжекциона. Откачих въздуховода и при запален двигател и го запуших с ръка. Ако е вярно твърдението на VaNk0_1, тогава тампона е здрав. Засмука ми ръката като черна дупка, инжекционът засвири и колата изгасна. Явно не е от него!
Подмених и късото вакуумно маркуче излизащо от капака на инжекциона, защото ми се стори, че е меко (може би от старост) - промяна няма!
Отново оставих колата около 2 часа за да изстине добре. Запалих и отново се убедих, че проблемът при студен мотор го няма - Върви и тегли като фурия на каквито и да е обороти до заветните 50~60 градуса. После... вече знаете
Енигмата продължава!
Eдин ден по-късно! (10.04.09)
Днес реших да проверя още едих компонент, за да го елиминирам и него, като причинител.
Откачих Ламбда сондата - Проблемът категорично не е от нея! Пак си прави същите магарии. Струвами се, че колата се движеше изключително малко по-добре, но е факт че ужасното придърпване все така си го има.
Може би, когато съм откачил сондата, тъй като няма какво да анализира газовете и да подава информация към компютъра, който от своя страна на базата на тзи анализ да определи оптималната смес въздух-гориво, сместа е била малко по-богата на гориво (естесвено това води до по-висок разход) и затова ми се е сторило, че има промяна дори и минимална(А може би си внушавам).
Така или иначе, изводът от днешната поредна проба е, че Ламбда сондата не е причина за неволите!
Реших да пробвам съветът на VaNk0_1 относно тампона под инжекциона. Откачих въздуховода и при запален двигател и го запуших с ръка. Ако е вярно твърдението на VaNk0_1, тогава тампона е здрав. Засмука ми ръката като черна дупка, инжекционът засвири и колата изгасна. Явно не е от него!
Подмених и късото вакуумно маркуче излизащо от капака на инжекциона, защото ми се стори, че е меко (може би от старост) - промяна няма!
Отново оставих колата около 2 часа за да изстине добре. Запалих и отново се убедих, че проблемът при студен мотор го няма - Върви и тегли като фурия на каквито и да е обороти до заветните 50~60 градуса. После... вече знаете

Енигмата продължава!
Eдин ден по-късно! (10.04.09)
Днес реших да проверя още едих компонент, за да го елиминирам и него, като причинител.
Откачих Ламбда сондата - Проблемът категорично не е от нея! Пак си прави същите магарии. Струвами се, че колата се движеше изключително малко по-добре, но е факт че ужасното придърпване все така си го има.
Може би, когато съм откачил сондата, тъй като няма какво да анализира газовете и да подава информация към компютъра, който от своя страна на базата на тзи анализ да определи оптималната смес въздух-гориво, сместа е била малко по-богата на гориво (естесвено това води до по-висок разход) и затова ми се е сторило, че има промяна дори и минимална(А може би си внушавам).
Така или иначе, изводът от днешната поредна проба е, че Ламбда сондата не е причина за неволите!
- RAMIRESS
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 11:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 странно придърпване
Здравейте!
Няколко дена след последният ми пост, проблемът вече е решен
Както написах и по-рано, ходих на сервиз(добри се оказаха момчетата).
Закачиха олата на "Мотор-тестер" и всичко стана ясно. Не е важно само да я закачиш(както направи "майсторът" в оторизирания сервиз), а да може и да прочетеш данните.
Оказаха се кабелите, но не точно те, а металните чашки. От старост или бог знае какво, се оказа, че високото напрежение прехвърля между тях и свещта(от вътрешната страна). Няма как да се види, нито на тъмно, нито на светло - само с мотор тестер или познат от близкото минало, като "ЕЛКОН".
Човекът разбра и оправи проблема за има няма 10 мин. (който си може си го може!) - Свали кабелите и с клещи "секачи" просто откопча чашките и ги изхвърли. Отново провери всичко на "ЕЛКОН"- а. и всичко си дойде на мястото.
Сега карам със същите кабели, но без металните "простотии"
и всичко е перфектно.
Попитах момчето: "Да сменям ли кабелите?", а той ми отговори: "Ако искаш си ги смени, но мен ако питаш, карай си така и не се притеснявай."
Според него този проблем е доста често срещан при голф 3.
При зададения от мен въпрос: "Защо само на загрял мотор и при подаване на газ се появява проблемът", той лаконично ми обясни, че когато се подава газ, напрежението се повишава и затова точно тогава се получава пробив.
Все пак аз ще покарам още малко и ще ги сменя, че сега вече доста се поохарчих - "пари нема действайте!"
Дано темата е полезна за в бъдеще и на други хора с подобен проблем, който изглежда неразрешим.
Няколко дена след последният ми пост, проблемът вече е решен

Както написах и по-рано, ходих на сервиз(добри се оказаха момчетата).
Закачиха олата на "Мотор-тестер" и всичко стана ясно. Не е важно само да я закачиш(както направи "майсторът" в оторизирания сервиз), а да може и да прочетеш данните.
Оказаха се кабелите, но не точно те, а металните чашки. От старост или бог знае какво, се оказа, че високото напрежение прехвърля между тях и свещта(от вътрешната страна). Няма как да се види, нито на тъмно, нито на светло - само с мотор тестер или познат от близкото минало, като "ЕЛКОН".
Човекът разбра и оправи проблема за има няма 10 мин. (който си може си го може!) - Свали кабелите и с клещи "секачи" просто откопча чашките и ги изхвърли. Отново провери всичко на "ЕЛКОН"- а. и всичко си дойде на мястото.
Сега карам със същите кабели, но без металните "простотии"

Попитах момчето: "Да сменям ли кабелите?", а той ми отговори: "Ако искаш си ги смени, но мен ако питаш, карай си така и не се притеснявай."
Според него този проблем е доста често срещан при голф 3.
При зададения от мен въпрос: "Защо само на загрял мотор и при подаване на газ се появява проблемът", той лаконично ми обясни, че когато се подава газ, напрежението се повишава и затова точно тогава се получава пробив.
Все пак аз ще покарам още малко и ще ги сменя, че сега вече доста се поохарчих - "пари нема действайте!"

Дано темата е полезна за в бъдеще и на други хора с подобен проблем, който изглежда неразрешим.
- Mario
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 9:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
Колега, радвам се че си решил проблема!
Би ли пояснил обаче кое наричаш чашки, ако можеш и снимка да сложиш още по - добре!
Лаик съм в тази област, затова питам
Хайде, много безаварийни километри!
Би ли пояснил обаче кое наричаш чашки, ако можеш и снимка да сложиш още по - добре!
Лаик съм в тази област, затова питам

Хайде, много безаварийни километри!

- RAMIRESS
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 11:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
Колега, радвам се че си решил проблема!
Би ли пояснил обаче кое наричаш чашки, ако можеш и снимка да сложиш още по - добре!
Лаик съм в тази област, затова питам
Хайде, много безаварийни километри!![]()
Ами за съжаление няма как да ги снимам, защото, както писах по-горе майсторът ги махна. Става дума за металните накрайници на кабелите за свещите, т.е. този край на кабела, който се поставя на свещта. Оригиналните кабели, а и не само те, завършват с метални цилиндри(образно казано), които след поставяне на свещта я покриват.
Re: Golf 3 странно придърпване
rudoni написа:аз мисля ,че тия свещи се свързват с кабели!защо не си сменил кабелите?капачка -да,палец-да,свещи -да , акабели -НЕ!? няма логика !имаш още за диагностика.по механиката и запалването! търси подходящият майстор!
радвам се ,че си намерил подходящият майстор! сподели с колегите къде се намира ,за да се възползват от уменията му!
- zzzzzzz
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
- Автомобил: Golf Mk3
- Двигател: ADD
- Местоположение: Димитровград
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
Mario написа:Колега, радвам се че си решил проблема!
Би ли пояснил обаче кое наричаш чашки, ако можеш и снимка да сложиш още по - добре!
Лаик съм в тази област, затова питам![]()
Хайде, много безаварийни километри!
Колегата говори металните облицовки на кабелите на свещите.
- RAMIRESS
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 11:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
rudoni, приятелю, вярно е, че ти ме попита за кабелите и аз ти отговорих, че съм пробвал от друг 'Галфонс" и проблемът си остана. В тоя ред на мисли и аз след решението на проблема се питах, каква е вероятността и другите кабели да са били в недобро състояние?!
Е, не намерих отговор и просто спрях да се питам
По въпросът за сервиза и майстора - най-вероятно всеки по-възрастен софиянец знае къде се намира сервизът на бившето училище "Вилхелм Пик"(сега "Хенри Форд"). Сервизът си го има от време оно... те там.
Кв. "Захарна фабрика" (предпоследната спирка на трамвая(не си спомням кой номер)).
Който и да попитате там ще ви посочи къде се намира сервиза, защото всъщност входа на сервиза е в една уличка.
Ако някой му се наложи да ползва услугите на въпросния сервиз, моля да има предвид, че не е имало случай, в който да няма поне 3~4 автомобила, затова се записва час!
Успех на всички нуждаещи се, а на не нуждаещите се, по-добре да не им се налага да виждат сервиза отвътре.
Е, не намерих отговор и просто спрях да се питам

По въпросът за сервиза и майстора - най-вероятно всеки по-възрастен софиянец знае къде се намира сервизът на бившето училище "Вилхелм Пик"(сега "Хенри Форд"). Сервизът си го има от време оно... те там.

Кв. "Захарна фабрика" (предпоследната спирка на трамвая(не си спомням кой номер)).
Който и да попитате там ще ви посочи къде се намира сервиза, защото всъщност входа на сервиза е в една уличка.
Ако някой му се наложи да ползва услугите на въпросния сервиз, моля да има предвид, че не е имало случай, в който да няма поне 3~4 автомобила, затова се записва час!
Успех на всички нуждаещи се, а на не нуждаещите се, по-добре да не им се налага да виждат сервиза отвътре.

Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
радвам се ,че си успял и най вече ,че си ползвал услугите на колегите които са и наш модел на работа !работя в такова училище и направо им завиждам за оборудването . и ние сме на ниво но.... те са водещите. 

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
Браво Колеги!!!
Много полезна е темата.
Радвам се че си отстранил проблема, обаче за съжаление и аз имам подобен, та може и да ползвам темичката.
Специфичното обаче е, че при мен абсолютно всичко е сменено (смисъл консумативи - кабели, свещи, почистен дросел, филтри, диагностика без грешки, супер майстори - бат Никси и Мишо), обаче машината направо се спъва - та на финала преди да съм забравил
, става дума за AFT 101 коня 96г.
Проблема се изявява главно при студен двг.
Ако някокой назнайва нещо - да сподели

Много полезна е темата.
Радвам се че си отстранил проблема, обаче за съжаление и аз имам подобен, та може и да ползвам темичката.
Специфичното обаче е, че при мен абсолютно всичко е сменено (смисъл консумативи - кабели, свещи, почистен дросел, филтри, диагностика без грешки, супер майстори - бат Никси и Мишо), обаче машината направо се спъва - та на финала преди да съм забравил

Проблема се изявява главно при студен двг.
Ако някокой назнайва нещо - да сподели



- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
Колеги, проблема който имах, и споделих в предния пост е ОТСТРАНЕН!!!
Вчера свалих дебитомера и след старателно почистване с ВД40 днес промяната в поведението е драстична, направо не мога да си позная колата.
Върви идеално във всички обороти, спря да трака авансая явно е подобрила значително горивната смес.
Проверете си дебитомера и го почистете преди да хвърляте излишни пари.
Поздрави и успех!!!
Вчера свалих дебитомера и след старателно почистване с ВД40 днес промяната в поведението е драстична, направо не мога да си позная колата.
Върви идеално във всички обороти, спря да трака авансая явно е подобрила значително горивната смес.
Проверете си дебитомера и го почистете преди да хвърляте излишни пари.
Поздрави и успех!!!
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
добре колега обясни ми как да си почистя дебитомера.
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
Приятелю, аз имах същият проблем, но с пълна инжекция на двигателя.Придърпването го оправиха от дроселната клапа, но колата продължава да няма мощност при ускорение.Можеш да проследиш коментарите по тема:Проблем с инжексията.Продължавам да търся проблема.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
diqn_bs написа:добре колега обясни ми как да си почистя дебитомера.
За съжаление беше тъмно като го свалях и нямаше как да снимам..., но ще се опитам да ти обясня, въпреки че не те знам с кой мотор си и може би при теб не е същото.
При мен дебитомера е Хитачи (малка правоъг. кутийка) и се намира над дебелия маркуч за входящия към двг. въздух. Самия демонтаж е ясен, просто махаш горната част на кутията с въздушния филтър, дебитомера е хванат с 4 винта към нея. След като ги развиеш и го отделиш от кутията има една малка стоманена мрежа, която го предпазва от повреди (твърди частици). Тя се сваля буквално с поглед без никакъв зор. след това имаш вече директен достъп, понеже дебитомера представлява тези двете малки пластинки, приличащи на жи4ки от крушка в едно метално цилиндърче. До тях няма директен достъп, а не ти и трябва. Просто пръскаш вътре с ВД40 докато не лъснат и подсушаваш внимателно.
Това е цялата философия МАЙ


Сглобяването е в обратния ред....
Дано съм бил полезен, пиши после да кажеш има ли резултат.
Ако има колеги, да ме поправят в нещо - няма проблеми, при мен стана по този начин доста добре, много съм доволен от резултата.
Поздрави


-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Golf 3 странно придърпване - РЕШЕНО!
ами аз сам сас 1.6 ГТ 101кс нз как се води двг. а почистването как става и сас какво да не взема да повреда нещо после де си чукам главата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта