Уреди от Ауди!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Пет 10 мар 2006 15:53


питане- къде могат да ми изработят такава "Т" втулка за датчиците за маслото? :?: адреси и телефони :?: , иначе аз карам както си личи от инфото Golf2 1.6 ЕZ като погледнах имах само един извод, от това което пишеше тук явно е за датчика за налягане на маслото. Имам ли други изводи където мога да нявия "Т" втулка?




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 10 мар 2006 19:52


pi написа:питане- къде могат да ми изработят такава "Т" втулка за датчиците за маслото? :?: адреси и телефони :?: , иначе аз карам както си личи от инфото Golf2 1.6 ЕZ като погледнах имах само един извод, от това което пишеше тук явно е за датчика за налягане на маслото. Имам ли други изводи където мога да нявия "Т" втулка?

тройник ти трябва само ако уреда ти е механичен ,а не електронен !!!
иначе по принцип всеки стругар може дати направи ''Т''
за електронен няма нужда от тройник , датчика за налягане се навива на мястото на стария датчик за налягане!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 10 мар 2006 20:12


Не е баш така, по добре да не си пипа оригиналния датчик независимо дали ще е електронен или механичен....

Вече избора си е личен...


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 10 мар 2006 20:39


prj57 написа:Не е баш така, по добре да не си пипа оригиналния датчик независимо дали ще е електронен или механичен....

Вече избора си е личен...

е я ме светни защо??
че маи си в голяма грешка, аудита да не са с два датчика за налягане ???
по късно ще ти постна една снимка на датчика , че ми е долу в колата.
има си извод за налягане ( което да го показва на уреда) и отделенизвод за лампата на маслото!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 10 мар 2006 20:44


Оригиналните ВДо на Ауди може да се така, ма масата не са, на моя си дойде с друг датчик който завих в една от тапите, а и производителя си го каза че за да работи нормално допълнителния уред си иска добър сигнал от подходящия датчик... :wink:


shopa
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 14:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shopa » Пет 10 мар 2006 21:07


prj57 написа:Оригиналните ВДо на Ауди може да се така, ма масата не са, на моя си дойде с друг датчик който завих в една от тапите, а и производителя си го каза че за да работи нормално допълнителния уред си иска добър сигнал от подходящия датчик... :wink:


Според мен е прав ... :)


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Пет 10 мар 2006 22:38


:( вие ме раздвоихте ма за по сигурно ще направя това с тройника, значи нали правилно съм прочел какво са писали другите, тройника е за да се навият двата датчика, единия който е оргинален за налягането на маслото , което има лампичка на таблото, а другия извод за датчика който ще си купя за VDO приборите , някои даже беше написал и серииния номер който трябва да търся, сега за температурата на маслото, къде на картера се поставя другия датчик и там ли има тапа?/ освен оная изпускателната маслена /

хайде пък като счастя уредчетата ще поствам и аз снимки

и отново предварително благодаря за инфото :D


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 10 мар 2006 23:08


prj57 написа:Оригиналните ВДо на Ауди може да се така, ма масата не са, на моя си дойде с друг датчик който завих в една от тапите, а и производителя си го каза че за да работи нормално допълнителния уред си иска добър сигнал от подходящия датчик... :wink:

ми кат си купил уреда с датчик , така се прави ,ама и трябва да имаш свободни портове с налягане над филтъра на маслото!!!
ама примерно на АБФ няма свободни , а и няма много место да се правят тройници!!
а и принципно в темата става съпрос за уреди от ауди а не за други!!!! а точно те са с един общ датчик за уред и лампа!!!
ма не6то не мога сваля снимката му на компа.[/img]


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 10 мар 2006 23:28


ми споделяме опит и информация за тва кой как и какво....

не се хващаме за думи като "Ауди" и така... всеки уред е различен сам по себе си, аз не мога да знам на всички коли какви са им датчиците и как работят, нали.... :wink:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 11 мар 2006 2:02


така си е !


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 11 мар 2006 2:20


pi написа::( вие ме раздвоихте ма за по сигурно ще направя това с тройника, значи нали правилно съм прочел какво са писали другите, тройника е за да се навият двата датчика, единия който е оргинален за налягането на маслото , което има лампичка на таблото, а другия извод за датчика който ще си купя за VDO приборите , някои даже беше написал и серииния номер който трябва да търся, сега за температурата на маслото, къде на картера се поставя другия датчик и там ли има тапа?/ освен оная изпускателната маслена /

хайде пък като счастя уредчетата ще поствам и аз снимки

и отново предварително благодаря за инфото :D

в катера пробка няма , трябва да се направи и завари!
за датчика, номера по ВДО го бях писал някъде по напред в темата но установих че по този номер датчик не се произвежда вече от доста време, има заместител на на фирма FAE и номера е 14740 и цена т се оказа че не е 35лв както ви казах преди , а е 65лв аз точно такъв датчик съм си взел за мойта кола!
а ей го и него....
Изображение


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Съб 11 мар 2006 11:50


KILLER GTI написа:
MK2 написа:Уредите са същите като тези които landwarrior е качил на първата страница.VDO от ауди 90

и датчика ти е VDO 360081029001, тва е номер по вдо и струва 75лв
на FAE е 45лв
тоз за температурата си го имаш вече , другото са само жици !!

Какъв този номер по VDO? Аз ще мога ли да си намеря табло по този номер! Става дума за 260 / 8000


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Съб 11 мар 2006 11:52


KILLER GTI, извини за глупавия въпрос, но аз съм още "неразбиращт" :oops: , ясно че в картера е най-добре да е датчика, но аз не се сещам кой може да ми свърши работата изглежда ми сложно да се заварява пробка :? , та затова питам , ако пак там над масления филтър се сложи датчика и за температурата?, при мен има място къде да се сложи тройник, така ще се получи ли?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 13 мар 2006 2:36


nPaCe™ написа:
KILLER GTI написа:
MK2 написа:Уредите са същите като тези които landwarrior е качил на първата страница.VDO от ауди 90

и датчика ти е VDO 360081029001, тва е номер по вдо и струва 75лв
на FAE е 45лв
тоз за температурата си го имаш вече , другото са само жици !!

Какъв този номер по VDO? Аз ще мога ли да си намеря табло по този номер! Става дума за 260 / 8000

колега кво общо има номера на датчика с таблото??


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 13 мар 2006 2:45


pi написа:KILLER GTI, извини за глупавия въпрос, но аз съм още "неразбиращт" :oops: , ясно че в картера е най-добре да е датчика, но аз не се сещам кой може да ми свърши работата изглежда ми сложно да се заварява пробка :? , та затова питам , ако пак там над масления филтър се сложи датчика и за температурата?, при мен има място къде да се сложи тройник, така ще се получи ли?

ааа
значи аз по горе съм обяснил защо се слага датчик в картера, при положение че имаш и тем. на маслото на бордовия комп.
прави се при турбо конверсий, напънати атмосверни мотори с монтиран маслен радиатор , та единият датчик ще ти мери температурата на маслото което ти идва от масления радиатор( вече охладено), а другия ще ти мери температура на маслото в картера където тя ще е по висока!
при теб няма да има проблем да се сложи само един датчик над филтъра!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта