Не е само в България калпаво обслужването!

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот lyubobg » Сря 15 апр 2009 19:21


Темата е за всички, които си мислят колко е зле в БГ, колко е хубаво в Щатите и т.н.
и само си чешат езиците :)

Решавам да отделя 5 мин и да споделя малко опит.

Та понеже ние Българите сме по-богати от Хамериканците си реших, че това не е така
и си купих апаратче Канон от там срещу скромната разлика от 40% в цената между тук и там. Купих го с удължена 5 годишна гаранция поради професионални изкривявание mhihi
На 2-рия месец дефектира. И се почва - пращам го по човек до там, оттам се праща по куриер до сервиза, защото сервиза приема поръчки пратени само отвътре от Щатите.
И днес получавам форма в която пише, че трябва да заплатя 150$ :screwy
Отказах веднага плащането и казах да ми връщат апарата.
В това време поисках писмени обяснения от съпорта защо ми е отказана гаранция.
Никъде не е написано каква е причината за отказа, нито е написано какъв е дефектиралия детайл, така че най-малкото за обща култура да знам какво е прецакало апарата. Съпорта за пореден път ми отговаря, че нямали такава информация. Да съм се обадил в сервиза да се разправям. Възниква въпроса на тях каква им е работата тогава, какво съпортват ?! :screwy
Казах им че искам ПИСМЕНИ обяснения, защото смятам да използвам Хамериканското КЗП mhihi и да не си мислят, че така ще им се размине.
Онези пак отговориха същото, като магнетофони, с тази разлика, че ми дадоха 1 по вътрешен телефон.
Аз се обадих обаче на официалния.
Шашнах се от телефонната централа - задава въпроси на които можеш да отговориш с фиксиран брой отговори, но не избираш на слушалката, като малоумник опцията, а просто си говориш и имат софтуер за гласово разпознаване
и така след като отговориш на всички въпроси те препращат към правилния човек.
Разговора ми с тях отне 17 минути. С първо ниво обясних проблема, с второ ниво ми обясниха моя проблем - не е имало обратен адрес на който да върнат
апарата и заради това ми били пратили email. А в него нищо такова не пише - пише само, че искат пари.
Викам - е как така го няма, на кутията от куриера го пише, на копието на фактурата го пише и т.н.
Ами много се извинявали ама го нямало - тук ми намириса, че или са изгубили тотално всичко или е българското АКО МИНЕ.
Та казах си адреса, казаха, че ще е поправен и нищо няма да плащам, ама имало проблем - понеже съм го отказал вече, може да са го пратили
наобратно та да чакам да дойде и да го пратят пак или ако искам да се пробват да го хванат преди да е заминал. Е иска ли питане тоя въпрос :)
Чакам още - успяха. Не е бил пратен, задържали са го, ще го вкарат отново с друг тракинг номер и няма да плащам нищо, дадох им пак адреса
и готовo.
Та ако не се бях обадил да видя за кво ги искат тия пари, щяха да ми го върнат неоправен без обяснение.
После се замислих - закъде бързаме, на кого ще го пратят, като уж ми нямат адреса? :screwy :bishop
Страшно си противоречаха ...
Много умно, ама не на мене тия :)

Та така - услугите никъде не са перфектни и това, че бягате в друга страна няма да Ви реши проблема. Проблема се решава само, когато човек положи усилия :)

Последна промяна от lyubobg на Сря 15 апр 2009 22:24, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот MaRtiNsKi » Сря 15 апр 2009 19:31


lyubobg написа:Казах им че искам ПИСМЕНИ обяснения, защото смятам да използвам Хамериканското КЗП mhihi и да не си мислят, че така ще им се размине.
:063:


Батко не си поплюваш mhihi Евалаа :applause: Само това ще кажа :Mr Green Fun

п.п Тия хАмериканци ще си намерят майстора :Mr Green Fun


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот groznika » Сря 15 апр 2009 19:34


Колега... започваш много сериозно да ме плашиш с всеки следващ пост :shock
Мама ми е казала ако нямам пистолет и лопата да не си играя с такива като тебе mhihi


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот Bobi_S13 » Сря 15 апр 2009 19:37


еваля! Няма да им се даваме. :bowdown

:офф Само Любо и КЗП ще оправят държавата!


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот DragoGT » Сря 15 апр 2009 22:26


аха и не само тази държава

даже вече сме и на други континенти


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот vasstop » Сря 15 апр 2009 22:34


Имай предвид, че support-a на американците е я по Инидия, я Китай, я Бангладеш, в България също...
Не знам защо си очаквал друго, те понеже винаги се правят на кой е по-по-най. :evil:


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот CellNet ™ » Сря 15 апр 2009 23:38


vasstop написа:Имай предвид, че support-a на американците е я по Инидия, я Китай, я Бангладеш, в България също...
Не знам защо си очаквал друго, те понеже винаги се правят на кой е по-по-най. :evil:


Правилно Васе, това е защото всички в БГ имат изкривена представа за нещата които се случват в САЩ
аз чаках 6 месеца да ми оправят лаптопа и 20 разговора по телефона и всеки от тях както каза Vasstop е до Индия и е най малко 30-40 мин така че си се отървал пак добре :)

няма да ти казвам за опита си Интернал Ревеню Сервисес/данъчните/ ил други служби - нямат офис имат само касиер където да плащаш а пък ако ти трябва някой документ всичко е по телефон, ужас не ами незнам

като си купиш нещо от магазин като техномаркет - Бест Бай после нали знаеш гаранция-Франция,
трябва да им звъниш по телефона да се разправяш и да им шипваш стоката което е гадно

най-важното в твоя случай е че си успял да се оправиш
поздрави


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот AmW » Чет 16 апр 2009 0:07


Така е да, представата на всички колко е убаво на запад е доста неправилна.
Аз се мъча от няколко дена да си дам телефона на О2 за да го ремонтират(едната колонка не работи) и понеже е Iphone ме прехвърлят към техни представители иии е ужас, никъде не искат да го ремонтират :(. А представям си колко ще чакам ако някой се навие да го вземе


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот BastunSelski » Чет 16 апр 2009 0:10


Не разбрах само защо американците са зле след като си се оправил след телефонен разговор. А и от кой сайт си пазарувал? Да не е от сайта http://www.stokizanegri.com ? Ако стане същото в България замислял ли си се какво се случва? Тогава и КЗП нема да ти помогне или дори и да стане трябва да ходиш ЛИЧНО и да изгубиш време,пари и 5-6 кила нерви...


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот hooligans » Чет 16 апр 2009 0:15


Няма да забравя на първата ми лекция , когато се навих да съм редовен...
Преподавателя ни посрещна с...

Колеги, не ние трябва да стигаме американците , а те нас!
90% от Българите са със собствени жилища , а 90% от американците са със жилища на кредит/изплащане (примерно)

:bowdown


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот AmW » Чет 16 апр 2009 0:16


hooligans написа:Няма да забравя на първата ми лекция , когато се навих да съм редовен...
Преподавателя ни посрещна с...

Колеги, не ние трябва да стигаме американците , а те нас!
90% от Българите са със собствени жилища , а 90% от американците са със жилища на кредит/изплащане (примерно)

:bowdown



И са дебели :Mr Green Fun


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот CellNet ™ » Чет 16 апр 2009 0:27


AmW написа:
И са дебели :Mr Green Fun


дай за това да не отваряме тема, че не съм много съгласен :wink:


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2857
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот Чудомир » Чет 16 апр 2009 0:34


lyubobg написа:...


Понеже цитирането на пасажите ще ми отнеме доста време ще ти нахвърлям малко мисли, които спонтанно ми минават през ума, като чета одисеята:

1. Купуваш нещо на минус 40% от "нормалната" цена от Щатите, а искаш да имаш "европейско" качество на гаранцията? Риска си е твой - все пак пара си спестил...
2. Не става ясно за кво са ти искали пари. Може да е било "такса диагностика" или нещо подобно - нищо необичайно
3. Не става ясно, дали ти е ясно, че работник А може да седи най-вероятно в Индия и поема разговори, докато работник Б седи в Щатите и човърка по апарата. Дали двамата знаят какво прави единия и какво другия далеч не се разбира от самосебе си(, макар и да е желателно)
4. Гаранцията може да ти е отказана по много причини, като например счупена част вътре в апарата, за която се предполага, че не се чупи току-така. Може да си го изпуснал или нещо подобно - тогава могат да ти откажат. От нещата, които си написал, не става ясно и си е чиста спекулация
5. Първо те карат да платиш, ти им се обиждаш, че видиш ли, нямали ти адреса, обръщаш го "КЗП" :012: и изведнъж ти "опрощават" цената за ремонта? Не че е невъзможно, но един такъв разговор протича с повече емоции от описаното ...
6.
дадох им пак адреса

като уж ми нямат адреса?

:?:

Не отричам, че може би си бил в правото си, но не виждам нищо ненормално. Измеренията на съпорт-а "в чужбина" са други, армиите от дроиди на хотлаините са в други измерения, и просто всичко е big... Грешки никъде не са изключени.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот embi4a » Чет 16 апр 2009 8:09


За каква такса диагностика говориш - 150 долара. Че той апарата сигурно не струва толкова.
Апропо мой близък си купи Нокия Е51 от Испания. На следващата година апарата се скапа - не иска да се зареди. Следващото лято ходи пак в Испания и от официалния сервиз на Нокия му рекли, че телефона е тотално изпушил с повредена платка евентуално от влага и за нищо не става. Върна се момчето и все пак го убедих да го пусне до Нокия България. Върнаха му го след месец напълно изправен, а проблема му е бил сринат софтуер. Така че така мечтания запад е бъгав като нашата държавица.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Не е само в България калпаво обслужването!

Мнениеот buller » Чет 16 апр 2009 8:40


lyubobg, и все пак не виждам какво сравняваш :roll:
Обслужване ли, цени ли???
Това, че апаратът в България струва с 40% нагоре може само да ти подскаже за какви дебели печалби работят българските магазини за техника :shock
А че твоят апарат е дефектирал - все пак е техника - има и такъв момент.
Това, че са те обслужвали някакви индивиди с по-тъмен цвят на кожата от държава в Далечния Изток не означава, че нещата са по-зле от България ;)
99% съм сигурен, че ако това беше станало с българска фирма щеше да изхарчиш двойно повече нерви, време и пари, за да ти обърнат внимание :evil:
П.с. може би се опитваш да изкараш нашата държава по- от САЩ :lol:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 6 госта