и само си чешат езиците

Решавам да отделя 5 мин и да споделя малко опит.
Та понеже ние Българите сме по-богати от Хамериканците си реших, че това не е така
и си купих апаратче Канон от там срещу скромната разлика от 40% в цената между тук и там. Купих го с удължена 5 годишна гаранция поради професионални изкривявание

На 2-рия месец дефектира. И се почва - пращам го по човек до там, оттам се праща по куриер до сервиза, защото сервиза приема поръчки пратени само отвътре от Щатите.
И днес получавам форма в която пише, че трябва да заплатя 150$

Отказах веднага плащането и казах да ми връщат апарата.
В това време поисках писмени обяснения от съпорта защо ми е отказана гаранция.
Никъде не е написано каква е причината за отказа, нито е написано какъв е дефектиралия детайл, така че най-малкото за обща култура да знам какво е прецакало апарата. Съпорта за пореден път ми отговаря, че нямали такава информация. Да съм се обадил в сервиза да се разправям. Възниква въпроса на тях каква им е работата тогава, какво съпортват ?!

Казах им че искам ПИСМЕНИ обяснения, защото смятам да използвам Хамериканското КЗП

Онези пак отговориха същото, като магнетофони, с тази разлика, че ми дадоха 1 по вътрешен телефон.
Аз се обадих обаче на официалния.
Шашнах се от телефонната централа - задава въпроси на които можеш да отговориш с фиксиран брой отговори, но не избираш на слушалката, като малоумник опцията, а просто си говориш и имат софтуер за гласово разпознаване
и така след като отговориш на всички въпроси те препращат към правилния човек.
Разговора ми с тях отне 17 минути. С първо ниво обясних проблема, с второ ниво ми обясниха моя проблем - не е имало обратен адрес на който да върнат
апарата и заради това ми били пратили email. А в него нищо такова не пише - пише само, че искат пари.
Викам - е как така го няма, на кутията от куриера го пише, на копието на фактурата го пише и т.н.
Ами много се извинявали ама го нямало - тук ми намириса, че или са изгубили тотално всичко или е българското АКО МИНЕ.
Та казах си адреса, казаха, че ще е поправен и нищо няма да плащам, ама имало проблем - понеже съм го отказал вече, може да са го пратили
наобратно та да чакам да дойде и да го пратят пак или ако искам да се пробват да го хванат преди да е заминал. Е иска ли питане тоя въпрос

Чакам още - успяха. Не е бил пратен, задържали са го, ще го вкарат отново с друг тракинг номер и няма да плащам нищо, дадох им пак адреса
и готовo.
Та ако не се бях обадил да видя за кво ги искат тия пари, щяха да ми го върнат неоправен без обяснение.
После се замислих - закъде бързаме, на кого ще го пратят, като уж ми нямат адреса?


Страшно си противоречаха ...
Много умно, ама не на мене тия

Та така - услугите никъде не са перфектни и това, че бягате в друга страна няма да Ви реши проблема. Проблема се решава само, когато човек положи усилия
