Относно турбото на Passat 1.8 20V
- topalak
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дулово
- Контакти:
Относно турбото на Passat 1.8 20V
Здравейте.Имам проблем със двигателя на Passat 1.8T 20V натиснах газта и карах около 20 минути с 200-220km/h и на следващата сутрин когато я запалих изпусна малко масло от турбото.Карам с масло 5W40 и колата е на 150000 км. Предварително thanks на всички отговорили
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
20 минути с 200 км/ч, това е Пасат все пак, не Порше. А и тези 150 хил.км който си обявил са доста нереални, поне според мен.Ако и предишния собственик или собственици са натискали като теб по аутобани и магистрали е нормално да пусне масло.
Последна промяна от Ицку® на Чет 16 апр 2009 9:27, променено общо 1 път.
- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
То хуби ги дигаш , и аз съм настъпвал до 190 на няколко пъти ама друго е да ги подържаш ...
Инъче щом не е прегряла ...
офтопик : В БГ коя кола настаро не се продава на 158 000 км
В испания само ще кажа че кола на 10 години под 200к км е 1/20 такаче правете си сметка .. Имам Митсубиши 98г взех го на 156к км в БГ и Пасат на 320к км 2000г от испания си го зех. Пасата изгллежда като чисто нов вътре и вън сравнение с другата .
Инъче щом не е прегряла ...
офтопик : В БГ коя кола настаро не се продава на 158 000 км

В испания само ще кажа че кола на 10 години под 200к км е 1/20 такаче правете си сметка .. Имам Митсубиши 98г взех го на 156к км в БГ и Пасат на 320к км 2000г от испания си го зех. Пасата изгллежда като чисто нов вътре и вън сравнение с другата .
- to4ko
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Греешиш колега ,в България всяка кола е на 120-150к карана от инвалид с патерицата в багажника,стояла в гараж и не е карана с повече от 120км/ч
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Турбинката има ли луфтче (вече)?
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Сваляш входящия маркуч на турбината и с ръка дърпаш на всички страни, за да провериш за луфт. Ако има, значи от там идва маслото и трябва рециклиране или нова.
Успех.
Успех.
- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Ако си за рециклиране си на 1200лв и отделно труд за монтаж.Просто приказка.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Toва не е точно така, но както и да е... 

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
to4ko написа:Греешиш колега ,в България всяка кола е на 120-150к карана от инвалид с патерицата в багажника,стояла в гараж и не е карана с повече от 120км/ч
Много ми е интересно как инвалид, ще си забрави патерицата в багажника.Като да излезне от колата и си тръгне без кола му трябва ПАТЕРИЦА

Пък кой инвалид ще си купи кола от магазина ..........


- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
В България не, но на запад инвалидите си купуват нови коли.
- toschomacher
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 12:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Ако си за рециклирване колега, лично моето мнение относно турбината специално е, че по-добре дай малко повечко пари (дори и двойно да е), но поне да е за нова и да знаеш, че ще изкара още толкова без проблеми. След ремонта първо едва ли ще издържи дори и на половината на живота на една нова, ако изобщо я направят както трябва и да нямаш пак проблеми. Аз лично като си купувах 1,8Т бях си направил и сметчицата, че освен цената на колата ще трябва да предвидя във всеки един момент и някой друга хилядарка и за нова турбина. За сега съм минал едва 10к и проблеми нямам, карам с 5W40 Castrol пълна синтетика, закупено от испания, и 200 съм вдигал само веднъж за секунда и веднага отпуснах газта. Колата си е на 144к реални в момента 2003 от Испания и съм си доволен, запазена си е.
Що се отнася за колите от Испания аз съм на мнение, че макар и малко по-скъпички си заслужава да си купиш кола от там. По моя преценка-пътища, експлоятация, подръжка и не на последно място бензини, се равняват на минимум 10 пъти повече живот там отколкото в България или Италия или където и да е. Т.е кола на 100к там все едно е на 10к тук. Лично мое мнение. А това дали колата ви е с реални километри можете да разберете по състоянието на салона вътре и на гумичките на педалите (износването им
) стига да не са сменяни естествено.
Що се отнася за колите от Испания аз съм на мнение, че макар и малко по-скъпички си заслужава да си купиш кола от там. По моя преценка-пътища, експлоятация, подръжка и не на последно място бензини, се равняват на минимум 10 пъти повече живот там отколкото в България или Италия или където и да е. Т.е кола на 100к там все едно е на 10к тук. Лично мое мнение. А това дали колата ви е с реални километри можете да разберете по състоянието на салона вътре и на гумичките на педалите (износването им

- bobipepi
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
При рециклиране на турбото остава само почти стария кожух и е с гаранция една година
- mchudomirov
- Мнения: 66
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Ицку® написа:20 минути с 200 км/ч, това е Пасат все пак, не Порше. А и тези 150 хил.км който си обявил са доста нереални, поне според мен.Ако и предишния собственик или собственици са натискали като теб по аутобани и магистрали е нормално да пусне масло.
Не разбирам къде е проблема ???! Аз наскоро карах около 10 часа с тази скорост ?! И не ми е пуснал нищо.. карам с 15w40 (Havoline /Texaco/) 8 паунда за 5 литра , B5 1.8T Sport 20V. 170к км.
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Аз като ви твърдях,че колите в Англия са като "бетон" вие не вярвахте...Колегата над мен е с английски пассат и виште резултата
Аз моя по аутобана с 190 го карах 1 час и не забелязах нищо нередно,освен че ми гълташе малко.Отгоре на това съм с дизел 115 помпа дюза

- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно турбото на Passat 1.8 20V
Железни са та как
Не разбирам поради какви причини е тоя зор да се лети с 200км (ако е в Германия на магистралата без ограничения ОК) с тия дърти коли... освен проблеми и рискове друго не виждам какво печелите.
Надявам се колегата с англииския пасат знае за цивилните патрули по магистралите в УК и какви са санкциите за над 80км над лимита
.

Не разбирам поради какви причини е тоя зор да се лети с 200км (ако е в Германия на магистралата без ограничения ОК) с тия дърти коли... освен проблеми и рискове друго не виждам какво печелите.
Надявам се колегата с англииския пасат знае за цивилните патрули по магистралите в УК и какви са санкциите за над 80км над лимита

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта