пасат б5 обороти
- camptoon
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 22:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
пасат б5 обороти
Здравейте колеги, имам проблем с паленето и прекъсване, паля колата и не иска да_качи обороти и гасне, като й подам газ пали, това го прави не всеки път; и като е под две хиляди оборота като й дадеш газ като_че_ли заглъхва, направо се чуди дали да тръгне и като стигне до 3 изведнъж тръгва. Говоря за пасат б5 98г 1.8 125hp
Последна промяна от gr_kanev на Сря 01 апр 2009 15:17, променено общо 1 път.
Причина: правопис
Причина: правопис
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат б5 обороти
Колега, провери си дроселовата клапа, ако всичко е наред си провери дебитомера.
А една диагностика ще си покаже проблема.
А една диагностика ще си покаже проблема.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат б5 обороти
имах същия проблем,провери стъпковото моторче! Ново 120лв. автоморга 40, а при мой познат беше 20лв.
Re: пасат б5 обороти
Здравейте,имам същия пасат и от няколко месеца имам същия проблем;на диагностика не показва никаква грешка;
майсторите смениха свещи,маслена помпа,маслото,лагери,термостат,промениха ъгъла на дроселовата клапа,посъветваха ме да сменя бубината,но при тест със друга здрава продължава да прекъсва;
camptoon моля ви за информация при вас оправил ли се е проблема,и от тези неща ли е бил?
майсторите смениха свещи,маслена помпа,маслото,лагери,термостат,промениха ъгъла на дроселовата клапа,посъветваха ме да сменя бубината,но при тест със друга здрава продължава да прекъсва;
camptoon моля ви за информация при вас оправил ли се е проблема,и от тези неща ли е бил?
- skat3r
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: пасат б5 обороти
Има един маркуч, добре изчислен, за въздуха...(сори за неточността) подобен проблем имаше пасата на баща ми. Ни си държеше оборотите падаха под 900 автоматично след пущане на газта - и гаснеше. Не знам проверете дали не е здраво "изгнил"-напукан за смяна.. евентуално проверете- струваше нов около 50 лв
- holi
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: пасат б5 обороти
Здравейте, аз имам същия проблем. Въпросния маркуч за въздух ми беше скъсан, като го смених нещата се пооправиха, но не напълно. На диагностиката ми даде стъпков мотор, но не съм сигурен, защото майстора сега прохожда в занаята(диагностика).
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: пасат б5 обороти
Аз карам Б5 1.8Т типтроник. И каточели и при мен се задава сящия проблем. До сега си палех нормално без газ колата си се форсираше до 2000 оборота автоматично и после си потдържа 800-900 а сега при първо палене не се форсира и изгасва завартам пак и всичко е ОК. И това го прави всяка сутрин от месец насам.
- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: пасат б5 обороти
стъпково моторче . Несъм запознат точно с двигателя но по симптомите на това мирише. Имах пежо 405 1.8i и имах абсолютно същия проблем . Просто при запалване трябва повечко въздух и после да затвори малко при високи обороти се затваря потокът на въздох почти и затова при теб се оправя . И аз бях така като я настъпя върви но после пускам гаста и гасне. Смених около 4 пишман майстора накрая сам си прайх диагностика с Аутодата и си я опрайх. Та намери въпросното моторче и ако може го разкачи и сам регулирай притокът на въздух (ако е възможно при теб с ръка) Почистиго ако е от него и естествено ако може ...
Повтарям че нямам личен опит с тоя модел и може казаното да не ти е от поза за което се извинявам предварително.
Повтарям че нямам личен опит с тоя модел и може казаното да не ти е от поза за което се извинявам предварително.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б5 обороти
Аз съм доста запознат с тази болест на Б5, защото карам такъв 1.8/125. Първо на всички колеги дето пишат за стъпковото моторче - Б5 няма такова.Б5 има дросел клапа, която е свързана с педала на газта. Проблема започва с играене на оборотите и по светофарите на моменти е мъка, също така докато се кара колата под 3000 оборота при натискане на газта се усеща забиване и придърпване. Дигностика с ВАГ-КОМ не дава грешки или дава throttle body malfunction и т.н.т.Веднага всички майсторчета казват - нова дросел клапа брато - 600/900лв. и положението става зле.А проблема се решава с един маркуч от първия газаджия за 5лв. Преди дросел клапата има един пластмасов тройник в който от долната му страна влизат два маркуча - по-дебелия идва от картера и носи изгорели картерни газове, които хвърлят мръсотия в тялото на дросела и той се задръства и даже поврежда. Но по важното е че въпросния маркуч се спуква от старост и нагар от картерните газове и когато натиснете газта под 3000 об. няма никой защото цялата система за снабдяване на мотора с въздух издиша а компютъра вярва на дебитомера и положението на дросел клапата.Затова този маркуч се сменя но смяната му адска мъка защото другия му край е точно под колекторните тръби и е адски гадно.Затова какво направих аз - откачих маркуча откъм пластмасовия тройник и го пуснах в коша да си плюе картерни газове, а тройника запуших с тапа и лепило.Някои ще кажат, че е побългаряване - да обаче информацията за постъпващия въздух в мотора идва от дебитомера а този маркуч хвърля въздух директно на дросела и от там оборотите играят, защото ЕКУ-то се шашка.
От както аз си моднах дросела - нямам ама никакви проблеми с обороти и придърпвания и си карам нормално.
От както аз си моднах дросела - нямам ама никакви проблеми с обороти и придърпвания и си карам нормално.
Re: пасат б5 обороти
Този маркуч майсторите не искат ли да го сменят и казва ли се по-точно за да го купя и искам да го сменят? никой от майсторите,които гледаха пасата не казаха за такава опция,да е от там причината
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б5 обороти
Мисля, че това търсиш 058103213 - breather tube, 058103221 - breather hose и 058133783.
Това са номерата им от ЕТКА, а по повод майсторчетата и аз минах през доста такива и най-накрая един колега от форума на АУДИ ме светна защо колата ми не върви.Ако искаш се срещаме и ти показвам кое къде е и как става.Между другото един ден с Ваското1 си говорихме защо на тези пасати/аудита им се бъгва дросела толкова често, стигнахме до извода, че общо взето е направено нарочно за да може в един момент като се задръсти дросела и изгори да отидеш до сервиза и там
.Но това са си лични мисли а и като се замисля на мотора няма какво да му се счупи освен ако не е дизел и спукаш глава или блок на мотора.
Това са номерата им от ЕТКА, а по повод майсторчетата и аз минах през доста такива и най-накрая един колега от форума на АУДИ ме светна защо колата ми не върви.Ако искаш се срещаме и ти показвам кое къде е и как става.Между другото един ден с Ваското1 си говорихме защо на тези пасати/аудита им се бъгва дросела толкова често, стигнахме до извода, че общо взето е направено нарочно за да може в един момент като се задръсти дросела и изгори да отидеш до сервиза и там

Re: пасат б5 обороти
При мене се оказа че, този маркуч http://www.hot.ee/quattro4/image/06B133783B.jpg ,който влиза в дросела се беше разкапал.Взехме половин метър обикновен маркуч и го сложихме.Има ли проблем че не е оригиналния?Да не е оразмерен по някакъв начин?
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б5 обороти
Е те тва е маркуча дето ни трови живота.Няма никакав проблем да е обикновен маркуч-масло устойчив.
Аз го махнах и запуших дупката и сега си карам вече една година.
Аз го махнах и запуших дупката и сега си карам вече една година.
- holi
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: пасат б5 обороти
Здравейте колеги! Преди две седмици свалях този маркуч и пластмасовия тройник и бяха в трагично състояние, позачистихме ги малко и колата започна да работи по- добре и оборотите се успокоиха и не забиваше така силно до 2000об., както преди това. Вчера смених въпросния маркуч и пластмасовия тройник(с нови), положението стана по-лошо, незнайно защо. Изчистихме натрупаните грешки, но положението остана същото.
Моля, ако някой може да ми каже трябва ли на колата да се правят някакви допълнителни настройки или..........
Благодаря предварително!
Моля, ако някой може да ми каже трябва ли на колата да се правят някакви допълнителни настройки или..........
Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gigov и 91 госта