
Ценово нещата стоят така :
-ако сменяш ангренажа а е желателно понеже трябва да го свалиш и е безсмислено после да си сложиш стария - 13лв ремък и 20лв ролка
-ремонта по самата глава на мен ми излезе 70лв (шлайф и напасване на клапаните,смяна на гумичките с мой гумички,шлайф на самата глава с 0.1мм отдолу заради старата гарнитура).Отделно е по още 8лв на водяч с техни водачи...ама при мен нямаше нито един проблемен.
-всички гарнитури по двигателя - 70лв (включва г-рата за главата,тези по колекторите,отгоре за главата и семеринга на разпределителния вал).
-ново масло и антифриз (така и така вече съм разглобил всичко няма за какво да наливам стария антифриз дори да е читав). - зависи какви ама грубо 80-90лв
-хубаво е като разглобяваш да си измиеш радиатора (охладителния) отвън и отвътре за да е чсит и да няма грижи после.
И...това е.За труд вече зависи къде и т.н. и т.н. и не мога да ти кажа.
А са ти за смяна хидравличните повдигачи на клапаните - по 13лв бройката намерих читави.Имало и по 8 или 9 словашки....също не лоши на Ina.
УСпех!