Не загрява повече от 80 градуса

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Не загрява повече от 80 градуса

Мнениеот maks » Чет 09 мар 2006 19:24


Ползвах търсачката ама такъв проблем не намерих
сега по същество,термостата работи,пипах тръбите кам радиатора на около 50 градуса са студени...освен да е почнал да отваря по рано?
П.П.Термостата доколкото знам трябва да почне да отваря на 85-87 а на колко трябва да е отворил напълно?Намерих термостат за 92 градуса,какво ще кажете?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Не загрява повече от 80 градуса

Мнениеот L&R » Чет 09 мар 2006 19:53


Maks написа:Намерих термостат за 92 градуса,какво ще кажете?



Сложи си на 87, често се среща дефекта да отваря по рано.
В уреда на таблото сигурен ли си все пак 7-10 грд. е малка разлика :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 мар 2006 20:03


Ми ела да попипаш малко моя и да се нагледаш...

Ей ме в на къде съм...


Ей модовете услуга правя.. не сексуален намек..


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Чет 09 мар 2006 20:29


wili98 написа:Ми ела да попипаш малко моя и да се нагледаш...

ама ти това сериозно ли :oops:

за градусите съм сигурен понеже седнах в колата и я чаках на место да се включи перката,та вдигна си 90 и на към 96-97 се включи перката.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 мар 2006 23:34


Термостата бе душо...
Иначе перката стандартно требе да е на 91 или 92 градуса включ ma ма може и да те лъжа...

Абе при мен на 87 започва да отваря, което е на 3 мм от средата


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 10 мар 2006 1:14


ми зависи от степените пък си мисла аз...
мойто охлаждане е двустепенно, както и термостата ми е един странен дълъг с две тапи... чини към 24-5 кинта по спомен...
Доколкото разбрах най-първо подгрява главата и инжектора, после отваря и към парното и накрая чак пуска и големия кръг през радиатора.....
термостата отваря на 87°С напълно или поне такава му е щамповката
Датчика температурния с които беше колата като я взех включваше охлаждането на 102°С и то включваше високата скорост......
седиш си на светофара и изведнъж от твоита кола се чува бахти воя на скоростно фучащ въздух.....
смених си го с нормален двустепенен датчик - първа степен на 92° и втора на 102°С и от тогава я се е включвала 2-рата степен 2-3 пъти я не.....
Другото странно което забелязах в охладителната ми система поне в сравнение с предишната кола е че тук термостата прекъсва достъпа на студената вода откъм радиатора а не топлата да се меси доколкото е възможно с студената към радиатора.... иначе колата си загрява нормално 80-90°С


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 11 мар 2006 11:08


При мен нещата стояха така: Термостата работеше : отваря и затваря. ОБАЧЕ отваряше на 84 градуса, както си и пишеше на него, но пък затваряше на около 60 -70 градуса. Като работи на място колата гледам датчика за температурата бавно ми се вдига стрелката до 85 градуса и после хоп за 1 минута падна на 75 (като си в движение може и да не го усетиш). Изкарах две много студени зими дакато се усетих .
Сега съм с нов термостат 87 градуса - 14 лв . Поддържа точно 90 ИДЕАЛНО


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 11 мар 2006 11:19


minimiro написа:термостата отваря на 87°С напълно или поне такава му е щамповката...
смених си го с нормален двустепенен датчик - първа степен на 92° и втора на 102°С и от тогава я се е включвала 2-рата степен 2-3 пъти я не.....
е тогава какъв е тоя термостат дето ми го предлагат ако перката се включва на 92...много странно
minimiro написа:Другото странно което забелязах в охладителната ми система поне в сравнение с предишната кола е че тук термостата прекъсва достъпа на студената вода откъм радиатора а не топлата да се меси доколкото е възможно с студената към радиатора.... иначе колата си загрява нормално 80-90°С
и при мен така работи но повече от 80 градуа отказва да вдига...на някой случвало ли сее така да работи термостата?
П.П.това се получи след голямите студове,сигурно не може да се стопли още :D


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 11 мар 2006 11:55


Ей сега се разрових и намерих следните данни,значи термостата почва да отваря на 87 градуса и е напълно отворил при 102,като трябва да е отворил не по малко от 7мм.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 11 мар 2006 12:02


Maks..
НЕ си търси проблема в термостата....
Стрелката на 86 градуса изглежда все е дно е на 80.. а на 95 все едно е на 100...
поне при мен е така..

И ако не ме лъже паметта, напълно отворен беше някъде на около 95


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 11 мар 2006 12:11


wili98 написа:Maks..
НЕ си търси проблема в термостата....
Стрелката на 86 градуса изглежда все е дно е на 80.. а на 95 все едно е на 100...
поне при мен е така..
съгласен съм но перката ми се включва при около 95 а колата работи постоянно на 80,каде да търся проблема?а и ми е интересно какво ще се окаже..

wili98 написа:И ако не ме лъже паметта, напълно отворен беше някъде на около 95
данните ги взех от книжката за POLO-то


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 11 мар 2006 12:17


Ами според мен си е термостат..
Просто отваря по-рано....

Нали ти казах ела да пием по едно кафе, и да видип моя как отваря ;)


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Съб 11 мар 2006 13:29


Maks написа:...е тогава какъв е тоя термостат дето ми го предлагат ако перката се включва на 92...много странно...


според мене бъркаш двата щата
отваряне на термостат и включване на принудителното охлаждане са две напълно независими операции

термостата ако е наред си отваря и затваря според щамповката

а включването на охлаждането зависи само и единствено от една ампула която се намира на самия радиатор и зависи от това на какви градуси тази ампула дава контакт, подчертавам отпред на радиатора, т.е. температурата на охладителя в радиатора реално е една различна от тази в главата примерно

това че при 87°C термостата ти отваря не означава че двигателя ти прегрява и требе да се включи принудителното охлаждане, все пак охладителя отпред в радиатора е подложен на насрещната струя въздух и температурата му е значително по-ниска от тази след термостата.
В момента в които термостата освободи прохода, охладителя се завърта - горещия напред към радиатора а охладения в радиатора към двигателя... охлаждането се включва когато насрещната струя въздух не е достатъчна за да охлади този в радиатора до някакви приемливи градуси, това е целата философия


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Нед 12 мар 2006 16:19


във велико търново в един магазин има някви унгарски термостати по 10ина лв бр. ако му се наложи на някого :) и ако правилно помня цената се обаждайте :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта