Здравейте колеги, тъй като съм мераклиа сам да си оправя колата, в смисал да и оправя ръждите имам няколко въпроса към вас.
С какво се минава мястото преди да се нанесе кита?
Какъв кит да ползвам " обикновен или с нишки " като за начинаещ?
С какво се обработва ръждата " освен с преобразовател на ръжда " ?
Какъв номер шкурка да ползвам след като китвам " змам че се минава от едра към дребна и накрая с водна " но като номерация неги познавам ?
Местенцата са малки и си мисля че може и със спрей да я напрая, но ако оцеля точния цвят.Какви марки спрей ще ми препоръчате както и лак.
Ами това е за сега ако се сетя нещо друго ще питам.



Кои са тънкостите при китване ?
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Кои са тънкостите при китване ?
Здрасти колега.Да почнеме по реда.Лично аз процедирам така: Със шкурка 180 или 240 с виброшлайфа търкам ръждата задължително до метал.Ако нямаш виброшлайф-на ръка пак със една от същата номерация щкурки.След като зи изтъркал ръждата до метал намазваш местата с преобразувател.След като изчакаш преобразуватела да подейства намазваш кит-не влакнест(този с едрите частици)а полиестерен-демек финния кит.После търкаш кита със шкурка 180;като си прецениш че си го изтъркал го тръкни и с 240 да го изфиниш за да не са ти едри драскотините от шкурката.След като свършиш и това се пръска грунд филер или филер на спрей.След като изсъхне търкаш филера с водна шкурка 800 или 1200 да ти стане гладка повърхността и чак след това си готов да нанесеш боята.Успех.Дано съм ти бил полезен но за да ти стане прилично качествено работата трябва да изпълниш тези неща
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: Кои са тънкостите при китване ?
berbatov86 написа:Здрасти колега.Да почнеме по реда.Лично аз процедирам така: Със шкурка 180 или 240 с виброшлайфа търкам ръждата задължително до метал.Ако нямаш виброшлайф-на ръка пак със една от същата номерация щкурки.След като зи изтъркал ръждата до метал намазваш местата с преобразувател.След като изчакаш преобразуватела да подейства намазваш кит-не влакнест(този с едрите частици)а полиестерен-демек финния кит.После търкаш кита със шкурка 180;като си прецениш че си го изтъркал го тръкни и с 240 да го изфиниш за да не са ти едри драскотините от шкурката.След като свършиш и това се пръска грунд филер или филер на спрей.След като изсъхне търкаш филера с водна шкурка 800 или 1200 да ти стане гладка повърхността и чак след това си готов да нанесеш боята.Успех.Дано съм ти бил полезен но за да ти стане прилично качествено работата трябва да изпълниш тези неща
Aма идеален си бре Бертати ... много ти благодаря.

Едно малко куешчънце имам - Този спрей грунд филер дека се продава галиба и нещо прозводител да подметнеш като качество ?
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кои са тънкостите при китване ?
Аз използвам полски на фирма Novol.
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: Кои са тънкостите при китване ?
Lozancho като цена как е ?
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кои са тънкостите при китване ?
Преди година 6-7лв. Ако имаш компресор и пистолет по-евтино се връзва бързосъхнещ нитроцелулозен грунд.Но за поправки пред блока спрея е трепач.
- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Кои са тънкостите при китване ?
Бай Семо написа:berbatov86 написа:Здрасти колега.Да почнеме по реда.Лично аз процедирам така: Със шкурка 180 или 240 с виброшлайфа търкам ръждата задължително до метал.Ако нямаш виброшлайф-на ръка пак със една от същата номерация щкурки.След като зи изтъркал ръждата до метал намазваш местата с преобразувател.След като изчакаш преобразуватела да подейства намазваш кит-не влакнест(този с едрите частици)а полиестерен-демек финния кит.После търкаш кита със шкурка 180;като си прецениш че си го изтъркал го тръкни и с 240 да го изфиниш за да не са ти едри драскотините от шкурката.След като свършиш и това се пръска грунд филер или филер на спрей.След като изсъхне търкаш филера с водна шкурка 800 или 1200 да ти стане гладка повърхността и чак след това си готов да нанесеш боята.Успех.Дано съм ти бил полезен но за да ти стане прилично качествено работата трябва да изпълниш тези неща
Aма идеален си бре Бертати ... много ти благодаря.![]()
Едно малко куешчънце имам - Този спрей грунд филер дека се продава галиба и нещо прозводител да подметнеш като качество ?
Колега пиши на лично за да се разбереме ако имаш път към София да ти дам филер на спрей

- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Кои са тънкостите при китване ?
По темата , наскоро пробвах шпиц-кит на colormatic и съм горе-долу доволен .
ОФФ
Бербатка
виждам , че ги разбираш нещата . Айде , ако идваш на срещата на НИМ тази седмица да се видиме да те позапитам някои неща?
ОФФ
Бербатка

- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Кои са тънкостите при китване ?
Ми тая неделя съм зает.Ако искаш драсни на лично за какви неща става въпрос и ще се радвам да съм ти от полза както и на теб така и на другите колеги 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кои са тънкостите при китване ?
Метко, ела някой път да се видим и като искаш ще те запозная с бояджията от съседното хале - каквото те интересува ще ти обясни 

- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: Кои са тънкостите при китване ?
berbatov86 написа:Бай Семо написа:berbatov86 написа:Здрасти колега.Да почнеме по реда.Лично аз процедирам така: Със шкурка 180 или 240 с виброшлайфа търкам ръждата задължително до метал.Ако нямаш виброшлайф-на ръка пак със една от същата номерация щкурки.След като зи изтъркал ръждата до метал намазваш местата с преобразувател.След като изчакаш преобразуватела да подейства намазваш кит-не влакнест(този с едрите частици)а полиестерен-демек финния кит.После търкаш кита със шкурка 180;като си прецениш че си го изтъркал го тръкни и с 240 да го изфиниш за да не са ти едри драскотините от шкурката.След като свършиш и това се пръска грунд филер или филер на спрей.След като изсъхне търкаш филера с водна шкурка 800 или 1200 да ти стане гладка повърхността и чак след това си готов да нанесеш боята.Успех.Дано съм ти бил полезен но за да ти стане прилично качествено работата трябва да изпълниш тези неща
Aма идеален си бре Бертати ... много ти благодаря.![]()
Едно малко куешчънце имам - Този спрей грунд филер дека се продава галиба и нещо прозводител да подметнеш като качество ?
Колега пиши на лично за да се разбереме ако имаш път към София да ти дам филер на спрейНа Carsystem е спрейчето и съм много доволен лично аз.Айде чакам да пишеш
Скоро път към Софето нямам , за да не умреш от нядежда да ми го дадеш


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта