Б3 маслото мирише на бензин :(

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Blau&Weiss
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Blau&Weiss » Пет 11 яну 2008 22:32


Здравейте и от мен!
Вече съм с нижка и пасата (б3-в гаража) вече попадна в моите ръце.. 8)

За съжаление обаче,почнаха и малкото проблемчета по старата пушка..смених акумулатор,гарнитура на двигателя,предни фарове и маслото. Да започна с проблема който,мисля съответства на този на колегата.
Когато взех колата лампата за маслото ми светеше. Проверих - масло имаше!? Усетих обаче миризма на бензин и както колегата каза- беше доста рядко на вид. Отидох в сервиз и смениха маслото, казаха ми че ако има проблем отново ще трябва да се смени помпата. Момчетата от сервиза ми казаха ако лампата почне да мига отново да кача рязко обортите и ще спре. 1 месец мина оттогава и никакъв проблем..до вчера..лампата отново почна да писка, форсирах и спря. Така няколко пъти..отворих и видях - маслото - много светло кафяво и миришещо на бензин...колата я карам само градско - от вкъщи до училище и отново вкъщи..мислите ли, че с едно 300 км извънградско ще се оправи проблема? Има ли нещо което трябва да се смени ?
Благодаря за отговорите предварително :)




Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пет 11 яну 2008 23:09


Blau&Weiss написа:Здравейте и от мен!
Вече съм с нижка и пасата (б3-в гаража) вече попадна в моите ръце.. 8)

За съжаление обаче,почнаха и малкото проблемчета по старата пушка..смених акумулатор,гарнитура на двигателя,предни фарове и маслото. Да започна с проблема който,мисля съответства на този на колегата.
Когато взех колата лампата за маслото ми светеше. Проверих - масло имаше!? Усетих обаче миризма на бензин и както колегата каза- беше доста рядко на вид. Отидох в сервиз и смениха маслото, казаха ми че ако има проблем отново ще трябва да се смени помпата. Момчетата от сервиза ми казаха ако лампата почне да мига отново да кача рязко обортите и ще спре. 1 месец мина оттогава и никакъв проблем..до вчера..лампата отново почна да писка, форсирах и спря. Така няколко пъти..отворих и видях - маслото - много светло кафяво и миришещо на бензин...колата я карам само градско - от вкъщи до училище и отново вкъщи..мислите ли, че с едно 300 км извънградско ще се оправи проблема? Има ли нещо което трябва да се смени ?
Благодаря за отговорите предварително :)


Като помислиш логически дали ще се оправи колата ти като я покараш и колкото си искаш км извън градско?След като маслото се е разредило с бензин мислиш ли ,че тва масло маже нещо за което всъщност и се налива в тоя двигател.За да вкарва бензин в картера ти има някаква причина и то не е тва че я караш само градско.Иди на диагностика да ти видат двигателя и каква е причината ако не искаш следващия път като ходиш на сервиз да е за основен ремонт!И без тва повечето масла които се продават са абсолютни ментета ,а в комбинация с бензин си представи какво става с тия лагери там вътре!?


Потребителски аватар
speleologiq
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот speleologiq » Съб 12 яну 2008 11:58


ммм дааа, явно при тебе има голямо разреждане на маслото с бензин щом чак ти светва лампата за маслото. При тебе предполагам че има технически проблем, докато при мене предполагам че е заради студения двигател. Надявам се че колегите ще ти дадът някакъв съвет, защото аз все още не съм много наясно с тези машини :37:


Потребителски аватар
Blau&Weiss
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Blau&Weiss » Съб 12 яну 2008 15:47


има ли вероятност да е от гарнитурата, защото я смених и на следващия ден почна тоя проблем :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 яну 2008 16:45


Blau&Weiss написа:има ли вероятност да е от гарнитурата, защото я смених и на следващия ден почна тоя проблем :roll:

От гарнитурата не виждам как може да е, ама може да е от майсторлъка... :(
Проблеми с вървенето на колата има ли? Да не би да не са се справили нещо с центровките, момчетата? При начално запалане сутрин да изпушва черен дим?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 12 яну 2008 17:17


Blau&Weiss написа:Здравейте и от мен!
Вече съм с нижка и пасата (б3-в гаража) вече попадна в моите ръце.. 8)

За съжаление обаче,почнаха и малкото проблемчета по старата пушка..смених акумулатор,гарнитура на двигателя,предни фарове и маслото. Да започна с проблема който,мисля съответства на този на колегата.
Когато взех колата лампата за маслото ми светеше. Проверих - масло имаше!? Усетих обаче миризма на бензин и както колегата каза- беше доста рядко на вид. Отидох в сервиз и смениха маслото, казаха ми че ако има проблем отново ще трябва да се смени помпата. Момчетата от сервиза ми казаха ако лампата почне да мига отново да кача рязко обортите и ще спре. 1 месец мина оттогава и никакъв проблем..до вчера..лампата отново почна да писка, форсирах и спря. Така няколко пъти..отворих и видях - маслото - много светло кафяво и миришещо на бензин...колата я карам само градско - от вкъщи до училище и отново вкъщи..мислите ли, че с едно 300 км извънградско ще се оправи проблема? Има ли нещо което трябва да се смени ?
Благодаря за отговорите предварително :)

С едно 300км извънградско определено ще ти се реши проблема защото така или иначе ще смениш всичко в двигателя (лагери,сегменти,г-ра на главата)... ;)
Тя за да прави така си има причина.
Причината определено не е в карането само градско - и аз карам само градско и маслото ми прави като нормалните масла - намалява :)
Ако имаше проблем с гарнитурата на главата досега да се е обадил някой признак :
-надуване на охладителната система
-затягане на двигателя сутрин като палиш (вода в цилиндър)
-да изчезва маслото и колата да пуши черно
Общо взето не си писал за нито един от изброените.
За да мирише на бензин и да се покачва нивото значи вътре тече бензин.За да влезе има само един път и той е през цилиндрите покрай сегментите и в картера.
За да влиза в цилиндрите или някой клапан не затваря добре и част от горивната смес попада и в някой цилиндър,където не трябва да е или има проблем с газоразпределителния механизъм и запалването (така наричаната центровка).
Общо взето алтернативата ти е ясна - караш колата на майстор и гледа следното :
-мери компресия на цилиндрите за да се види има ли някой незатварящ клапан.
-ако компресията на някой цилиндър не е като хората и се различава много от на другите гледа дали някой клапан "диша" т.е. изпуска.
Предполагам,че не си ударил един шлайф на клапаните като си свалял главата.
-прглед на зацепването на разпределителния вал към коляновия и една диарностика на запалването.
Общо взето това може да направиш на първо време.Ако нямаш никакви аномалии в работата и вървежа на колата освен това с маслото има и друга вероятност :
Ако си забелязал по-голям разход на гориво и по-трудно палене сутрин ето причината - клапанчето на дюзата не затваря достатъчно добре и след като си изгасил колата налягането един вид "изтича" в двигателя.При това бензина се стича по колектора (ако не е изключително горещ ама ако е се изпарява,после кондензира и пак същото) и през някой отворен клапан изтича в някой от цилиндрите (кой клапан ще е отворен си зависи от момента,в който е изгасен двигателя).След това вече покрай сегментите измива маслото и изтча до картера.Може количеството да е съвсем малко ама с времето се увеличава и увеличава и увеличава.
Сподели малко повече информация по поведението на колата - как пали,как върви след ремонта,пуши ли не пуши ли,с какво масло я караш?
Общо взето това е другия фактор - ако маслото,което си налял е изключително голямо менте то не се задържа по сегментите и пректически нямаш особено много компресия и горивната смес изгаря отчасти а част от нея изтича в картера.
Успех!


Потребителски аватар
Blau&Weiss
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Blau&Weiss » Съб 12 яну 2008 18:12


Благодаря за изчерпателното мнение.
Колата се държи нормално на пътя- сутрин пали от раз, върви си без проблеми, няма никакъв черен пушек сутрин.
Единственото за което спомена по-горе, е че има сериозен разход на гориво и то доста...около 30 литра на 130 градско...През седмицата ще я закарм при vaskoto1 да я погледне и да видим за какво иде реч...дано не е нещо сериозно...
Забравих да спомена че е слагано BP масло


Потребителски аватар
Blau&Weiss
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Blau&Weiss » Пет 18 яну 2008 21:11


Моят проблем се реши :)
Поне за сега :) Искам специално да благодаря на vaskoto1, който беше така добър да ме приеме и да оправи проблема.
:arrow:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 18 яну 2008 21:27


Blau&Weiss написа:Моят проблем се реши :)
Поне за сега :) Искам специално да благодаря на vaskoto1, който беше така добър да ме приеме и да оправи проблема.
:arrow:
    Това е много хубаво честито но не мислиш ли че би трябвало да споделиш какъв е бил проблема за да знаят и други какво да предприемат при такива симптоми :twisted:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 18 яну 2008 22:25


ми как-да дойдат при мене естествено! mhihi mhihi mhihi
пупу умре ми циганката и на мене...mhihi mhihi mhihi

нищо особено-миниатюрна дупчица на капачката на дюзата и като покара малко-почва да сълзи бензинец.
на празен ход обратния бензин е най много, а човека само градско бичи засега=колата почва да произвежда масло, да не върви и да харчи в несвяст...
учудих се като каза че е карал след смяна е карал 2-300 км. и чак тогава е забелязал покачване на маслото.
сутрин палел нормално->не е датчик...
сега пак кукурига ама вече има налягане-датчика сменя и е пушка.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 18 яну 2008 22:34


Ееее Васе то е ясно че при тебе ще дойдат къде иначе :lol: То и аз знаеш се се гласях да идвам ама не ми излезе късмета да се вредя :roll: Ама нейсе пак успях да си наглася центровката да ми харесва спрямо вървеж-разход :wink: Е тва дет го написах ако не е спам незнам кое ще е :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
AknE
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Б3 маслото мирише на бензин :(

Мнениеот AknE » Пон 27 апр 2009 7:07


Аз пак не разбрах с какъв мотор е този пасат, пишете като хората ... то пък бива, бива ... на мен на голф 3 ABS ми влезна бензин в маслото, но ми се струва, че стана изведнъж.И лампата ми светна, но когато тръгнах за Смолян, а не градско.


Потребителски аватар
AknE
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Б3 маслото мирише на бензин :(

Мнениеот AknE » Вто 28 апр 2009 17:34


Мога да споделя при мен от какво се получи.3-те най-важни неща, които определят горивната смес са:датчик за температура на водата, ламбда сонда и датчик за температурата на въздуха(засмуквания става въпрос, който е на моно инжекцията).Та, ми е изгорял датчика за въздуха и като ми е изскубана и ламбда сонадата стават чудеса.Това в от мен, надявам се да помогна на някой друг.


HanSolo
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Черноочене

Re: Б3 маслото мирише на бензин :(

Мнениеот HanSolo » Вто 28 апр 2009 21:49


При мен пък всичко работи ... вече остана само в електрониката да е проблема... всичко сменено... и гори и пуши та се не трае... двигател RP Mono Jetronic... направо ми скъса нервите тази кола, как пък няма никой наоколо да им разбира, че да не се боря сам като... нямам думи вече да опиша разочарованието си. :banghead:
Така като гледам и това масло ще отиде за рециклиране, не може и да се продаде даже за 1000лв. в това състояние... да и е*** :censored:


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б3 маслото мирише на бензин :(

Мнениеот najdobrix » Сря 29 апр 2009 6:58


hansolo а налягане на бензина мери ли? 0.8-1.2bar



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kassern и 37 госта