



Проблем с Пасат Б3
Проблем с Пасат Б3
Проблема е че трябва да доливам вода почти всеки ден в казанчето за охладителната течност,проверих дали не е спукано някъде но не е,смених го с ново,проверих дали не е спукан някой маркуч но всичко си е наред.Колата не прегрява,не вдига повече от 100 на температурата и незнам от какво може да е проблема.Когато спра колата нито течове отдолу нито нищо.Пасата е 92г седан 1.8 бензин/газ.Ако някой е имал подобен проблем нека помага 

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пасат Б3
Най вероятно ще сменяш гарнитура на главата
оттам издухва антифриза през изп.колектори. Не е нещо страшно
Би трябвало от ауспуха да ти излиза доста пара като загрее колата 



- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с Пасат Б3
Като загрее колата разбутай пластмасовия щуцер който е от страни на главата. При мен течеше от него и подлизваше по блока и се изпаряваше. Ако не е от там разбутай и другите пластмасови щуцери.
Ако не е от тях, като варианти остават радиаторчето на парното и гарнитурата на главата.
Ако не е от тях, като варианти остават радиаторчето на парното и гарнитурата на главата.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Проблем с Пасат Б3
А колко изтича ?
Ако наливаш до средата на разширителния съд и после си стои малко над дъното му не бери грижа - нормално е. Ако е това просто се разтърси ... имаше съвсем наскоро тема защо се получава това.
Ако наливаш до средата на разширителния съд и после си стои малко над дъното му не бери грижа - нормално е. Ако е това просто се разтърси ... имаше съвсем наскоро тема защо се получава това.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Проблем с Пасат Б3
Имаше тема, че е нормално да наливаш до максимума, а да стои малко над минимума, не над дъното.
Re: Проблем с Пасат Б3
Winner25 написа:Като загрее колата разбутай пластмасовия щуцер който е от страни на главата. При мен течеше от него и подлизваше по блока и се изпаряваше. Ако не е от там разбутай и другите пластмасови щуцери.
Ако не е от тях, като варианти остават радиаторчето на парното и гарнитурата на главата.
И според мен е от тройника, като е загряла колата хвани тройника и ги разклати ако изфъсне сменяй го
viewtopic.php?f=6&t=123499&hilit=%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA
Re: Проблем с Пасат Б3
Благодаря за отговорите,имал съм и моменти в които изпива всичката вода до дъно 

- sigman
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:10
- Автомобил: BMW
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Проблем с Пасат Б3
Winner25 написа:Като загрее колата разбутай пластмасовия щуцер който е от страни на главата. При мен течеше от него и подлизваше по блока и се изпаряваше. Ако не е от там разбутай и другите пластмасови щуцери.
...като за начало точно това направи и вероятността да откриеш проблема е голяма ..

Winner25 написа:Ако не е от тях, като варианти остават радиаторчето на парното и гарнитурата на главата.
...това вече е доста по сложно ,но е по малко вероятно...
.УСПЕХ..

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Проблем с Пасат Б3
dj_tuhla написа:Имаше тема, че е нормално да наливаш до максимума, а да стои малко над минимума, не над дъното.
Напротив, абсолютно нармално е. Поне при мен е така ... и то от 3 години.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат Б3
колега, послушай хората не е нормално!
виж си пластмасориите!
Тройника или коляното което издухва гарнитурката си!
виж си пластмасориите!
Тройника или коляното което издухва гарнитурката си!
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Проблем с Пасат Б3
Spike написа:колега, послушай хората не е нормално!
виж си пластмасориите!
Тройника или коляното което издухва гарнитурката си!
Напротив, проверил съм всичко, а и двата тройника (отпред с датчиците и този отстрани на блока) са по-ниско в системата и на принципа на скачените съдове ако изтича от там разширителния съд ще е тотално празен. Един колега го бе обяснил много добре преди около месец в друга тема - поне от това което той написа съм склонен да му вярвам.
Но все пак това е на моя автомобил и в интерес на истината откакто смених антифриза който ползвам течовете спраха, а течовете (изчезването) имах и при сменени и двата тройника.
Ако не ми вярвате, заповядайте, сипваме вода до горе, правим няколко кръгчета и пак гледаме.
- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем с Пасат Б3
По темата-смених гарнитурата, флнците, маркучите и проверих радиаторите и разширителния съд. На радиаторите им няма нищо, разширителния съд е здрав и пак ми се губи антифриз. Доливам до максимума и след едно отиване до София антифриза е около два пръста над дъното. Говорих с монтьор и ми каза, че няма от какво да се притеснявам. Колата вдига макс. 90 и после си пада на нормална работна. Незнам при теб как е, но аз спрях да му обръщам внимание. Някой ми беше казал, че си заминава от изпарителя, така че смятам да не се занимавам. Явно наистина е нормално.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с Пасат Б3
Sanq_Belov написа:По темата-смених гарнитурата, флнците, маркучите и проверих радиаторите и разширителния съд. На радиаторите им няма нищо, разширителния съд е здрав и пак ми се губи антифриз. Доливам до максимума и след едно отиване до София антифриза е около два пръста над дъното. Говорих с монтьор и ми каза, че няма от какво да се притеснявам. Колата вдига макс. 90 и после си пада на нормална работна. Незнам при теб как е, но аз спрях да му обръщам внимание. Някой ми беше казал, че си заминава от изпарителя, така че смятам да не се занимавам. Явно наистина е нормално.
Капачката провери ли? Има еддно опръстенче което се къса

Иначе не е нормално да се губи антифриз. В последствие ще разбереш от къде е

- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем с Пасат Б3
Забравих да го напиша. Капачката също е нова. Всичко е сменено само радиаторите не съм защото са здрави. Проверихме ги.



-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Пасат Б3
Колата вдига макс. 90 и после си пада на нормална работна.
Кое наричате нормална работна температура????

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 38 госта