Проблем с Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
NoComment
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Проблем с Пасат Б3

Мнениеот NoComment » Вто 28 апр 2009 20:55


Проблема е че трябва да доливам вода почти всеки ден в казанчето за охладителната течност,проверих дали не е спукано някъде но не е,смених го с ново,проверих дали не е спукан някой маркуч но всичко си е наред.Колата не прегрява,не вдига повече от 100 на температурата и незнам от какво може да е проблема.Когато спра колата нито течове отдолу нито нищо.Пасата е 92г седан 1.8 бензин/газ.Ако някой е имал подобен проблем нека помага :|




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот Теодор » Вто 28 апр 2009 21:04


Най вероятно ще сменяш гарнитура на главата :idea: оттам издухва антифриза през изп.колектори. Не е нещо страшно :wink: Би трябвало от ауспуха да ти излиза доста пара като загрее колата :idea:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот Winner25 » Вто 28 апр 2009 21:06


Като загрее колата разбутай пластмасовия щуцер който е от страни на главата. При мен течеше от него и подлизваше по блока и се изпаряваше. Ако не е от там разбутай и другите пластмасови щуцери.
Ако не е от тях, като варианти остават радиаторчето на парното и гарнитурата на главата.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот passenger » Сря 29 апр 2009 9:25


А колко изтича ?
Ако наливаш до средата на разширителния съд и после си стои малко над дъното му не бери грижа - нормално е. Ако е това просто се разтърси ... имаше съвсем наскоро тема защо се получава това.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот dj_tuhla » Сря 29 апр 2009 13:26


Имаше тема, че е нормално да наливаш до максимума, а да стои малко над минимума, не над дъното.


Потребителски аватар
am_gyl
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот am_gyl » Сря 29 апр 2009 13:28


Winner25 написа:Като загрее колата разбутай пластмасовия щуцер който е от страни на главата. При мен течеше от него и подлизваше по блока и се изпаряваше. Ако не е от там разбутай и другите пластмасови щуцери.
Ако не е от тях, като варианти остават радиаторчето на парното и гарнитурата на главата.

И според мен е от тройника, като е загряла колата хвани тройника и ги разклати ако изфъсне сменяй го
viewtopic.php?f=6&t=123499&hilit=%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA


NoComment
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот NoComment » Сря 29 апр 2009 20:32


Благодаря за отговорите,имал съм и моменти в които изпива всичката вода до дъно :(


Потребителски аватар
sigman
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:10
Автомобил: BMW
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот sigman » Сря 29 апр 2009 20:42


Winner25 написа:Като загрее колата разбутай пластмасовия щуцер който е от страни на главата. При мен течеше от него и подлизваше по блока и се изпаряваше. Ако не е от там разбутай и другите пластмасови щуцери.


...като за начало точно това направи и вероятността да откриеш проблема е голяма .. :beer

Winner25 написа:Ако не е от тях, като варианти остават радиаторчето на парното и гарнитурата на главата.

...това вече е доста по сложно ,но е по малко вероятно...
.УСПЕХ.. :да:


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот passenger » Сря 29 апр 2009 21:36


dj_tuhla написа:Имаше тема, че е нормално да наливаш до максимума, а да стои малко над минимума, не над дъното.

Напротив, абсолютно нармално е. Поне при мен е така ... и то от 3 години.


Spike
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот Spike » Пон 11 май 2009 17:20


колега, послушай хората не е нормално!
виж си пластмасориите!
Тройника или коляното което издухва гарнитурката си!


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот passenger » Пон 11 май 2009 19:32


Spike написа:колега, послушай хората не е нормално!
виж си пластмасориите!
Тройника или коляното което издухва гарнитурката си!

Напротив, проверил съм всичко, а и двата тройника (отпред с датчиците и този отстрани на блока) са по-ниско в системата и на принципа на скачените съдове ако изтича от там разширителния съд ще е тотално празен. Един колега го бе обяснил много добре преди около месец в друга тема - поне от това което той написа съм склонен да му вярвам.

Но все пак това е на моя автомобил и в интерес на истината откакто смених антифриза който ползвам течовете спраха, а течовете (изчезването) имах и при сменени и двата тройника.

Ако не ми вярвате, заповядайте, сипваме вода до горе, правим няколко кръгчета и пак гледаме.


Потребителски аватар
Sanq_Belov
Мнения: 187
Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот Sanq_Belov » Пон 11 май 2009 19:42


По темата-смених гарнитурата, флнците, маркучите и проверих радиаторите и разширителния съд. На радиаторите им няма нищо, разширителния съд е здрав и пак ми се губи антифриз. Доливам до максимума и след едно отиване до София антифриза е около два пръста над дъното. Говорих с монтьор и ми каза, че няма от какво да се притеснявам. Колата вдига макс. 90 и после си пада на нормална работна. Незнам при теб как е, но аз спрях да му обръщам внимание. Някой ми беше казал, че си заминава от изпарителя, така че смятам да не се занимавам. Явно наистина е нормално.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот Winner25 » Пон 11 май 2009 19:47


Sanq_Belov написа:По темата-смених гарнитурата, флнците, маркучите и проверих радиаторите и разширителния съд. На радиаторите им няма нищо, разширителния съд е здрав и пак ми се губи антифриз. Доливам до максимума и след едно отиване до София антифриза е около два пръста над дъното. Говорих с монтьор и ми каза, че няма от какво да се притеснявам. Колата вдига макс. 90 и после си пада на нормална работна. Незнам при теб как е, но аз спрях да му обръщам внимание. Някой ми беше казал, че си заминава от изпарителя, така че смятам да не се занимавам. Явно наистина е нормално.

Капачката провери ли? Има еддно опръстенче което се къса :)
Иначе не е нормално да се губи антифриз. В последствие ще разбереш от къде е :wink:


Потребителски аватар
Sanq_Belov
Мнения: 187
Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот Sanq_Belov » Пон 11 май 2009 19:49


Забравих да го напиша. Капачката също е нова. Всичко е сменено само радиаторите не съм защото са здрави. Проверихме ги. :screwy :да:


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Пасат Б3

Мнениеот nepreklonniq » Вто 12 май 2009 6:15


Колата вдига макс. 90 и после си пада на нормална работна.

Кое наричате нормална работна температура???? :shock след като всички пасати, които съм виждал си работят нормално на 90 градуса и всяко отклонение под или над тази температура говори за неизправна охладителна система?! Провери си термостата-най-добре го смени!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта