Проблем с двигателя

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот stenly_r » Сря 29 апр 2009 22:42


Не е останала само бобината.
Ако си с вакуум регулатор - провери да не се е скъсала мембраната.
Има едни мембранки и в карбуратора, които се скапват от седене -
едната е на ускорителната помпа(май си я видял вече), другата е свързана към въздушната клапа.
Можеш лесно да ги свалиш и да ги видиш дали са здрави.

Провери си хлабините на клапаните.
0,10 - всмукателни, 0,15 - изпускателни.
"Киха" ли двигателя?
Понякога от седене на отворените клапани се получават едни язвички и компресията отива по дяволите.
Обаче казваш че си я палил няколко пъти, значи е малко вероятно.

поредност на работа:
1. механично състояние - компресия, капани и т.н.
2. запалителна система - всчко трябва да е на 6
3. чак тогава бъзикай карбуратора

Успех! :077:




Потребителски аватар
Lukas
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот Lukas » Сря 29 апр 2009 22:54


stenly_r написа:Не е останала само бобината.
Ако си с вакуум регулатор - провери да не се е скъсала мембраната.
Има едни мембранки и в карбуратора, които се скапват от седене -
едната е на ускорителната помпа(май си я видял вече), другата е свързана към въздушната клапа.
Можеш лесно да ги свалиш и да ги видиш дали са здрави.

Провери си хлабините на клапаните.

Значи ще проверя и мембранките за да съм сигурен че са добре. Иначе мерихме компресията почти 8 е и на четирите цилиндъра, обаче за клапаните не съм сигурен понеже бях ги гледал преди време бяха 0.15 но не знам сега как са може и тях да проверя.


Потребителски аватар
pool
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот pool » Сря 29 апр 2009 22:58


Благодаря колега, това за язвите по клапаните ме изненада! Не се бях сетил и не го знаех!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот BuGmaN » Сря 29 апр 2009 23:27


Колегата stenly_r ще го опонирам за 2 раоти :) - мембраните, може да ги провери и без да ги разгобява(незнам къв е карба за да кажа по-точно), като проследи от къде им дава вакум карба и даде сам, а мемраната за ускорителната помпа я провери едва ако не пръска "човката" отгоре, че разглобавайки ги - може да ги скъса, както са си здрави, но проблема не може да е от тях, а по скоро от високо ниво в карба, опитай с още една шайба на жигльора на капака на карбуратора...
Колкото до клапаните не мисля, че се регулират на нещо различно от 0,15мм., освен при 25 и не съм сигурен за 30 коньовия мотор на 0,20мм., на толкова може да регулираш и лятото в големите жеги или някой разпилен преди юркане, но 0,10 е прекалено малко разтояние, мотора ще работи тихо и по-добре, но само докато загрее... :wink:


Потребителски аватар
pool
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот pool » Чет 30 апр 2009 0:04


BUGMAN, кажи ми моля те, защо според теб не мога да направя добър, равномерен и спокоен празен ход на двигателя? работи неравномерно и под 900оборота започва някак си да тресе и прекъсва. при рязко подаване на газ, но от обороти на празен ход припуква и забива, чак след леко връщане на газта сапочва да се форсира. От време на време имам исещането, че се оправя, но за кратко. Бубината рботи, делкото е ОК, карбуратора реагира н на двата регулировъчни винта, кабелите са силиконови на бош, клапаните са на 0.15-0.20. Незнам вече ми писна, така, че даи някой акъл, Това за нивото не ми дойде наум. Как се държи при ниско и високо ниво? Забравих, при форсиране с поставен филтър, пропушва малко черно и аспусите не сивеят, а са черни /без сажди/. Чух навремето на едно момче колата - тя работеше на 500 оборота без да трепва мотора и се чуваха "синджирите"! Приемам с благодарност всяка идея, още повече, че настоящата тема има сходна проблематика. Благодаря на всички предарително! :banghead:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот BuGmaN » Чет 30 апр 2009 0:36


Най-вероятно мотора е така защото е пипан от някой, който не му е работа да пипа, тия мотори имат 1000 тънкости и специфики, хем са прости хем много неща има да им се объркат или сбъркат, вероятно вече е така разбазикан, че и на майстор ще му е трудно да се оправи. Намали си нивото, поне от това няма да го развалиш повече, друго така на изуст незнам какво да мился, да не е скъсал шпилка на блока и да губи компресията? ... :wink:


Потребителски аватар
pool
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот pool » Чет 30 апр 2009 21:14


Ееее, защо с рогите напред Бугмане, а не може ли всичко да му е наред и нещо дребно да ми убягва? Все пак те моля да ми отговориш на въпроса, какви са последиците от високото и ниско ниво на карбуратора. НЕ МОЖЕ ДА НЕ ЗНАЕШ! :applause:


valido
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот valido » Пет 01 май 2009 6:44


Не разбирам много,но искам да помогна като кажа какво се случи с моя двигател.
Положението беше горе-долу същото.Маса пари,време и нерви по смяна на кабели,дистрибутори,палци.А кой ли не я пипа,центрова и т.н.Накрая се обадихме на Жеко по телефона.Каза да уплатниме колекторите-някъде смуче въздух.Уплатнихме
колекторите и нещата заспаха.Може и да е касмет,ама нещата се получиха.
Само идея.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот asentm » Пет 01 май 2009 8:37


и това може да е , особено ако е с двойните смукатели, гумичките на смукателния колектор заминават и става "работата" . То нащо тук сега е като виртуалния секс, ама поне си чешем крастата :D
колега я пусни на костенура TEAM VEIWERа да видим ко стаа там :screwy


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот BuGmaN » Пет 01 май 2009 11:02


pool написа:Ееее, защо с рогите напред Бугмане, а не може ли всичко да му е наред и нещо дребно да ми убягва? Все пак те моля да ми отговориш на въпроса, какви са последиците от високото и ниско ниво на карбуратора. НЕ МОЖЕ ДА НЕ ЗНАЕШ! :applause:

Може би защото 2 дни се боря с един двигател дето няколко "майстори" са си оставили стиловете :evil: :lol: ...
Високото ниво на карба дава много-гориво и мотора се дави, свещите се зацапват и започва да губи цилинди, личи си, когато всичко останало е наред - разбира се, а двигателя се развърта бавно, пуши, прекъсва, на ниски може и да гасне и т.н., ниското ниво няма как да се случи при тия карбове, освен, ако няма нещо запушено или не работи добре помпата - при него или не палиш или като поработи малко и гасне... Зимане на въздух от смукателя верно също може да е причината, има полужение на коляновия вал, при което при свален карб. можеш да надуеш и да видиш дали издиша от някъде :idea: ... Вземи свали и кабела на бубината за да не отива искра на свещите и завърти стартера да чуеш дали няма да фъска от някоя глава :idea: ...:wink:


Потребителски аватар
Lukas
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот Lukas » Пет 01 май 2009 21:04


BuGmaN написа:Високото ниво на карба дава много-гориво и мотора се дави, свещите се зацапват и започва да губи цилинди

При мен може би това е проблема понеже постоянно цапа свещите, обаче не мога да регулирам карбуратора, намалям жигльора на горивото почти до край но пак същата работа. Днес гледам когато докарам шайбата на вала на белег и белега на палеца на делкото бяга не знам защо така, смъкнах делкото и вътре при шийката имаше малко метално перченце отчупено от някъде не знам как е попаднало там. Сега ще се мъча да регулирам карбуратора или ще търся някой който може.
valido написа:Не разбирам много,но искам да помогна като кажа какво се случи с моя двигател.
Положението беше горе-долу същото.Маса пари,време и нерви по смяна на кабели,дистрибутори,палци.А кой ли не я пипа,центрова и т.н.Накрая се обадихме на Жеко по телефона.Каза да уплатниме колекторите-някъде смуче въздух.Уплатнихме
колекторите и нещата заспаха.Може и да е касмет,ама нещата се получиха.
Само идея.

И при мен гумичката на единият смукателен колектор беше скъсана обаче я оплатних и сега мисля че от никъде не смуче, обаче не мога да съм напълно сигурен.


Потребителски аватар
Lukas
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот Lukas » Нед 03 май 2009 11:33


Днес разбрах от къде е проблема. След като проверих всичко което мога и смених сумати и неща, както работеше двигателя и беше загрял се заслушах в клапаните от едната страна и се чува как някой клапан пропуква, явно проблема е точно както каза:
stenly_r написа:Понякога от седене на отворените клапани се получават едни язвички и компресията отива по дяволите.

Искам да попитам дали ако я карам и ще се оправи или ще трябва да се смъкват главите?


Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот stenly_r » Нед 03 май 2009 14:46


Тц. Ако това е проблема, там ще се натрупа нагар и положението ще стане по-зле.
По-добре свли главите и ги занеси да им шлайфат клапаните.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот BuGmaN » Нед 03 май 2009 20:32


:idea: Преди да сваляш мотора все пак провери компресията, ако е по-малко от една кофа :lol: или 5-6 бара , тогава сваляй. :)


Потребителски аватар
Lukas
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с двигателя

Мнениеот Lukas » Нед 03 май 2009 23:32


BuGmaN написа:Преди да сваляш мотора все пак провери компресията

Компресията вече я мерихме, почти 8 е и на четирите цилиндъра е еднаква. Не разбирам почти нищо от двигатели да му се невиди :banghead: За сега май ще е така пък за нататък ще му мисля. Благодаря на всички за съветите и информацията.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта