Ако си с вакуум регулатор - провери да не се е скъсала мембраната.
Има едни мембранки и в карбуратора, които се скапват от седене -
едната е на ускорителната помпа(май си я видял вече), другата е свързана към въздушната клапа.
Можеш лесно да ги свалиш и да ги видиш дали са здрави.
Провери си хлабините на клапаните.
0,10 - всмукателни, 0,15 - изпускателни.
"Киха" ли двигателя?
Понякога от седене на отворените клапани се получават едни язвички и компресията отива по дяволите.
Обаче казваш че си я палил няколко пъти, значи е малко вероятно.
поредност на работа:
1. механично състояние - компресия, капани и т.н.
2. запалителна система - всчко трябва да е на 6
3. чак тогава бъзикай карбуратора
Успех!
