ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DaveGahan
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот DaveGahan » Чет 16 апр 2009 10:10


аз съм пряко свързан с темата ,защото дадох 1 торба пари.поне за мене си е скъпо :) като му дойде времето на моя маховик след стотици питания дали има алтернатива ща-не ща дадох пари за оригинални и нови демфер,съединител и аксиална лагер-помпа(която и тя се сменяла задължително при такъв ремонт).цена на всичко от Елит Кар е около 1400 лева.с отстъпка ми излязоха около 1100 и нещо.Алтернативите са 2 Sachs i LUK като оригинално се слагали Sachs и на двете марки цените са подобни.за сведение колата ми е голф 4 1.9 ТДИ ПД 131 коня с ASZ двигател.




Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Evil_Master » Чет 16 апр 2009 21:44


За съжаление ПД-то няма по евтин вариант за съединител.Това бруталната истина но пък вече цените взеха да слизат доста надолу за разлика от преди 1-3 години.Така че има алтернатива вече.Не че е успокойтелно много ама....нова кола - нови пари.


doktorec
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 29 апр 2008 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот doktorec » Пет 17 апр 2009 11:18


а какво предлагат за по-мощните мотори?? може ли да се сложи от арл или от купра??


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот forski » Сря 22 апр 2009 12:27


Колеги за 1.9TDI-AGR 90hp.маховика демферен ли е или не е???
В Ауто + ми дадоха цена на комплекта за Valeo-840лв.за Sachs 1000лв.
Като човека там ме убеждаваше че Valeo e най добрия избор от към цена качество,като го попитах за LUK каза че имало много ментета и не си заслужава парите.
Дайте акъл какво да правя :roll: :roll:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот GodLike » Сря 22 апр 2009 12:32


Демпферен е!
Провери това валео да не е ремонтен комплект с обикновен маховик!


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот forski » Сря 22 апр 2009 13:43


Aко е такова това проблем ли е,питам защото не съм много наясно :oops: ?


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот GodLike » Сря 22 апр 2009 14:51


Казват, че като сложиш обикновен маховик се разтраквала скоростната кутия. Разликата в цената на комплектите с демпферен и обикновен маховик е 150-200лв и не си струва ги спестиш и след това да дадеш много повече за скорости.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Сря 22 апр 2009 17:09


GodLike написа:Демпферен е!
Провери това валео да не е ремонтен комплект с обикновен маховик!

Колегата е прав :да:


Потребителски аватар
niktt
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот niktt » Чет 23 апр 2009 9:20


Колеги при мен също се усеща притрисане, но не при ускорение или работа на свободен ход а само когато намалям. И то когато намалям много плавно, ако нарисна спирачките по силно нямам никакви проблеми ни6то не се усеща, но когато ги натисна съвсем леко се усеща притрисане до момента в които колата не спре на място. На място двигателя работи равномерно няма прекъсване или промяна на оборотите. Забелязах обаче че това не се проявява всеки път, понякога се усеща съвсем слабо притрисане, а понякога доста силно. Сиединителят ми отлепя доста ниско, но не съм го сменял аз ако вообще е сменян. Колата е Golf 4 на 177 000км, а мотора е AHF 110hp. Интересува ме това от маховика ли е или проблема е друг, колегите са писали че имат проблем при работа на място или при ускорение докато при мен е при намаляне. Каня се тея дни да сменя дискове и накладки но едва ли е от тях тъй като при скорост 140-150 при натискане на спирачките не се усеща тресене колата спира много добре въпреки чедисковете са вече много износени т.е. едва ли са криви дисковете.


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот kok12 » Чет 23 апр 2009 10:41


Много мнения и много проблеми от всякакво естество.
Знам,едно,че във VW където и да отидете предлагат замяна,тоест даваш твоя съеднител и те ти предоставят такъв разбира се с гаранция 24 мес.,оето не е никак малко ако питате мен и цената не е четирицифрена.
Ако има колеги правили тази замяна на какъвто и дизел да е ПД, нека изкаже мнение за тази замяна в оторизиран сервиз.
Аз лично бих опитал там

Поздрави


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Adnan » Чет 23 апр 2009 12:45


kok12 написа:Знам,едно,че във VW където и да отидете предлагат замяна,тоест даваш твоя съеднител и те ти предоставят такъв разбира се с гаранция 24 мес.,оето не е никак малко ако питате мен и цената не е четирицифрена.

Комшията направи точно същото даде си колата смениха му маховика + съединител и му взеха 700 лв. + нещо за труд но не знам колко.
Но неговата кола е в гаранция незнам дали изобщо нашите кошници като идеме дали ще ги погледнат в ПоршеБГ.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Чет 23 апр 2009 17:14


На колагата niktt бих казал че това са си точно симптоми на маховика,и моя съединител е супер добър и си отлепя яко,но маховика е :bishop :twisted:
А относно заменки,връщанки и други подобни е възможно за карета,полуоски,водни помпи,съединители,но не и за маховика него несиго искат за рециклиране.Бях питал в Автотрейд Варна и ми казаха,че ако си върна оригиналня комплект феродов и притискателен диск ще ми продадат новия комплект за 250лв.,ако нищо не върна 800лв. :shock :shock
Питах и за маховика,но категорично ме отрязоха че за него неможе да стане врътката с намалението и че не има трябват стари такива mhihi


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот GodLike » Пет 01 май 2009 7:27


Някой може ли да опише претрисането при спиране :roll: Винаги ли го прави, има ли значение скоростта? При по-висока скорост увеличава ли се? Усещането като за криви дискове ли е?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот ifidik » Пет 01 май 2009 7:36


ела и ще ти покажа


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот GodLike » Пет 01 май 2009 8:02


Добре! Ама вчера като си карам и се чудя моето тресене при спирането от маховика ли е или от дискове или от незнам какво :gruebel



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 66 госта