ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот forski » Пет 01 май 2009 19:28


Не е от дисковете бе колега и със старите и със новите го прави ,при мен не претриса винаги но когато реши да го прави винаги претриса при спиране примерно в диапазона от 40км.до 0км.(напълно спрял).Сега въпроса който силно ме вълнува е как да разбера със сигурност дали проблема е във шибания маховик или някъде другаде,някой колеги в други теми говорят за някакъв механичен елемент във горивната помпа който се износва и се получава това претрисане.
Накрая ще ги заеба и помпи и съединители и ще си карам докато не се срине някъде и това е,ебати филма ебати чудото :drinking:




Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Съмнителният » Пет 01 май 2009 22:01


Абе и при моята каляска като спирам има едно притрисане, което съм сигурен, че не е от дисковете или накладките.Дали наистина се дължи на тръгнал маховик?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Съб 02 май 2009 12:14


Да, точно на маховика се дължи.


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот batteto.1984 » Съб 02 май 2009 15:15


А зашто не опитате някаде на някоя прва отсе4ка както карате с 30 или 40 км да загасите джигателя(без да застрашавате движенито) и тогава да опитате да спирате мисля 4е много добре 6те се изрази от каде тресе дали е от маховик или е от криви дискове :roll:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Съб 02 май 2009 22:59


forski написа: как да разбера със сигурност дали проблема е във шибания маховик или някъде другаде

Някой с Ваг-ком да ти мапне колата на автомат само за проба,ако тресенето изчезне значи е от маховика,ако не дискове или нещо друго :idea:
Целия тест е за 10мин. работа ако има някой с Ваг-ком програмата и желание да ти помогне :wink:


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот forski » Нед 03 май 2009 19:55


Не са дискове колега на 100% явно ще да е маховик но май ще си карам тъка не ми се дават грешни пари,да се надяваме че ще изкара още година или две :D :roll:


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот madnez » Пон 11 май 2009 16:22


Здравейте коуеги :)



Скоро не съм писал, но ще ми трябва акъл. Взех 1 помпа дюза уж 131 коня, но понеже ми е толкоз акъла не погледнах талона, докато не отидох в кат. Оказа се че е 115 коня AJM мотор - http://www.autodata.bg/list/id:20. Тъпирчето ме излъга, но нищо ново под слънцето. Подмених и всички консумативи за 1 торба пари и взе да ми забива турбината (компа я гаси от свръх налягане). Почистих я за 150 лв и уж се оправи. Веднага след чистенето я чипнах и тъпия съединител, както си беше тръгнал леко, така си замина за 4 часа напълно :), здраве да е, очаквах го. Отделил съм 750 лв, толко ще ми излезе смяната в оторизиран сервиз. Сменям Лагер-помпа, феродо и притискателен - цената е 640 лв, останалото е за работа. До тук добре, но пичовете от сервиза ме викнаха за да ме уведомят, че въпросния железоряк (маховика) има луфт, принципно колата е много запазена, вътре няма шумове, няма притрисане, нито при палене нито при гасене, абе симптоми няма. Питах човека дали може да се кара така каза ми че засега може, но да си проверя цена за маховика. Е тук вече напълно се разочаровах - този венец струва 1385 лв на сакс ли е закс ли е ( и горния комплект е такъв). Изчетох всичко по темата в общи линии неразбрах има ли в булгаристан място където да закупя тоя маховик на човешка цена. Колата до тук ми излезе 15 000 лв (много ми се вижда) и честно казано 1400 лв направо ме убиват, ако някой може да ми помогне в живота ще чета :).

Информативно чипа(мапване) ми излезе 200 лв, върви като самолет. След чипа имах малък проблем думна нещо под капака и турбото увяхна :) взе да пуши отзад абе ужас (побеля ми косата) викам хайде са 1500 лв и за турбина. Оказа се че 1 от маркучите на турбо пътищата е избил от скобата, оправихме го да чукна на дърво всичко е 6 сега (като изключим махалото де).

* Главно ме интересува маховика и дали наистина маховика разбива скоростната кутия (което ме съмнява но все пак)
Иначе съединителя го смених.

Последна промяна от madnez на Вто 02 дек 2014 1:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Пон 11 май 2009 17:50


Това намерих за твоята помпа-дюза
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... r&id=19532


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот GodLike » Пон 11 май 2009 19:47


madnez написа:Здравейте коуеги :)


Според мен щом нямаш тресене, тракане и т.н. си карай със стария докато може и си свиркай :)


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот madnez » Вто 12 май 2009 12:22


То хубаво, но мен си чака. Кажете все пак цени и откъде. Невярвам това вълшебно желязо да струва толкова пари :)


Потребителски аватар
DaveGahan
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот DaveGahan » Вто 12 май 2009 12:48


повярвай!залитнах направо като го купих ама без него не става!говоря за 131 коня


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Evil_Master » Вто 12 май 2009 13:45


колега madnez.
Имам същия козел като твоя със аналогични на твоите проблеми - олуфтен маховик и след дълго чесане търсене и ко ли не реших следното да не го сменям поне за сега щото си работи добре смених само комплекта съединители и помпата и отначало ми тересеше боксуваше но по незнайни причини се оправи някак си от самосебе си дори маистора дето е праил коли и коли ми каза че боксува ли нов съединител не се оправя ма тоя се опрай както и да е (майстора ми каза недей се занимаа да смянаш маховик дето си мислиш че претриса щото като сложиш другия тогава ще видиш що е то претрисането)от опит го казва човека.Ако не ти тресе или трака както казват коегите ако не ти се люлее мотора когато си на свободна и си на място според мен не се вкарваи в тоя гаден филм и си каркай колицата докато нещо не се обади и ти каже сменяи ме вече.Аз имах бая проблеми с гореспоменатата машина и отсранявах ли отстранявах и най-накрая се оказа че всичко е сменено ,всичко е струвало блозо 5000 лв и след около месец каране си стана старо сменях един и същ тампон 3 пъти и най накрая го сложих полиуретанов пауърфлекс и чесно казано от време на време пак издумтява а колата нито е блъскана нито е посукана с перфектна геометрия и ко ли не вари и кажи ко става нито е на 400 000 км лично съм я купувал от човека и смятам че не съм прецакан а и я закупих преди 2 години колата е 2001 и е на 164 000 км стегната косъм си беше ама докато не доидох тука с нея и след това вече не е косъм.Единствено мога да споделя с теб а и с вас едно нещо вие навярно си го знаете но аз да кааж: сменяй само това което е за смяна а не това което си мислиш че е за смяна щото фолксваген голф 4 помпа дюза е само за богати хора и хора с 2 коли (тая и още една)иначе като се закрепи положението си караш наистина мноо добър автомобил.Извинявам се ако съм обидил някой по някав начин но по изпатил "голфажия" от мен няма ВЯРВАЙТЕ МИ квото ви доиде на акъл съм и праил на тая кола даже и това дето не ви иде на акъла.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Вто 12 май 2009 13:56


Еми ако нямате претрисане при спиране, невиждам смисъл да се сменя. Много ясно, че ще има луфт, въпроса е колко е голям този луфт. Пак казвам ако няма претрисане, просто е кощунство да си давате парите за нов маховик, мани ги майсторите какво разправят...... те много лесно сменят части, щото парите не излизат от техния джоб.


Потребителски аватар
DaveGahan
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот DaveGahan » Вто 12 май 2009 14:58


правилно! неискам да спамя но аз продавам комплект маховик,съединител и аксиал в читаво състояние.ако мога да помогна на някой да ми пише едно ЛС


Потребителски аватар
miti4nia78
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 20 яну 2009 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бедрок

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот miti4nia78 » Сря 27 май 2009 12:59


колеги как да разпозная кой маховик е читав горе долу, ако го взема от морга.че нещо немога да събера толкова пари за нов.и стрували си да опитам втора ръка да търся



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта