Тунинг карбуратор ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
АВГО
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Тунинг карбуратор ?

Мнениеот АВГО » Чет 07 май 2009 20:43


Здравейте, колеги . Значи става въпрос за Голф 1 Кабриолет ( не че има значение :) ) 1.8 Карбуратор 90 коня от 1987 година. Мисълта ми е да се качи някое конче в повече след промяна на жигльорите, но проблема е че нямам никаква представа за съответствието на гориво/въздух .

Та значи, колко по големи жигльори трябва да се сложат? Кои жигльори трябва да се сменят ( нали има за ниски, средни и друг за високите обороти ).

Какви са различните "чалъми" за да се разбере дали сменените отговарят на очакванията ( няма нужда да гори 15л ако гореейки 10л ефекта ще е същия )
Какви са горе-долу ефектите от една такава интервенция?

Надявам се да съм бил достатъчно конкретен. Освен това, после сигурно ще бъдат добавени и колектор и разпределителен вал така че оптимизацията на карбураторчето става неизбежна. Благодаря за вниманието :wink:




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот Glove » Вто 12 май 2009 23:14


Колега това което искаш да правиш не е за всеки, щом не са ти ясни отношенията гориво-въздух първо прочети малко литература после разбери какъв ти е карбуратора. Има карбуратори на който не можеш да смениш жигльори.
А не става и агнето да е цяло и вълкът да е сит, не може да искаш да бяга и да харчи. А един добре сервизиран двигател 1,8кс. с 90кс. си върви доста прилично. По-добре провери какво е състоянието на мотора, компресия, как е гориво разпределителната система, как са клапаните и водачите им.

И кажи какъв ти е карбуратора за да може да се мисли по темата.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот peshoxx » Сря 13 май 2009 11:32


Колега попитай колегата LI4O,той има доста опит с карбуратори и ще ти е полезен.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот Li4o » Сря 13 май 2009 13:36


peshoxx написа:Колега попитай колегата LI4O,той има доста опит с карбуратори и ще ти е полезен.

Мога да дам някаква насока единствено за карбуратор 2Е2 - иначе по принцип колегата да опита с по 5-10% увеличение диаметъра на горивните жигльори....и да търси начин за вкарване на повечко въздух ;) Но при карбуратора разхода на гориво се вдига ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след подобни доработки... :!:
За по-добър ефект - разширение на всмукателни колектори, освобождаване на изпускателната система и работа по главата... ;)


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 13 май 2009 13:59


Li4o написа:
peshoxx написа:Колега попитай колегата LI4O,той има доста опит с карбуратори и ще ти е полезен.

Мога да дам някаква насока единствено за карбуратор 2Е2 - иначе по принцип колегата да опита с по 5-10% увеличение диаметъра на горивните жигльори....и да търси начин за вкарване на повечко въздух ;) Но при карбуратора разхода на гориво се вдига ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след подобни доработки... :!:
За по-добър ефект - разширение на всмукателни колектори, освобождаване на изпускателната система и работа по главата... ;)


Без полиране, при карбуратор има отицателен ефект :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот Li4o » Сря 13 май 2009 16:08


racing_team_vidin написа:
Li4o написа:
peshoxx написа:Колега попитай колегата LI4O,той има доста опит с карбуратори и ще ти е полезен.

Мога да дам някаква насока единствено за карбуратор 2Е2 - иначе по принцип колегата да опита с по 5-10% увеличение диаметъра на горивните жигльори....и да търси начин за вкарване на повечко въздух ;) Но при карбуратора разхода на гориво се вдига ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след подобни доработки... :!:
За по-добър ефект - разширение на всмукателни колектори, освобождаване на изпускателната система и работа по главата... ;)


Без полиране, при карбуратор има отицателен ефект :wink:

Хайде сега обясни на широката публика защо така мислиш... :D
Защото според мен някъде си чул нещо за полиране, ама не си слушал внимателно... :)


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 13 май 2009 17:07


Li4o написа:
racing_team_vidin написа:
Li4o написа:
peshoxx написа:Колега попитай колегата LI4O,той има доста опит с карбуратори и ще ти е полезен.

Мога да дам някаква насока единствено за карбуратор 2Е2 - иначе по принцип колегата да опита с по 5-10% увеличение диаметъра на горивните жигльори....и да търси начин за вкарване на повечко въздух ;) Но при карбуратора разхода на гориво се вдига ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след подобни доработки... :!:
За по-добър ефект - разширение на всмукателни колектори, освобождаване на изпускателната система и работа по главата... ;)


Без полиране, при карбуратор има отицателен ефект :wink:

Хайде сега обясни на широката публика защо така мислиш... :D
Защото според мен някъде си чул нещо за полиране, ама не си слушал внимателно... :)

точно така, един приятел ми каза, че негов братовчет бил чул от негов приятел, че нещо като "тръкнеш" с шкурка и моооу върви.


Потребителски аватар
profesor humel
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот profesor humel » Сря 13 май 2009 18:14


ми колега аз сам праил само карбуратур на симсона си и по това садя че не може да смениш жиглиора и да не се качи разхуда на гориво иначе има ефект от подобни работи но вдигнеш ли горивота задалжително вдигаш и ваздуха иначе колата ше ти се дави ваздуха може да сложиш само един спортен филтар така мисля поне :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот Li4o » Сря 13 май 2009 18:15


racing_team_vidin написа:...

Абе май не се разбрахме с теб - написал си двусмислено поста с полирането...
Ако препоръчваш на колегата да портне и да НЕ полира колектора - съм съгласен вече...щото изречението може да се тълкува и в обратен смисъл...


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 13 май 2009 18:52


Li4o написа:
racing_team_vidin написа:...

Абе май не се разбрахме с теб - написал си двусмислено поста с полирането...
Ако препоръчваш на колегата да портне и да НЕ полира колектора - съм съгласен вече...щото изречението може да се тълкува и в обратен смисъл...

никъде не написах да НЕ портва, писах да не полира(и то до блясък)
има много противоречиви мнения по тоя въпрос(за полирането на колектор с карбуратор) :wink:


АВГО
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тунинг карбуратор ?

Мнениеот АВГО » Чет 14 май 2009 23:52


Благодаря ви ,колеги, извинявам се че чак сега го правя, но нямах нет.

Карбураторчето е Е2Е, значи ще можеш да ми дадеш по-подромни информации, колега :)
Разбрах и за 5-10% за жигльорите, само едно не ми стана ясно, последно може ли да се полира смукателния колектор или не?
И с колко толкова ще се качи разхода и какъв ефект може да се очаква от такава интервенция. С две думи, колко кубилки ще се прибавят и колко ще ядат? :roll:

Благодаря отново.

AVGO



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта