


Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
Здравейте. До днес колата не ми е загрявала, не е мърдала стрелката от 90 градуса. Днес обаче беше много топло и в задръстванията почна да държи 92-93 градуса, не съм чул перка да се включва. Като паркирах, явно от бавното движение отиде на 96-97 градуса. Иначе гледам е с 2 перки. Относно датчика на радиатора, той към самия радиатор ли си върви защото ще сменяме радиатор (т.к. тече) и вече го имам купен? Моля за насоки за решаване на проблема.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
датчика е на резба и се отвива,провери си и бушоните да не е изгорял този за перката и направи мост да видиш дали работи и тя
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
Golf_1,9tdi_AFN написа:Здравейте. До днес колата не ми е загрявала, не е мърдала стрелката от 90 градуса. Днес обаче беше много топло и в задръстванията почна да държи 92-93 градуса, не съм чул перка да се включва. Като паркирах, явно от бавното движение отиде на 96-97 градуса. Иначе гледам е с 2 перки. Относно датчика на радиатора, той към самия радиатор ли си върви защото ще сменяме радиатор (т.к. тече) и вече го имам купен? Моля за насоки за решаване на проблема.
Не е от бавното движение а е като загасиш колата температурата се вдига поне с 5 градуса, защото няма циркулация. Провери наистина дали върти перката. Имах преди време такъв проблем започна да вдига 95-100 градуса и като хванах куплинга на перката (с ръка го разместих) и в едно положение се включи и охлади нормално. След това се оказа четки на перката, ама се сваля предната броня, за да се извади и се накланя напред радиатора.
Успех.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
Много Ви благодаря за насоките, ще видя този куплунг евентуално малко да го раздвижа и да видя дали ще има ефект, а и това за бушоните е много добра идея! Благодаря!
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
преди да откачаш датчика направи мост на буксата да видиш дали изобщо отива ток до него,но го направи когато колата е на контакт 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
PuShE_ написа:преди да откачаш датчика направи мост на буксата да видиш дали изобщо отива ток до него,но го направи когато колата е на контакт
що ми се струва че няма значение дали колата е на контакт или не ток трябва да има постоянно.Забелязвал съм на мойта че ако е мн загряла след като спра угася и извадя ключа перката още се върти,така че ток си има дирекно там


пп.ако датчика е само контатктен можеш да го дадеш "на късо" и ако перката се завърти значи е от датчика
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
в грешка си,и аз така мислих но при мене не е така-явно кабелчето е пуснато през контактния ключ и когато не съм на контакт перката не върти-голфа на колегата е същия като моя и при него е така,също и при хондите...за др нз
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
При предишната ми тройка 1Y, имаше ток и като изгася ДВГ-то, при 1Z също има, само един път съм е чувал ама си беше бая жега и като изгасих ДВГ-то се чу как върти. И съм останал с убеждението, че при марката VW, е така да се включва и след загасяне на ДВГ-то стига темп. да е по-висока от необходимата за двигателя.
- _Impuls_
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
Колеги аз му намерих решението . Имах ги същите проблеми на моята голфета кога включва кога изключва тази кирлива перка. Знам че някои от вас ще кажат това не е москвич да си правим глупости по колата. Аз направих така : прекарах кабел в купето и си намерих един подходящ бутон направих една инсталация към пеката и така когато преценя че имам нужда да охладя двигателя натискам бутона и знам че това ще се случи , а не да треперя и да се 4удя що загрява.
Поздрави
Поздрави

- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
Искам да използвам темата на колегата да попитам има ли шанс да се оправи уреда на таблото да отчита вярно? Моята винаги седи на 90 градуса, дори когато се включва перката. Миналото лято при закачен ваг-ком тепмературата се вдигна на 92-3 градуса(забравих точно колко, но точно колкото е зададено да се включва перката), включи си се перката всичко точно, но температурата на таблото винаги си е 90, дори и тогава. А тази година, че даже от миналата когато захладня, никога не съм виждал/чувал перката да се включва
Вярно че имам неизправен термостат(май е забил отворен, защото при спускане температурата пада), ама днеска изчаках колата да загрее 90 градуса, направих няколко отсечки до 3500-4000 rpm, оставих я на място да трака 30-40 минути(нали на място още повече загрява) през този целия период перката не се пусна.
накратко:
1. как може да се оправи датчика на таблото да отчита вярно
2. как да си проверя перката дали работи, защото май се е развалила

накратко:
1. как може да се оправи датчика на таблото да отчита вярно
2. как да си проверя перката дали работи, защото май се е развалила
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
За твое успокоение да кажа че на по-новите коли стрелката на Т датчик не отчита температурни разлики от порядъка на +-5гр.
Тествано на чисто нови коли от ВАГ последен модел.
Тествано на чисто нови коли от ВАГ последен модел.
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
Ти всъщност това ми го беше казал и като я замерихме на ваг-ком, но тогава поне перката се пускаше, а сега никва я няма над половин година, толкова ли не загрява тази кола? Иначе мерси за успокоението 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
има има ток на AHU има и след като извадиш ключа перката се върти и си спира сама като смъкне темп
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
fox_vt написа:има има ток на AHU има и след като извадиш ключа перката се върти и си спира сама като смъкне темп
Това е така колега, прав си лятото много пъти дори като я оставя 5 мин да потрака да поуспокой пред нас, гася и вадя ключа и перката си върти


- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помощ за повишена temp. на двигателя на Golf 3, 1,9 tdi
явно при мене и при колегата някои си е играл с инсталациятам,макар че не виждам смисъл перката да върти след като водната помпа не циркулира,не споря как е,просто казвам че на мойта кола не е така
поздрави

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта