


Силно чукане в при загрял двигател на ниски обороти.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 07 окт 2008 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Силно чукане в при загрял двигател на ниски обороти. Помощ!
И при мен е същата история. След около 4к километра ще сменям масло пък да видим. Иначе и на мен ми каза майстор, че мога да си карам и така. Но лошото е че при мен до 2000 оборота няма мощност. Като ги мине обаче се изтрелва. Според вас дали това е проблем или така е конструиран мотора?
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Силно чукане при загрял двигател на ниски обороти.
При мен ситуацията с мощността е същата до 2000 оборота при подаване на газ голата забива нос и придърпва и при леко отнемане на газта започва да ускорява. Аз си мислех , че това е съвсем друг проблем и изобщо си мислех , че няма връзка между чукането на повдигачите и придърпването при подаване на газ. А според вас?
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Силно чукане в при загрял двигател на ниски обороти.
Колега, свали капака на главата и си направи проверка на повдигачите (при загрял двигател въртиш на ръка, за да изправиш кобилиците нагоре и натискаш с някакъв предмет (неметален) един по един повдигачите, като не трябва да има луфт по-голям от 1 мм. Ако има, сменяш цялата поредица (всмукателни или изпускателни)). Ако има луфтове, сменяш, защото иначе може да разбиеш леглата на повдигачите и тогава се спираш на смяна на главата.
Успех.
Успех.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Силно чукане в при загрял двигател на ниски обороти.
kirhadj написа:Колега, свали капака на главата и си направи проверка на повдигачите (при загрял двигател въртиш на ръка, за да изправиш кобилиците нагоре и натискаш с някакъв предмет (неметален) един по един повдигачите, като не трябва да има луфт по-голям от 1 мм. Ако има, сменяш цялата поредица (всмукателни или изпускателни)). Ако има луфтове, сменяш, защото иначе може да разбиеш леглата на повдигачите и тогава се спираш на смяна на главата.
Успех.
Именно това направих аз. Остави ме на път и смених цялата глава. Ходих при майстори и казвам "Чука!" "..нема проблем, карай!" Ефекта е 4 цифрена сума за ремонт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта