Силно чукане в при загрял двигател на ниски обороти.

Техническа и сервизна информация за Passat
amineznam
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Силно чукане в при загрял двигател на ниски обороти. Помощ!

Мнениеот amineznam » Съб 16 май 2009 20:41


И при мен е същата история. След около 4к километра ще сменям масло пък да видим. Иначе и на мен ми каза майстор, че мога да си карам и така. Но лошото е че при мен до 2000 оборота няма мощност. Като ги мине обаче се изтрелва. Според вас дали това е проблем или така е конструиран мотора?




gbgeorgiew
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Силно чукане при загрял двигател на ниски обороти.

Мнениеот gbgeorgiew » Съб 16 май 2009 21:11


При мен ситуацията с мощността е същата до 2000 оборота при подаване на газ голата забива нос и придърпва и при леко отнемане на газта започва да ускорява. Аз си мислех , че това е съвсем друг проблем и изобщо си мислех , че няма връзка между чукането на повдигачите и придърпването при подаване на газ. А според вас?


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Силно чукане в при загрял двигател на ниски обороти.

Мнениеот kirhadj » Нед 17 май 2009 10:08


Колега, свали капака на главата и си направи проверка на повдигачите (при загрял двигател въртиш на ръка, за да изправиш кобилиците нагоре и натискаш с някакъв предмет (неметален) един по един повдигачите, като не трябва да има луфт по-голям от 1 мм. Ако има, сменяш цялата поредица (всмукателни или изпускателни)). Ако има луфтове, сменяш, защото иначе може да разбиеш леглата на повдигачите и тогава се спираш на смяна на главата.
Успех.


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Силно чукане в при загрял двигател на ниски обороти.

Мнениеот valerius » Нед 17 май 2009 10:40


kirhadj написа:Колега, свали капака на главата и си направи проверка на повдигачите (при загрял двигател въртиш на ръка, за да изправиш кобилиците нагоре и натискаш с някакъв предмет (неметален) един по един повдигачите, като не трябва да има луфт по-голям от 1 мм. Ако има, сменяш цялата поредица (всмукателни или изпускателни)). Ако има луфтове, сменяш, защото иначе може да разбиеш леглата на повдигачите и тогава се спираш на смяна на главата.
Успех.


Именно това направих аз. Остави ме на път и смених цялата глава. Ходих при майстори и казвам "Чука!" "..нема проблем, карай!" Ефекта е 4 цифрена сума за ремонт.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buller и 37 госта