Значи това ми е компютарът от вън
 
 
а това е отвътре
 
 
 
Се пак може да добиеш някаква представа за какво става дума другото което е никога не бих злоопотребил с доверието ти и съм готов да сложиме на колата да видим дали ще се получи нещо
 
 
 
 
 

 
 Някой да има с 1Z мотор за да направим комбина?
 
    За 1Z имам чип само трябва да ми кажеш за какво е. Мисля че преди време с теб писах и искаше да слагаш 27С010 . То това няма проблем ама ако е за АУДИ 80 ТДИ може да не толко просто щото там оригиналния чип е спецялен 87С257- 12 със 120 наносекунди ''Zugriffszeit'' (извинявайте ма не го знам как е на български) Та тия чипове бая треудно се намират. Аз сега за един приятел ще пращам ама тука чакаме да ни доставят тея чипове от един завод в западна Германия. Този чип е почти еднакъв с 27С512 ама почти
  За 1Z имам чип само трябва да ми кажеш за какво е. Мисля че преди време с теб писах и искаше да слагаш 27С010 . То това няма проблем ама ако е за АУДИ 80 ТДИ може да не толко просто щото там оригиналния чип е спецялен 87С257- 12 със 120 наносекунди ''Zugriffszeit'' (извинявайте ма не го знам как е на български) Та тия чипове бая треудно се намират. Аз сега за един приятел ще пращам ама тука чакаме да ни доставят тея чипове от един завод в западна Германия. Този чип е почти еднакъв с 27С512 ама почти   Например в голф 3 ТДИ си е с нормален 27С512 (както и при някои АУДИ 80) ама при повечето Ауди 80 си е оня другия чип. Както и да е.
  Например в голф 3 ТДИ си е с нормален 27С512 (както и при някои АУДИ 80) ама при повечето Ауди 80 си е оня другия чип. Както и да е.   Ако имаш някакви предложения за далавери или опит много ще се радвам (а предполагам и другите) ако го споделиш.
  Ако имаш някакви предложения за далавери или опит много ще се радвам (а предполагам и другите) ако го споделиш.
Brezel, ще те помоля за инфо, какво "обещава" чипа за РВ (Digifant) .
 Вдига мощността с 8-10 коня тоест нищо особено.
  Вдига мощността с 8-10 коня тоест нищо особено.  ако имаш въпроси съм на разположение
  ако имаш въпроси съм на разположение 
 Това оаче е изклиучително рядко. Друга опасност е че някои тунери премахват ограничението на максималните обороти и тогава много хора се опитва да проверят колко ще дигне каруцата ако я карам на 5та със 8500 оборота в минута. Верно ще дигне много ма послееее..... . Това обаче пак си зависи от шофйора. По опасно е положението при турбо машините. При повечето компресори има един клапан (Байпасклапан) който се отвара при определно налягане. При отваряне на клапана изгорелите газове нимават по друг път без да задвижват перката на турбото (заобикаля се турбото). Това се прави поради факта че колкото по високи са оборотите толко по голамо налягане се създава от турбото и се стига до там че двигателя не издържа и се чупи. На мнозина е известен факта че старите турбодизели (първите голф2 ТД) ''надуваха  главата''. Ако съответния чип е програмиран така че тоя клапан да се отваря при поголямо налягане или изобщо да не се отваря тогава проблемите са в кърпа вързани !!! Много тунери обещават например при ТДИ да увеличат мощността с 30 коня. Аз лично повече от 20 коня не бих увеличил щтото ми е мила машината.
  Това оаче е изклиучително рядко. Друга опасност е че някои тунери премахват ограничението на максималните обороти и тогава много хора се опитва да проверят колко ще дигне каруцата ако я карам на 5та със 8500 оборота в минута. Верно ще дигне много ма послееее..... . Това обаче пак си зависи от шофйора. По опасно е положението при турбо машините. При повечето компресори има един клапан (Байпасклапан) който се отвара при определно налягане. При отваряне на клапана изгорелите газове нимават по друг път без да задвижват перката на турбото (заобикаля се турбото). Това се прави поради факта че колкото по високи са оборотите толко по голамо налягане се създава от турбото и се стига до там че двигателя не издържа и се чупи. На мнозина е известен факта че старите турбодизели (първите голф2 ТД) ''надуваха  главата''. Ако съответния чип е програмиран така че тоя клапан да се отваря при поголямо налягане или изобщо да не се отваря тогава проблемите са в кърпа вързани !!! Много тунери обещават например при ТДИ да увеличат мощността с 30 коня. Аз лично повече от 20 коня не бих увеличил щтото ми е мила машината. 
  Чип имам за Голф 3 1.8 моно АБС мотор . Мисля че няма никакви разлики с твоя мотор тоест ИМАМ
   Чип имам за Голф 3 1.8 моно АБС мотор . Мисля че няма никакви разлики с твоя мотор тоест ИМАМ   
  
 
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта