съединител???
vaskoto1 написа:аксиален лагер на съединителя се казва.
а това лесно ли се проверява? питам 'щото не знам къде се намира този лагер. ако е лесно направо да ходя да го проверят и да го сменят(ако наистина е това), ако не е това да изчакам да се засилят симптомите, та да е по-сигурно какво е повредено.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
vaskoto1 написа:folci написа: да изчакам да се засилят симптомите, та да е по-сигурно какво е повредено.
това е най добре защото понякога изчезват симптомите от самосебеси.
ако се увеличи шума-вече трябва да се мисли за смяна.
свалят се скоростите, сменя се и пак са качват.
Значи ако колата е Голф при тях има малка подробност не знам дали и при другите VW не е така но за ГОлф сам сигурен ....Те нямат аксялен лагер..Имат една втулка която изпълнява ролята на аксялен лагер , само че тя не се намира там където е съединителя,(както е при другите коли с аксялен лагер а се намира зад тази зелената капачка на която има емблемка ВВ (тоест на капачето на 5-та скорост....
Иначе този шум(стържене)е точно от тази втулка(аксялен лагер)струва към 20-30 лв и се сменя без да се сваля кутията.....
ако ходиш на майстор му кажи да ти го смени без да маха кутията
P.С тя и 5-та се сменя на място без да се сваля кутията но това е друга тема...
Дано сi ме разбрал правилно:)
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:20, променено общо 1 път.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
:)
значи за да се смени съединител трябва да се свали кутията...,но за да се смени втулката(аксиалния лагер)не е нужно сменя се на мяsto и отнема 30 мин...с пета скорост пак е така също се сменя на място само че отнема малко повече време
Поне аз си го сменям на място
някои майстор може да ти каже че трябва да го смени като я свали за да ти вземе повече парички
P.С. ти като идеш в сервиз им кажи да го сменят без да я свалят
Настоявай даже
хехе

Поне аз си го сменям на място
някои майстор може да ти каже че трябва да го смени като я свали за да ти вземе повече парички
P.С. ти като идеш в сервиз им кажи да го сменят без да я свалят


- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Тука нещо съвсем ми се объркаха представите за скоростна кутия. Значи има два вида скоростни кутии. По-новите са обратни. Те са без лагер, а с една пластина, но тя не се намира там, където казваш. При тях през цялата скоростна кутия минава една ос, която натиска тази пластина (така наречен лагер), а от другата страна на тази ос има един малък цилиндър, на който опира.Sachko написа:vaskoto1 написа:folci написа: да изчакам да се засилят симптомите, та да е по-сигурно какво е повредено.
това е най добре защото понякога изчезват симптомите от самосебеси.
ако се увеличи шума-вече трябва да се мисли за смяна.
свалят се скоростите, сменя се и пак са качват.
Значи ако колата е Голф при тях има малка подробност не знам дали и при другите VW не е така но за ГОлф сам сигурен ....Те нямат аксялен лагер..Имат една втулка която изпълнява ролята на аксялен лагер , само че тя не се намира там където е съединителя,(както е при другите коли с аксялен лагер а се намира зад тази зелената капачка на която има емблемка ВВ (тоест на капачето на 5-та скорост....
Иначе този шум(стържене)е точно от тази втулка(аксялен лагер)струва към 20-30 лв и се сменя без да се сваля кутията.....
ако ходиш на майстор му кажи да ти го смени без да маха кутията
P.С тя и 5-та се сменя на място без да се сваля кутията но това е друга тема...
Дано сi ме разбрал правилно:)
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Ами аз какво казвам ...ти не си ме разбрал сигурно
1 Говорим за новия тип кутии 5 степенни
2 тази метална пръчка минава през оста и опира от едната страна точно в тази втулка която избутва тази ост и оста от своя страна нatiska огледалния (според мен тази втулка стърже) тя се намира в капака на 5-та а другата пластина е някъде при огледалния диск(а май и на самия диск не съм сигурен там не съм отварял)
1 Говорим за новия тип кутии 5 степенни
2 тази метална пръчка минава през оста и опира от едната страна точно в тази втулка която избутва тази ост и оста от своя страна нatiska огледалния (според мен тази втулка стърже) тя се намира в капака на 5-та а другата пластина е някъде при огледалния диск(а май и на самия диск не съм сигурен там не съм отварял)
vaskoto1 написа:......свалят се скоростите, сменя се и пак са качват.
щом се свалят скорости, май работата е дебела. искам да кажа, че самия лагер е малък разход сравнение с труда, който ще ми начислят в някой сервиз. или се лъжа? а те не могат да кажат дали е за смяна без да свалят скоростите.

така ще карам да видим какво ще излезе.

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Сега по ясно ли прозвуча?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта