съединител???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 15 окт 2004 14:06


и струва на закс около 25 лв




Потребителски аватар
folci
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот folci » Пет 15 окт 2004 14:16


vaskoto1 написа:аксиален лагер на съединителя се казва.


а това лесно ли се проверява? питам 'щото не знам къде се намира този лагер. ако е лесно направо да ходя да го проверят и да го сменят(ако наистина е това), ако не е това да изчакам да се засилят симптомите, та да е по-сигурно какво е повредено.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 15 окт 2004 14:21


folci написа: да изчакам да се засилят симптомите, та да е по-сигурно какво е повредено.


това е най добре защото понякога изчезват симптомите от самосебеси.
ако се увеличи шума-вече трябва да се мисли за смяна.
свалят се скоростите, сменя се и пак са качват.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 15 окт 2004 14:28


само за успокоение на МОСКВИЧА-по-добрата кола съм карал с така свирещ и виещ аксиален лагер, че не е истина. Той не е лагер там ами е коксов лагер се вика, няма топченца с две думи, а се трие само и изхабява


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 15 окт 2004 14:41


на мохера съм заменял коксовия с аксиален :D
дига поне 50 катъра!


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 15 окт 2004 15:00


vaskoto1 написа:
folci написа: да изчакам да се засилят симптомите, та да е по-сигурно какво е повредено.


това е най добре защото понякога изчезват симптомите от самосебеси.
ако се увеличи шума-вече трябва да се мисли за смяна.
свалят се скоростите, сменя се и пак са качват.



Значи ако колата е Голф при тях има малка подробност не знам дали и при другите VW не е така но за ГОлф сам сигурен ....Те нямат аксялен лагер..Имат една втулка която изпълнява ролята на аксялен лагер , само че тя не се намира там където е съединителя,(както е при другите коли с аксялен лагер а се намира зад тази зелената капачка на която има емблемка ВВ (тоест на капачето на 5-та скорост....
Иначе този шум(стържене)е точно от тази втулка(аксялен лагер)струва към 20-30 лв и се сменя без да се сваля кутията.....
ако ходиш на майстор му кажи да ти го смени без да маха кутията
P.С тя и 5-та се сменя на място без да се сваля кутията но това е друга тема...
Дано сi ме разбрал правилно:)


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 15 окт 2004 15:02


на моя 4 скоростен голф има.....


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 15 окт 2004 15:03


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 15 окт 2004 15:05


мемфисе и моята ск я сваляха и полуоски сваляха и тампон разкачаха, а майсторите ми поне от това разбират


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

:)

Мнениеот Sachko » Пет 15 окт 2004 15:08


значи за да се смени съединител трябва да се свали кутията...,но за да се смени втулката(аксиалния лагер)не е нужно сменя се на мяsto и отнема 30 мин...с пета скорост пак е така също се сменя на място само че отнема малко повече време :)
Поне аз си го сменям на място
някои майстор може да ти каже че трябва да го смени като я свали за да ти вземе повече парички
P.С. ти като идеш в сервиз им кажи да го сменят без да я свалят :) Настоявай даже :) хехе


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 15 окт 2004 15:15


Sachko написа:
vaskoto1 написа:
folci написа: да изчакам да се засилят симптомите, та да е по-сигурно какво е повредено.


това е най добре защото понякога изчезват симптомите от самосебеси.
ако се увеличи шума-вече трябва да се мисли за смяна.
свалят се скоростите, сменя се и пак са качват.



Значи ако колата е Голф при тях има малка подробност не знам дали и при другите VW не е така но за ГОлф сам сигурен ....Те нямат аксялен лагер..Имат една втулка която изпълнява ролята на аксялен лагер , само че тя не се намира там където е съединителя,(както е при другите коли с аксялен лагер а се намира зад тази зелената капачка на която има емблемка ВВ (тоест на капачето на 5-та скорост....
Иначе този шум(стържене)е точно от тази втулка(аксялен лагер)струва към 20-30 лв и се сменя без да се сваля кутията.....
ако ходиш на майстор му кажи да ти го смени без да маха кутията
P.С тя и 5-та се сменя на място без да се сваля кутията но това е друга тема...
Дано сi ме разбрал правилно:)
Тука нещо съвсем ми се объркаха представите за скоростна кутия. Значи има два вида скоростни кутии. По-новите са обратни. Те са без лагер, а с една пластина, но тя не се намира там, където казваш. При тях през цялата скоростна кутия минава една ос, която натиска тази пластина (така наречен лагер), а от другата страна на тази ос има един малък цилиндър, на който опира.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 15 окт 2004 15:26


Ами аз какво казвам ...ти не си ме разбрал сигурно
1 Говорим за новия тип кутии 5 степенни
2 тази метална пръчка минава през оста и опира от едната страна точно в тази втулка която избутва тази ост и оста от своя страна нatiska огледалния (според мен тази втулка стърже) тя се намира в капака на 5-та а другата пластина е някъде при огледалния диск(а май и на самия диск не съм сигурен там не съм отварял)


Потребителски аватар
folci
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот folci » Пет 15 окт 2004 15:28


vaskoto1 написа:......свалят се скоростите, сменя се и пак са качват.


щом се свалят скорости, май работата е дебела. искам да кажа, че самия лагер е малък разход сравнение с труда, който ще ми начислят в някой сервиз. или се лъжа? а те не могат да кажат дали е за смяна без да свалят скоростите. :(

така ще карам да видим какво ще излезе. :? може да се окаже, че не този лагер......


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 15 окт 2004 15:29


Сега по ясно ли прозвуча?


Потребителски аватар
folci
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот folci » Пет 15 окт 2004 15:35


колко нови мнения докато напиша предното. сигурно пиша доста бавно :lol: .

значи кутията е 5 степенна, а колата е Г3 от 12/94 - даже по номер на шасито го водят 95.

сега последно това чудо могали да проверя дали се е износило без да свалям скоростите?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта