съединител???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 15 окт 2004 15:49


Изображение
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=059-00&cid=14
Позиция 14 е тази пластина, която играе ролята на аксиален лагер. Говоря за Голф2.

Това е за Г3

Изображение


Sachko, кое точно ще смени без да се свалят скоростите?




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 15 окт 2004 16:07


Всичко което се манира под капака(6) на схемата на Голф2 според мен стърженето идва от втулката 16 пак на Голф 2 може би там греша стърженето може и да е от пластината 14 не съм 100%
но пuк сам сигурен че всичко което е под този капак които е обозначен с 6 може да се свали на място ..
Лапата която е захваната за капака развиват се 2-та болта които са на капака сваля се и стартера пуска се двигатела да увисне малко и така 5-та се сменя на място ...както и тази втулка от която juли (според мен)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 15 окт 2004 16:12


Може би мойта грешка е там,че мисля че шума идва от втулклата а то да е от пластината не знам според мен е от втулакъта (можи и ти да си прав и да е от пластината)ако е от плстината трябва да се свалят...ако е от втулката може и на място
Дано си ми разбрал мисълта
P>С как можем да се разберем да имам тези схеми които ги имаш и ти ???


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 15 окт 2004 16:17


Говориш за това http://www.elcats.ru/fullinfo.asp?pid=21A61014
то и е е евтино около 10 лв. Може и да се смени по твоя начин, но проблема според мен не е оттам.

П.П. Не се сърди, но поз.16 не е аксиалния лагер или неговия заместител (пластината) :D

Затова не се разбрахме Beer


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 15 окт 2004 16:23


Точно това казвам че аз мислех че шума е от позиция 16,а то явно не е било
P.С Не ми каза за схемите???Или не ги даваш?


Потребителски аватар
folci
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот folci » Пет 15 окт 2004 16:30


е пичове, спорите за г2 а колата е г3 от 12/94, както писах с 5 степенна скоростна кутия. та мисълта ми беше - мо'ем или не, да проверя дали е от този лагер, без да свалям скоростите?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 15 окт 2004 16:32


folci написа:е пичове, спорите за г2 а колата е г3 от 12/94, както писах с 5 степенна скоростна кутия. та мисълта ми беше - мо'ем или не, да проверя дали е от този лагер, без да свалям скоростите?
Аме и ти не гледаш втората схема е за ГОЛФ 3 и можеш да пробваш със смяна на позиция №10


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: !

Мнениеот brabus » Пет 15 окт 2004 16:33


Sachko написа:P.С Не ми каза за схемите???Или не ги даваш?
пуснал съм ти лично съобщение.


Потребителски аватар
folci
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот folci » Пет 15 окт 2004 16:56


brabus написа:
folci написа:е пичове, спорите за г2 а колата е г3 от 12/94, както писах с 5 степенна скоростна кутия. та мисълта ми беше - мо'ем или не, да проверя дали е от този лагер, без да свалям скоростите?
Аме и ти не гледаш втората схема е за ГОЛФ 3 и можеш да пробваш със смяна на позиция №10


аз я видях, но понеже съм пълен новобранец, не ми е ясно кое какво е :oops: за т'ва тази схема не ми помага да си отговоря на въпроса. :wink:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 15 окт 2004 20:59


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:20, променено общо 1 път.


pesho

Мнениеот pesho » Пон 18 окт 2004 10:17


Господа от цялата маса приказки сте забравили първият въпрос на човека. Той каза, че на място като работи двигателя се чува шум от скоростите и като натисне съединителя ШУМЪТ ИЗЧЕЗВА.
Искам да ви обърна внимание, че когато не е натиснат съединителя тези лагерчета, лагерища втулки и оси аксиални елементи от системата за задействане на съединителя, които изброихте по картинките, не са натоварени и не се въртят. Те се натоварват само когато се натисне съединителя, но тогава според човекът шумът изчезва. Ако шумът се появяваше когато е натиснат съединителя тогава може да обвините всички тези неща.
Когато автомобилът е на място с работещ двигател и не е натиснат съединителя, заедно с двигателя се въртят всички лагери и зъбни колелета в скоростната кутия, когато се натисне съединитела той разделя двигателя от скоростите и те спират да се въртят. Следователно според мен шумът е причинен от нещо в скоростната кутия-лагер зъбно колело.


Потребителски аватар
folci
Мнения: 95
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот folci » Пон 18 окт 2004 10:46


pesho написа:Господа от цялата маса приказки сте забравили първият въпрос на човека. Той каза, че на място като работи двигателя се чува шум от скоростите и като натисне съединителя ШУМЪТ ИЗЧЕЗВА.
Искам да ви обърна внимание, че когато не е натиснат съединителя тези лагерчета, лагерища втулки и оси аксиални елементи от системата за задействане на съединителя, които изброихте по картинките, не са натоварени и не се въртят. Те се натоварват само когато се натисне съединителя, но тогава според човекът шумът изчезва. Ако шумът се появяваше когато е натиснат съединителя тогава може да обвините всички тези неща.
Когато автомобилът е на място с работещ двигател и не е натиснат съединителя, заедно с двигателя се въртят всички лагери и зъбни колелета в скоростната кутия, когато се натисне съединитела той разделя двигателя от скоростите и те спират да се въртят. Следователно според мен шумът е причинен от нещо в скоростната кутия-лагер зъбно колело.


да ситуацията е точно такава. като натисна съединителя и бръмченето изчезва и не се появява повече (поне 10 светофара).
а за скоростната кутия - когато не съм на скорост (на неутрална) тогава (поне аз така си мисля) скоростната кутия е разделена от ДВГ-то. следователно, си мисля аз, не е от скоростната кутия.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 18 окт 2004 18:43


Когато не си на скорост /неутрална/ вътре в кутията пак си се върти основната ос само че зъбните колела дето са на нея са разделени от тези за скоростите...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 18 окт 2004 19:25


pesho написа:Той каза, че на място като работи двигателя се чува шум от скоростите и като натисне съединителя ШУМЪТ ИЗЧЕЗВА.
Искам да ви обърна внимание, че когато не е натиснат съединителя тези лагерчета, лагерища втулки и оси аксиални елементи от системата за задействане на съединителя, които изброихте по картинките, не са натоварени и не се въртят- (е да ама се въртят-еле аксиалния лагер винаги се върти.... vaskoto1)Те се натоварват само когато се натисне съединителя, но тогава според човекът шумът изчезва. Ако шумът се появяваше когато е натиснат съединителя тогава може да обвините всички тези неща.
Когато автомобилът е на място с работещ двигател и не е натиснат съединителя, заедно с двигателя се въртят всички лагери и зъбни колелета в скоростната кутия, когато се натисне съединитела той разделя двигателя от скоростите и те спират да се въртят. Следователно според мен шумът е причинен от нещо в скоростната кутия-лагер зъбно колело.


пешо-предлагам ти да седнеш по сериозно над книгите!
каква е причината един лагер да шуми-причината най често е износване и хлабини-оттам идва и шума. има и други причини ама да обясниме изказването на пешо.
като натовариш един лагер с хлабина с нормален работен товар по оста в която работи-какво става с хлабината?
обира се и лагера млъква!
като го оставиш хлабав-шуми защото играе!
това е начална фаза на износване или в друг случай прегресиране-ама това е друга лекция ако имаш желание пускай лични. 8)
затова съм писал по нагоре-оставете го на мира, ако е тръгнал да се износва-шума ще се увеличи-ако просто е прегресиран-шума ще изчезне...
пешо може и да се регистрираш ако искаш все пак...


pesho

Мнениеот pesho » Сря 20 окт 2004 13:54


Vaskoto1, би ли ме светнал защо педалът на съединителя има свободен ход и какво става когато оберем свободния ход. Искам и да те питам защо лагерите на задните главини се оставят с хлабина, но според твойта теория не шумят?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 85 госта