
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=059-00&cid=14
Позиция 14 е тази пластина, която играе ролята на аксиален лагер. Говоря за Голф2.
Това е за Г3

Sachko, кое точно ще смени без да се свалят скоростите?
пуснал съм ти лично съобщение.Sachko написа:P.С Не ми каза за схемите???Или не ги даваш?
brabus написа:Аме и ти не гледаш втората схема е за ГОЛФ 3 и можеш да пробваш със смяна на позиция №10folci написа:е пичове, спорите за г2 а колата е г3 от 12/94, както писах с 5 степенна скоростна кутия. та мисълта ми беше - мо'ем или не, да проверя дали е от този лагер, без да свалям скоростите?
pesho написа:Господа от цялата маса приказки сте забравили първият въпрос на човека. Той каза, че на място като работи двигателя се чува шум от скоростите и като натисне съединителя ШУМЪТ ИЗЧЕЗВА.
Искам да ви обърна внимание, че когато не е натиснат съединителя тези лагерчета, лагерища втулки и оси аксиални елементи от системата за задействане на съединителя, които изброихте по картинките, не са натоварени и не се въртят. Те се натоварват само когато се натисне съединителя, но тогава според човекът шумът изчезва. Ако шумът се появяваше когато е натиснат съединителя тогава може да обвините всички тези неща.
Когато автомобилът е на място с работещ двигател и не е натиснат съединителя, заедно с двигателя се въртят всички лагери и зъбни колелета в скоростната кутия, когато се натисне съединитела той разделя двигателя от скоростите и те спират да се въртят. Следователно според мен шумът е причинен от нещо в скоростната кутия-лагер зъбно колело.
pesho написа:Той каза, че на място като работи двигателя се чува шум от скоростите и като натисне съединителя ШУМЪТ ИЗЧЕЗВА.
Искам да ви обърна внимание, че когато не е натиснат съединителя тези лагерчета, лагерища втулки и оси аксиални елементи от системата за задействане на съединителя, които изброихте по картинките, не са натоварени и не се въртят- (е да ама се въртят-еле аксиалния лагер винаги се върти.... vaskoto1)Те се натоварват само когато се натисне съединителя, но тогава според човекът шумът изчезва. Ако шумът се появяваше когато е натиснат съединителя тогава може да обвините всички тези неща.
Когато автомобилът е на място с работещ двигател и не е натиснат съединителя, заедно с двигателя се въртят всички лагери и зъбни колелета в скоростната кутия, когато се натисне съединитела той разделя двигателя от скоростите и те спират да се въртят. Следователно според мен шумът е причинен от нещо в скоростната кутия-лагер зъбно колело.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Mir_Pavlov и 118 госта