


Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
Здравеите колеги от седмица имам пасат Б4 с АБС мотор 1.8моно,имам следните проблеми вибрации на празен ход при включен климатроник,и задържане на оборотите примерно карам с 3000 оборота изключвам от скорост оборотите падат на 2000 и чак след време се нормализират също понякогами задържат на 1200оборота и другата ми болка защо колата неще да пали без да подавам газ при топъл мотор.Извинявам се че още в първото си мнение почвам с въпроси но тези проблеми не ми дават мира.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
Провери "Стъпковото" моторче и двойният температурен датчик на пластмасовият "тройник" на Главата!
П.П Ламбда сондата също може да ти прави проблеми-Диагностика!
П.П Ламбда сондата също може да ти прави проблеми-Диагностика!

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
Добавям и още една вероятна причина - ТПС
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
Така колеги с един мои приятел я тествахме с тестер TEXA NAVIGATOR купуван тази година имаше запаметени грешки за топлинния сензор и пребразуватела хол,нулирахме грешките но след запалване пак отчете грешка в преобразуватела на хол и така няколко пъти и грешката пак се появяваше кое се нарича преобразувател на хол можеби плочката под бобината иможе би ако е тя да дава грешки защото газовата взема данни от там какво е вашето мнение,върнахме и фабричните на строики на стъпковия мотор от софтуера и резултат нулев.Направо незнам какво да правя.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
Преобразувателя на Хол, или още наречен Хол-датчик ти е това чудо под делкото, което подава сигнал кога да се пусне искрата. Не е плочката до бобината, тази плочка се нарича комутатор и служи само за да усили сигнала от Хол-датчика 
Това, че ти е отчело грешка в Хол-а е било, защото всъщност не сте запалили колата, а само сте дали на контакт.
Нормално- двигателя не се върти, датчика не му се променят стойностите- значи вероятно е повреден (си мисли компа).
Като запали колата тази грешка изчезва.
... А ако Хол-датчика е прецакан- колата въобще няма да запали!

Това, че ти е отчело грешка в Хол-а е било, защото всъщност не сте запалили колата, а само сте дали на контакт.
Нормално- двигателя не се върти, датчика не му се променят стойностите- значи вероятно е повреден (си мисли компа).
Като запали колата тази грешка изчезва.
... А ако Хол-датчика е прецакан- колата въобще няма да запали!
- mitacee
- Мнения: 153
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
на тези наще коли май това с тия обороти им е болка и мойта е същата ту се оправи от само себе си и с дни няма проблеми и в един добър ден почне да ги задържа и после пак си се оправи от самосебеси да уточня че аз съм и на газ незнам какво му е ама му свикнах и си карам и това
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
radotom написа:Преобразувателя на Хол, или още наречен Хол-датчик ти е това чудо под делкото, което подава сигнал кога да се пусне искрата. Не е плочката до бобината, тази плочка се нарича комутатор и служи само за да усили сигнала от Хол-датчика
Това, че ти е отчело грешка в Хол-а е било, защото всъщност не сте запалили колата, а само сте дали на контакт.
Нормално- двигателя не се върти, датчика не му се променят стойностите- значи вероятно е повреден (си мисли компа).
Като запали колата тази грешка изчезва.
... А ако Хол-датчика е прецакан- колата въобще няма да запали!
Колега всичко което казваш е тъка само че тестера ми показва че на работещ мотор има грешка с преубразувателя на хол,а за неработещ многоясно че ще я го дава като грешка.Точно това ме озадачава в цялата работа.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
axeon написа:... само че тестера ми показва че на работещ мотор има грешка с преубразувателя на хол,...
Хммм...

Да имаш прекъсвания в работата? Гърмежи в изпускатлния колектор?
Принципно- не е невъзможно, но при този двигател има само 1 Хол-датчик. Има ли проблем с него- прекъсва запалването.
А ти се оплакваш от нестабилни обороти... странно...
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
Колеги мисля че открих проблема клеасал пин на стъпковия мотор,днес ще направя тестове и ще видим дали е от това.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: Вибрации и задържане на оборотите на пасатАБС моно
Здравеите колеги след почистването на замърсения пин на стъпковия мотор откачих клемите на акумолатора и така 3дена че бях на турнир по риболов на шаран и днес закачам клемите паля на бензин оставих го да загрее без да пипам газта докато включи и изключи перката на радиатора следтова каране и тестове проблема с задържането на оборотите се реши.Но имам проблеми с вибрации в купето на обороти осещат се на седалките и воланана а оборотите са нормални,предивреме реших проблема с даване на предварение от делкото,но в една тема от форума прочетох че когато се прави центровка на делкото компа трябва да е в defult режим вярно лие това и ако е вярно някои да каже какъв е номера.Благодаря предварително
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon78 и 50 госта