Колеги,имам един конкретен въпрос,на който имам отговора просто ми трябват поредните потвърждения-конкретизирано.
Сравнение на тди-тата на ВАГ груп.Започваме с обикновенните турбодизели- масовите на колите до 2000г. за Пассат - АФН и АВГ (1.9), след това са помпа-дюзите, и комън -рейла.
Питането ми - най-непретенциозни и най-еветини от страна на поддръжка.
Мое мнение- АФН и АВГ чистите турбо дизели- по простоват механизъм лесна поддръжка, гълтат всякаква нафта и се ослушват за още.
ПД-претенциозни-много претенциозни,мръщат се на нехубава нафта,усложнена конструкция- но и мощ.
КР последно поколение дизел,усъвършенстван,претенциозност към нафтата-като ПД,сложен и скъп за поддръжка.
Ако е възможно където съм сбъркал да ми кажете и промените, и да ме допълните където е възможно.Моля за отговорите които са с противоречие на думите ми да са обосновани.Примерно-не КР не е претенциозен защото така и така.Примерно.Просто ми трябва синтезиран отговор за показ на не толкова запознати хора в сферата и един вид потвърждение.



Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Последна промяна от dobrin на Чет 21 май 2009 20:38, променено общо 1 път.
Причина: По-конкретно заглавие!
Причина: По-конкретно заглавие!
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
feikot написа:Ако е възможно където съм сбъркал да ми кажете и промените...
По-принцип си прав колега. Само в определението на АФН и АВГ може би малко бъркаш. Някак си не върви да ги наричаме чист /обикновен/ турбодизел.

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Е ами,аз така си го обяснявам - ГНП-дюзи-турбина.
или пропускам някой?

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
feikot написа:Е ами,аз така си го обяснявам - ГНП-дюзи-турбина.или пропускам някой?
Пропускаш директното впръскване

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Ахам, ама за нафтата че на всички се облизва и пита за още съм прав нали ?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Ако имаш предвид, че АФН гори много - в грешка си! 5.5/100
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
golfracer написа:Ако имаш предвид, че АФН гори много - в грешка си! 5.5/100
зависи какво купе дърпа. на поло може да слезе и надолу, а на А4 или пасат да иде на повече.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
За мене първите ТДИ двигатели са най-добри.
Лошото е че като решиме да си сменяме колите, тези АФН-и ще са вече много стари и ще има само ПД и КР.
Лошото е че като решиме да си сменяме колите, тези АФН-и ще са вече много стари и ще има само ПД и КР.
- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
feikot написа:---
Да бе колега най-добър ти е двигателя

Ти тея неща за ПД и КР от личен опит ли ги знаеш или си чувал така ? КР некоментирам че несъм имал честа...
Въпроса е кой какво търси в една кола, комфортът на твоята кола е почти като на моята .. липсват ти темпомата и си катакомби. Предполагам и АСР нямаш и ФИС дисплей.
Та невиждам смисъла от тая тема много , прилича на Левски ЦСКА... Но щом си почнал..
Говориш за сравнение на кой каква навта харесвал . Ще ти кажа че го карам с Ромпетрол, ОМВ, ЕКО по рядко и разлика невидях , слагам си ТДА кастрол понеже ми е кеф да я глезя. Пътувам много преди 3 часа се върнах от Букурещ за 3 дена имам точно 1000км които минах с един резервоар и стигнах резервата .. тоест аз лично съм нямал по икономичен двигател . Като това вкл и градско през целия Букурещ .. а ти си нямаш ни най малка представа какво значи трафик в Бщ.
Колата е като самолетче общо взето е удоволствие да се кара ПД ... Редовно наказвам АФН ките по магистралата те са масови ... Аз съм 115к а представям си тея с 130 ..
Аз колега съм си купил колата не да ми е евтин ремъка или обтегача , ако исках тва щях да си карам някоя от другите коли , а защото е икономична , върви повече от двете ми бензинки

ПД са по нови моята 2000г и по лесно и се намира пазар . С изклзчение на маховика нз кое е чак толкова по скъпото или различното по подръжката ???
Не ме разбирай погрешно ама тая тема е безмислена ... невиждам смисълът от нея освен да се мерят .


Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
naiturseniq написа: С изклзчение на маховика нз кое е чак толкова по скъпото или различното по подръжката ???
турбото и дюзите, и те не са ефтини.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
naiturseniq написа:feikot написа:---
Да бе колега най-добър ти е двигателя![]()
Ти тея неща за ПД и КР от личен опит ли ги знаеш или си чувал така ? КР некоментирам че несъм имал честа...
Въпроса е кой какво търси в една кола, комфортът на твоята кола е почти като на моята .. липсват ти темпомата и си катакомби. Предполагам и АСР нямаш и ФИС дисплей.
Та невиждам смисъла от тая тема много , прилича на Левски ЦСКА... Но щом си почнал..
Говориш за сравнение на кой каква навта харесвал . Ще ти кажа че го карам с Ромпетрол, ОМВ, ЕКО по рядко и разлика невидях , слагам си ТДА кастрол понеже ми е кеф да я глезя. Пътувам много преди 3 часа се върнах от Букурещ за 3 дена имам точно 1000км които минах с един резервоар и стигнах резервата .. тоест аз лично съм нямал по икономичен двигател . Като това вкл и градско през целия Букурещ .. а ти си нямаш ни най малка представа какво значи трафик в Бщ.
Колата е като самолетче общо взето е удоволствие да се кара ПД ... Редовно наказвам АФН ките по магистралата те са масови ... Аз съм 115к а представям си тея с 130 ..
Слушай бре Желязко,не съм искал да си меря тестиса с никой.Не виждаш ли че въртя около наФтата, че един приятел тука го навивам да си взема нафта бутилирана,с която карам и аз.Имам и ФИС, а от АСР И ЕСП нямам нужда защото е 4моушън.Пак повтарям целите на темата бяха съвсем различни.И Желязко,и моята е 2000г. и в тоя ред на мисли като ше си мерим **** имаш ли сензор за дъжд ?
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Помпа-дюза и комън-рейл не е ли едно и също?
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Има теми бол в нета по този въпрос.
Прилики,разлики,кое е по-евтино,кое е по-скъпо....................Адидас ли да си купя или Найк,жълта ли да е тениската или кафява............Всеки си хвали неговото,докато не го хванем в технически да реве че това му излязло толкова лева,онова еди колко си.
Колата е като лЮбовницата---за едни евтина за други скъпа,но общото при всички е че като не харчиш пари подир тях те напускат.Та и колата като не я поддържаш рано или късно ти го връща.
А относно кой кого изпреварвал на магистралата,разбирам го колегата с ненадминатата ПД 115,радостта да караш кола с този феноменален агрегат сигурно е голяма,но добрият тон и уважението са важни не само в тоя форум а и на пътя.
Прилики,разлики,кое е по-евтино,кое е по-скъпо....................Адидас ли да си купя или Найк,жълта ли да е тениската или кафява............Всеки си хвали неговото,докато не го хванем в технически да реве че това му излязло толкова лева,онова еди колко си.
Колата е като лЮбовницата---за едни евтина за други скъпа,но общото при всички е че като не харчиш пари подир тях те напускат.Та и колата като не я поддържаш рано или късно ти го връща.
А относно кой кого изпреварвал на магистралата,разбирам го колегата с ненадминатата ПД 115,радостта да караш кола с този феноменален агрегат сигурно е голяма,но добрият тон и уважението са важни не само в тоя форум а и на пътя.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Не ! Ако бяха едни и същи нямаше да са с различни имена !
http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/inn ... mpe_d.html
http://bg.wikipedia.org/wiki/Common_rail
http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/inn ... mpe_d.html
http://bg.wikipedia.org/wiki/Common_rail
- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW
Не, нямам сензори за дъжд , сменял съм си стъклото, а и предпочитам темпомата пред т`ва да ти кажа.
И виждам че си наясно с гугъл и с търсачката можеш спокойно да си направиш сам за себеси изводът кой двигател и прочие .. както и тоя дет "си го навивал" . За уважението, е нормално да се реагира, като ти кажат "твойта любовница се такова яко, ама много скъпо". Зависи от късмета на човека и от това как си я подържа. За цената на дюзите за 100 евро и четирите ги смених.
Тва на кой е по хубава колата , ясно е че кой кaквото кара това ще хвали , ама вземи покарай и друго(ако не си) и тогава сравнявай. Радвам се че си фен на комбитата , аз небих си купил, не че е толкова по тежка , просто не ми изглежда добре, мойта и така си е голяма.
2000г ?
morfei1 мислех че е същото турбото.
И виждам че си наясно с гугъл и с търсачката можеш спокойно да си направиш сам за себеси изводът кой двигател и прочие .. както и тоя дет "си го навивал" . За уважението, е нормално да се реагира, като ти кажат "твойта любовница се такова яко, ама много скъпо". Зависи от късмета на човека и от това как си я подържа. За цената на дюзите за 100 евро и четирите ги смених.
Тва на кой е по хубава колата , ясно е че кой кaквото кара това ще хвали , ама вземи покарай и друго(ако не си) и тогава сравнявай. Радвам се че си фен на комбитата , аз небих си купил, не че е толкова по тежка , просто не ми изглежда добре, мойта и така си е голяма.

morfei1 мислех че е същото турбото.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта