Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Чет 21 май 2009 20:28


Колеги,имам един конкретен въпрос,на който имам отговора просто ми трябват поредните потвърждения-конкретизирано.
Сравнение на тди-тата на ВАГ груп.Започваме с обикновенните турбодизели- масовите на колите до 2000г. за Пассат - АФН и АВГ (1.9), след това са помпа-дюзите, и комън -рейла.
Питането ми - най-непретенциозни и най-еветини от страна на поддръжка.
Мое мнение- АФН и АВГ чистите турбо дизели- по простоват механизъм лесна поддръжка, гълтат всякаква нафта и се ослушват за още.
ПД-претенциозни-много претенциозни,мръщат се на нехубава нафта,усложнена конструкция- но и мощ.
КР последно поколение дизел,усъвършенстван,претенциозност към нафтата-като ПД,сложен и скъп за поддръжка.

Ако е възможно където съм сбъркал да ми кажете и промените, и да ме допълните където е възможно.Моля за отговорите които са с противоречие на думите ми да са обосновани.Примерно-не КР не е претенциозен защото така и така.Примерно.Просто ми трябва синтезиран отговор за показ на не толкова запознати хора в сферата и един вид потвърждение.

Последна промяна от dobrin на Чет 21 май 2009 20:38, променено общо 1 път.
Причина: По-конкретно заглавие!




mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот mi_ho » Пет 22 май 2009 6:08


feikot написа:Ако е възможно където съм сбъркал да ми кажете и промените...

По-принцип си прав колега. Само в определението на АФН и АВГ може би малко бъркаш. Някак си не върви да ги наричаме чист /обикновен/ турбодизел. :D


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Пет 22 май 2009 9:41


Е ами,аз така си го обяснявам - ГНП-дюзи-турбина. :) или пропускам някой?


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот vw16v » Пет 22 май 2009 12:32


feikot написа:Е ами,аз така си го обяснявам - ГНП-дюзи-турбина. :) или пропускам някой?

Пропускаш директното впръскване :wink:


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Пет 22 май 2009 13:18


Ахам, ама за нафтата че на всички се облизва и пита за още съм прав нали ?


golfracer
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот golfracer » Пет 22 май 2009 22:50


Ако имаш предвид, че АФН гори много - в грешка си! 5.5/100


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот xpyc » Пет 22 май 2009 22:58


golfracer написа:Ако имаш предвид, че АФН гори много - в грешка си! 5.5/100

зависи какво купе дърпа. на поло може да слезе и надолу, а на А4 или пасат да иде на повече.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот ABSOLUT » Съб 23 май 2009 0:17


За мене първите ТДИ двигатели са най-добри.
Лошото е че като решиме да си сменяме колите, тези АФН-и ще са вече много стари и ще има само ПД и КР.


Потребителски аватар
naiturseniq
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
Автомобил: VW Passat 2016
Двигател: 2000 TDI 150hp
Местоположение: varna

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот naiturseniq » Съб 23 май 2009 19:50


feikot написа:---


Да бе колега най-добър ти е двигателя :063:

Ти тея неща за ПД и КР от личен опит ли ги знаеш или си чувал така ? КР некоментирам че несъм имал честа...

Въпроса е кой какво търси в една кола, комфортът на твоята кола е почти като на моята .. липсват ти темпомата и си катакомби. Предполагам и АСР нямаш и ФИС дисплей.
Та невиждам смисъла от тая тема много , прилича на Левски ЦСКА... Но щом си почнал..
Говориш за сравнение на кой каква навта харесвал . Ще ти кажа че го карам с Ромпетрол, ОМВ, ЕКО по рядко и разлика невидях , слагам си ТДА кастрол понеже ми е кеф да я глезя. Пътувам много преди 3 часа се върнах от Букурещ за 3 дена имам точно 1000км които минах с един резервоар и стигнах резервата .. тоест аз лично съм нямал по икономичен двигател . Като това вкл и градско през целия Букурещ .. а ти си нямаш ни най малка представа какво значи трафик в Бщ.
Колата е като самолетче общо взето е удоволствие да се кара ПД ... Редовно наказвам АФН ките по магистралата те са масови ... Аз съм 115к а представям си тея с 130 ..

Аз колега съм си купил колата не да ми е евтин ремъка или обтегача , ако исках тва щях да си карам някоя от другите коли , а защото е икономична , върви повече от двете ми бензинки :horror: Като натистна педала ме залепя без тва да ми коства двуцифрено число навта на 100км. Купето не се усеща на тоя двигател и съм сигурен, че не ми гори повече от твоята, даже напротив.
ПД са по нови моята 2000г и по лесно и се намира пазар . С изклзчение на маховика нз кое е чак толкова по скъпото или различното по подръжката ???
Не ме разбирай погрешно ама тая тема е безмислена ... невиждам смисълът от нея освен да се мерят . :? .. аз ако ти дам колата си за 2 дена ти после ще си пуснеш обява за твоята :mrgreen:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот morfei1 » Нед 24 май 2009 0:13


naiturseniq написа: С изклзчение на маховика нз кое е чак толкова по скъпото или различното по подръжката ???


турбото и дюзите, и те не са ефтини.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Нед 24 май 2009 12:13


naiturseniq написа:
feikot написа:---


Да бе колега най-добър ти е двигателя :063:

Ти тея неща за ПД и КР от личен опит ли ги знаеш или си чувал така ? КР некоментирам че несъм имал честа...

Въпроса е кой какво търси в една кола, комфортът на твоята кола е почти като на моята .. липсват ти темпомата и си катакомби. Предполагам и АСР нямаш и ФИС дисплей.
Та невиждам смисъла от тая тема много , прилича на Левски ЦСКА... Но щом си почнал..
Говориш за сравнение на кой каква навта харесвал . Ще ти кажа че го карам с Ромпетрол, ОМВ, ЕКО по рядко и разлика невидях , слагам си ТДА кастрол понеже ми е кеф да я глезя. Пътувам много преди 3 часа се върнах от Букурещ за 3 дена имам точно 1000км които минах с един резервоар и стигнах резервата .. тоест аз лично съм нямал по икономичен двигател . Като това вкл и градско през целия Букурещ .. а ти си нямаш ни най малка представа какво значи трафик в Бщ.
Колата е като самолетче общо взето е удоволствие да се кара ПД ... Редовно наказвам АФН ките по магистралата те са масови ... Аз съм 115к а представям си тея с 130 .. :mrgreen:


Слушай бре Желязко,не съм искал да си меря тестиса с никой.Не виждаш ли че въртя около наФтата, че един приятел тука го навивам да си взема нафта бутилирана,с която карам и аз.Имам и ФИС, а от АСР И ЕСП нямам нужда защото е 4моушън.Пак повтарям целите на темата бяха съвсем различни.И Желязко,и моята е 2000г. и в тоя ред на мисли като ше си мерим **** имаш ли сензор за дъжд ?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот velinsl » Нед 24 май 2009 13:46


Помпа-дюза и комън-рейл не е ли едно и също?


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот jordanpar » Нед 24 май 2009 13:56


Има теми бол в нета по този въпрос.
Прилики,разлики,кое е по-евтино,кое е по-скъпо....................Адидас ли да си купя или Найк,жълта ли да е тениската или кафява............Всеки си хвали неговото,докато не го хванем в технически да реве че това му излязло толкова лева,онова еди колко си.
Колата е като лЮбовницата---за едни евтина за други скъпа,но общото при всички е че като не харчиш пари подир тях те напускат.Та и колата като не я поддържаш рано или късно ти го връща.
А относно кой кого изпреварвал на магистралата,разбирам го колегата с ненадминатата ПД 115,радостта да караш кола с този феноменален агрегат сигурно е голяма,но добрият тон и уважението са важни не само в тоя форум а и на пътя.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Нед 24 май 2009 13:59


Не ! Ако бяха едни и същи нямаше да са с различни имена !
http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/inn ... mpe_d.html
http://bg.wikipedia.org/wiki/Common_rail


Потребителски аватар
naiturseniq
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
Автомобил: VW Passat 2016
Двигател: 2000 TDI 150hp
Местоположение: varna

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот naiturseniq » Нед 24 май 2009 18:39


Не, нямам сензори за дъжд , сменял съм си стъклото, а и предпочитам темпомата пред т`ва да ти кажа.
И виждам че си наясно с гугъл и с търсачката можеш спокойно да си направиш сам за себеси изводът кой двигател и прочие .. както и тоя дет "си го навивал" . За уважението, е нормално да се реагира, като ти кажат "твойта любовница се такова яко, ама много скъпо". Зависи от късмета на човека и от това как си я подържа. За цената на дюзите за 100 евро и четирите ги смених.
Тва на кой е по хубава колата , ясно е че кой кaквото кара това ще хвали , ама вземи покарай и друго(ако не си) и тогава сравнявай. Радвам се че си фен на комбитата , аз небих си купил, не че е толкова по тежка , просто не ми изглежда добре, мойта и така си е голяма. :don't worry 2000г ?

morfei1 мислех че е същото турбото.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта